Ja ok, maar nu weet ik niet of ik nou wel of niet Rujano in m'n team moet gooien...quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat het de Tour is. Voor echte bergetappes hebben we de Giro![]()
Nee joh Rujano gaat niks worden denk ik....quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:25 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ja ok, maar nu weet ik niet of ik nou wel of niet Rujano in m'n team moet gooien...
Hoe zit het met Cadel Evans trouwens? Die scheen vorig jaar toch sterk te rijden voor het klassement maar er was iets mee? Iemand die het nog weet?
ik denk dat ik idd ook maar de gok op Rujano voor mijn lezerstour (tctubantia) niet ga nemen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee joh Rujano gaat niks worden denk ik....
En Cadel Evans reed een goed klassement ja, maar iedereen lijkt te vergeten dat daar een ontsnapping bij zat van tig minuten (anders had hij geen top10 gereden.)![]()
Het schijnt ja, de zon ook. Rasmussen moet hopen dat hij een paar keer meezit van voren anders wordt het nog lastig om de bollentrui binnen te halen. Vorig jaar had je in de aanloop al etappes met kansen op punten voor dat bergklassement, dit jaar is het gelijk er in vliegen als ze de bergen in gaan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:46 schreef JohnDDD het volgende:
het schijnt dat rasmussen in utistekende vorm is
Tentamen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar Valkenburg dinsdag???
En Emmenquote:
ik misschien als ik mensen zo gek kan krijgen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
Pendelbussen uit Maastricht geloof ik.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:13 schreef Fatality het volgende:
[..]
ik misschien als ik mensen zo gek kan krijgen.
hebben ze daar een station?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:57 schreef -skippybal- het volgende:
Ja, daar ben ik ook bang voor. Maar ik kan nergens anders heen aangezien ik aangewezen ben op de NSquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wel naar de rit maar ergens onderweg kijken Cauberg wordt te druk. En geen zin om er al om 6u te staan
neem de fiets mee in de trein en het zal je lukkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor. Maar ik kan nergens anders heen aangezien ik aangewezen ben op de NS![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:57 schreef blxxun het volgende:
Bolle Jan is nog 10 kilo te zwaar voor de tour....Zet `m op Basso !
waarom niet? hij wint een tijdrit in de Giro, wint de Ronde van Zwitserland en staat scherper dan de laatste jaren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:12 schreef Fatality het volgende:
[..]
ga me niet vertellen dat je denkt dat ie wint
beetje afgeleid denk ik van de film over CSC genaamd overcomingquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef maril het volgende:
Er komt zondagavond een documentaire bij de NOS over CSC het heet De Riis methode
begint om 20.30 op nederland 2
Zou kunnen maar hij is wel van nederlandse makelarijquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
beetje afgeleid denk ik van de film over CSC genaamd overcoming
het zal er niet minder interessant om worden iigquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hij is wel van nederlandse makelarij
Jammer. Die overcoming is echt briljantquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hij is wel van nederlandse makelarij
Zal Herbert ook aan het woord komen en dan gaan verhalen over Basso die niet kon zwemmenquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef maril het volgende:
Er komt zondagavond een documentaire bij de NOS over CSC het heet De Riis methode
begint om 20.30 op nederland 2
Zou me niets verbazen als hij met een bruggetje terechtkomt bij Hushovd. ''Wat een karaktermens is dat toch''quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal Herbert ook aan het woord komen en dan gaan verhalen over Basso die niet kon zwemmen![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als hij met een bruggetje terechtkomt bij Hushovd. ''Wat een karaktermens is dat toch''![]()
Op CN staat nu weer dat hij mss. toch meerijdt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:16 schreef Bartoli het volgende:
Astana maakt ploeg bekend, zonder Jörg Jaksche
Je bentwel in spam-vorm héquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Falco het volgende:
Over Herbert Dijkstra gesproken: Doe mee met de Herbert-Prono - Herbert Dijkstra #7
Meedoen dus
Jaquote:
vanaf het station het centrum inlopen en je komt er vanzelf minuut of 5/10 lopenquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ik wil dinsdag richting Valkenburg met de trein, iemand die mij kan vertellen hoe het makkelijkste is om van het station naar de Cauberg/finish te gaan? Is dit te lopen, rijden er bussen? Bij voorbaat dank.
Verplaatsen zou ik te voet doen of met een fiets maar dat laatste heeft in Valkenburg zelf geen zin. Als je van plan bent met de fiets te gaan zou ik onderweg gaan kijken en de rest ergens op TV of 's avonds in relay. In Valkenburg zou ik jullie aanraden om er al voor 8u 's morgens te gaan staan wil je wat fatsoenlijks zien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:31 schreef JohnDDD het volgende:
is het nog wel te doen dan
alle hotels waren toch al geboekt zo rond begin 2005 ofzo
kun je je nog wel een beetje verplaatsen dan?
die reclame caravaan die langskomt
deelt die nog wat moois uit trouwens?
kan me herinneren dat ik hier in mijn woonplaats eens bij de aankomst van een etappe in de ronde van nederland was, ik ging naar huis met 10 chocoladerepen, een pet en een paar pennen, dus ik neem aan dat het bij de tour in het kwadraat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |