Ik zeg toch dat ik hem NIET in de koelkast gezet heb; kan je niet lezen ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:15 schreef Cadfael het volgende:
Als je em daarna in de koelkast hebt gezet kan het geen kwaad, of was je dat vergeten?
In dat geval gewoon goed opwarmen, een nachtje kan geen kwaad hoor.
Jij kennelijk, want hij (of zij??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:18 schreef Miauwww het volgende:
Cadfael zegt toch dat je hem goed moet opwarmen, dat een nachtje geen kwaad kan..
wie kan hier nou niet lezen
Daarna = toen je uit de kroeg thuiskwam.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij kennelijk, want hij (of zij??) zegt dat "Als je em daarna in de koelkast hebt gezet kan het geen kwaad, of was je dat vergeten?", terwijl ik zei dat ik hem op het fornuis had laten staan.
Er zat een deksel op trouwens (en géén ballen aldus)
Ik denk dat laatste. MSN Messenger emoticons werken namelijk NIET op Fok.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:22 schreef ILCILA het volgende:
gewoon warm maken en proeven :s of ben ik nou zo simpel?
Succes, enne laat het ff weten als je het hebt overleeftquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:27 schreef vosss het volgende:
Anyway, ik zal me zo eens gaan douchen en aankleden en een poging wagen
Idd. Ik laat de pan met opzet een dag op het fornuis staan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:24 schreef Cadfael het volgende:
Enne, soep smaakt een dag later altijd lekkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |