Kan ik al een beetje, en dat is genoeg. Ik ga geen taal leren die ik nooit gebruik...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Is Frans leren een optie?
Is dat echt zo???quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:33 schreef Remzz het volgende:
Wat ik trouwens jammer vind is dat het programma van Smeets pas een week na de start begint. Dat programma is vele malen beter dan dat van Van Gelder over het WK nu.
We hebben wel op den Belg een Boonenavondshow met Karl van Nieuwkerkequote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:33 schreef Remzz het volgende:
Wat ik trouwens jammer vind is dat het programma van Smeets pas een week na de start begint. Dat programma is vele malen beter dan dat van Van Gelder over het WK nu.
Denk het wel. Kan ook goed prologen rijdenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:37 schreef Gallacher het volgende:
En wat denken jullie van een Hunter. Die zal toch niet meesprinten toch?
Jan!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef placebeau het volgende:
Ivan!
Jan!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:36 schreef -skippybal- het volgende:
Jan!
zo zie ik het graag, der Jan voor Armstrongquote:
Helaas hebben we dat niet zo vaak gezien.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:21 schreef komrad het volgende:
[..]
zo zie ik het graag, der Jan voor Armstrong
Nou, in de proloog van vorig jaar nog!quote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Helaas hebben we dat niet zo vaak gezien.
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nou, in de proloog van vorig jaar nog!
[afbeelding]
Deze Tour in zijn voordeel, bergen komen pas zeer laat in zicht.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:58 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Ulie moet altijd een weekje warmfietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |