Nee, als het om Ullrich ging, dan zou de codenaam DER JAN zijn...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef maril het volgende:
El Pais beweert dat het de codes heeft gekraakt van documenten die de doseringen van bloeddope aangeven. De codenaam 'Jan' zou op Ullrich wijzen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:01 schreef Ereinion het volgende:
Geen Astana-Wurth, en dus ook geen Vinokourov in de tour.
http://www.as.com/articul(...)0626dasdasmas_3/Tes/
Tja, zag je van een paar kilometer aankomen. Wordt tijd dat er eens openheid wordt gegeven in het onderzoek, want ik krijg het gevoel dat ook onschuldigen op deze manier de pineut zijn (als die er nog uberhaupt zijn in de wielersport).quote:Op maandag 26 juni 2006 21:01 schreef Ereinion het volgende:
Geen Astana-Wurth, en dus ook geen Vinokourov in de tour.
http://www.as.com/articul(...)0626dasdasmas_3/Tes/
Of Leblanc wil gewoon nog een extra derde-rangs bagger Frans ploegje erbij rushen......quote:Op maandag 26 juni 2006 21:17 schreef Ericr het volgende:
Terecht, dan is er veel meer aan de hand lijkt me. Of Leblanc moet de radiostilte vanuit Spanje gewoon zat zijn.
Die beslissing is niet aan hun. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen was het toch??quote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef Ericr het volgende:
..
Ze kunnen moeilijk een ploeg toelaten die zwaar onder verdenking staat en alle aanwijzingen er zijn dat er grootschalig gedopeerd werd. Dat is ook niet te verkopen later.
sorry, maar in dat geval is de tour misschien uberhaubt niet zinvol, ik bedoel durf jij je handen in het vuur te steken voor ongeacht een wielrennerquote:Op maandag 26 juni 2006 21:24 schreef Ericr het volgende:
Leblanc heeft voor Communidad Valenciana ook geen vervanger aangewezen, dat wordt dus gewoon een tour met minder ploegen. We hebben nog een paar dagen en misschien starten ze met nog een paar ploegen minder.
Ze kunnen moeilijk een ploeg toelaten die zwaar onder verdenking staat en alle aanwijzingen er zijn dat er grootschalig gedopeerd werd. Dat is ook niet te verkopen later.
Jan Boven.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
sorry, maar in dat geval is de tour misschien uberhaubt niet zinvol, ik bedoel durf jij je handen in het vuur te steken voor ongeacht een wielrenner
zou volgens mij een leuke topic en ook wel positieve(niet cynisch bedoelt)
maar welke wielrenner gebruikt zeker niet?
Dat doet ASO al jaren, renners die onder verdenking staan worden niet toegelaten. Ploegen die onder verdenking staan zijn eveneens niet welkom.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die beslissing is niet aan hun. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen was het toch??
Ze zijn een organisator, geen Jusitie of de zoveelste nutteloze bond voor whatever. Zorg dat de koers en al dat gedoe er omheen goed verloopt en dat is het!
Wat zou je zeggen als de WK organisatie in Duitsland zei dat Italië thuis moest blijven omdat er onderzocht word of ze de zooi (om)kopen??
Dat is wel aan hen. Zij organiseren, ze nodigen uit wie ze willen. Zij steken er (samen met de sponsors) geld in, zij komen slecht in het nieuws bij dopinggezeik. Ze willen dat vermijden en verwijderen een ploeg die zwaar in opspraak is gekomen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die beslissing is niet aan hun. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen was het toch??
Ze zijn een organisator, geen Jusitie of de zoveelste nutteloze bond voor whatever. Zorg dat de koers en al dat gedoe er omheen goed verloopt en dat is het!
Wat zou je zeggen als de WK organisatie in Duitsland zei dat Italië thuis moest blijven omdat er onderzocht word of ze de zooi (om)kopen??
Ik steek nooit mijn handen in het vuur, doet pijnquote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
sorry, maar in dat geval is de tour misschien uberhaubt niet zinvol, ik bedoel durf jij je handen in het vuur te steken voor ongeacht een wielrenner
zou volgens mij een leuke topic en ook wel positieve(niet cynisch bedoelt)
maar welke wielrenner gebruikt zeker niet?
Alsof de organisatie geen winst maaktquote:Op maandag 26 juni 2006 21:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is wel aan hen. Zij organiseren, ze nodigen uit wie ze willen. Zij steken er (samen met de sponsors) geld in, zij komen slecht in het nieuws bij dopinggezeik. Ze willen dat vermijden en verwijderen een ploeg die zwaar in opspraak is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |