Nou, post een foto danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je negeert de belangrijkste post
[..]
Swedish_Sven dan zekerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gegeven en Sven heeft de foto's al.
Ik heb geen foto's van jou.quote:
Ik heb dat als een filmpje opgenomen, maar de kwaliteit is zo kut dat zelfs jouw blond geverfde haar pikzwart isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Had je maar printscreens moeten maken. Niet mij fout he.
Nog niet eens grappigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
Stuart die lacht om Tong80
Twee humorloze zoutzakken in één post!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef de genitale staafmixer van Buup niet te zien hoor.![]()
![]()
Ja, undquote:
Daarom juist! Die Stuart lacht óf omdat hij geen humor heeft óf omdat hij wil slijmen bij Tong.quote:
Ik verf mijn haar nooit blondquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb dat als een filmpje opgenomen, maar de kwaliteit is zo kut dat zelfs jouw blond geverfde haar pikzwart is.
Ik ook. Naast m'n doos tissues.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb wel foto's van Tania.
Je zei dat je het geverfd had toch toenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik verf mijn haar nooit blond.
Ik ben hasssstikke blont van mezelf!!!
Whehehehequote:
Ja bruin.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei dat je het geverfd had toch toen?
Nee, maar we hadden het over zijn penis van 24 cm.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef de genitale staafmixer van Buup niet te zien hoor.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden het over zijn penis van 24 cm.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was de grap idd, bedankt voor het uitleggen.
Ach, het is weer een extra post hè.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom juist! Die Stuart lacht óf omdat hij geen humor heeft óf omdat hij wil slijmen bij Tong.
Of allebei natuurlijk!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
Poll: Moet BVO de nieuwe TDF-mod worden?Ja. .
Nee. .
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh ja, nou dat zag ik dus nietquote:
Dude, ons managerspelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben tijdens 2/3 van de Tour op vakantie
.
Gratis internet daar voor mijquote:
Nietquote:
Hoi. Waar ben je?quote:
En schonk uit zichzelf een glas voor je in zekerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:41 schreef MissBliss het volgende:
Mijn fles wijn plopte net uit zichzelf zn kurk eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |