Net als jij dus ....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef CannaTime het volgende:
Waarom? Klik een willekeurig topic aan en zie waar mensen zich druk om maken....
![]()
Ja he ..... en dat op zaterdagochtend!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
WAT ENORM SCHERP BEN JIJ ZEG! SOWEEJ!
Sommigen kunnen nou eenmaal niet meer dan een regel verzinnen. Doe je niks aan. En nu lul ik er nog maar wat achteraan, anders heb ik ook een post van één regel, en dan zet ik mezelf voor lul, snap je?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef CannaTime het volgende:
Wat maak ik me druk zeg, een OP van 1 regel....
tis middagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja he ..... en dat op zaterdagochtend!
Aantal posts: 32616 (gemiddeld 21 per dag)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sommigen kunnen nou eenmaal niet meer dan een regel verzinnen. Doe je niks aan. En nu lul ik er nog maar wat achteraan, anders heb ik ook een post van één regel, en dan zet ik mezelf voor lul, snap je?
Mja, is dat vreemd. Jij lijkt na nog geen 65 posts al inspiratieloos, dus dan vind ik dat ik het nog vrij lang volgehouden heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:35 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Aantal posts: 32616 (gemiddeld 21 per dag)
Na 32616 posts raakt je inspiratie op he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |