Ohquote:
Niet hun beste. Maar kennelijk wel het kopen waardquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goede cd zeker, als ie zoveel indruk heeft gemaakt
Ik wilde eerst even de S&G serie analyseren, en aan de hand daarvan wilde ik dan eventueel om aanvullend bewijsmateriaal vragen. Bij nader inzien is dat misschien wel een iets te omslachtige methode.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je wou toch fotografisch materiaal van Airelle als bewijs? Van mij niet dan ofzo
En toch heb ik er een medelijden mee. Een beetje. Soms. Vrij weinig. Ok, ik heb er eigenlijk geen medelijden mee.quote:
Best wel ja, aangezien het antwoord bij voorbaat al nee is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even de S&G serie analyseren, en aan de hand daarvan wilde ik dan eventueel om aanvullend bewijsmateriaal vragen. Bij nader inzien is dat misschien wel een iets te omslachtige methode.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je wou toch fotografisch materiaal van Airelle als bewijs? Van mij niet dan ofzo
Ja, en ik heb een lul van 24 centimeter!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bij mij even groot. Maar ik gebruik ook zowel links en rechts.
FOTO'S!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een lul van 24 centimeter!
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
FOTO'S!!!
Begrijp je nou waarom ik het dus maar niet vroeg?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Best wel ja, aangezien het antwoord bij voorbaat al nee is.
Welke, de linker of de rechter?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een lafaard.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begrijp je nou waarom ik het dus maar niet vroeg?![]()
Je negeert de belangrijkste postquote:
quote:
Ik snap.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begrijp je nou waarom ik het dus maar niet vroeg?![]()
Nee, dat heet gewoon een voorzienende blik. Ik wist al wat het antwoord zou zijn, dus bespaarde ik mezelf de moeite om ernaar te vragen. Helaas dwong MB me toch in een hoekje, waardoor ik de vraag dan toch in zekere zin alsnog heb gesteld.quote:
Ik heb nog geen antwoord gegeven en Sven heeft de foto's alquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat heet gewoon een voorzienende blik. Ik wist al wat het antwoord zou zijn, dus bespaarde ik mezelf de moeite om ernaar te vragen. Helaas dwong MB me toch in een hoekje, waardoor ik de vraag dan toch in zekere zin alsnog heb gesteld.![]()
Praat jij nou langs mij heen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gegeven en Sven heeft de foto's al.
Preuts menneke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |