abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:06:39 #51
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_39175043
quote:
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:07:36 #52
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_39175069
http://www.mensa.nl/thuistest

Wie o wie?

Hoewel uw intelligentie, volgens de resultaten van de Mensa-thuistest, wel tot de hoogste 10% zal behoren, denken wij dat u het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent, de eis om lid te mogen worden van onze vereniging) niet zult halen. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet een eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_39175169
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:07 schreef Robbiej het volgende:
http://www.mensa.nl/thuistest

Wie o wie?

Hoewel uw intelligentie, volgens de resultaten van de Mensa-thuistest, wel tot de hoogste 10% zal behoren, denken wij dat u het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent, de eis om lid te mogen worden van onze vereniging) niet zult halen. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet een eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Vanavond ga ik em even doen, moet zo aan het werk
pi_39175209
Kortom, 90% heeft een IQ van > 105. Rara, hoe kan dat?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:13:45 #55
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_39175221
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:13 schreef rekenwonder het volgende:
Kortom, 90% heeft een IQ van > 105. Rara, hoe kan dat?
Door Wouter (het kan altijd stouter van de LOI)
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:14:33 #56
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_39175226
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:06 schreef stukovich het volgende:

[..]
die uitslag had ik ook
beetje jammer dat ze ook niet ff je iq uitrekenen
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:16:11 #57
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_39175260
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:14 schreef Tique3 het volgende:

[..]

die uitslag had ik ook
beetje jammer dat ze ook niet ff je iq uitrekenen
Ze zijn nogal mysterieus over de gebruikte methoden.... en ze willen dat je naar hun testcentrum gaat, alwaar je onder het genot van een drankje en een hapje in een geweldige ambiance verkeerd....
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:31:32 #58
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39175643
quote:
Geachte kandidaat,

Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
Wat is die hele Mensa eigenlijk?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_39175648
quote:

Mensa Thuistest - resultaat

Geachte kandidaat,

Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.

De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.

Met vriendelijke groet

namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland
Ik zie niks over het 98e percentiel
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:32:38 #60
38229 kanaiken
pi_39175671
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik zie niks over het 98e percentiel
Bij mij staat dat wel.
pi_39175713
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:31 schreef kanaiken het volgende:
Wat is die hele Mensa eigenlijk?
Een eliteclubje van mensen die goed zijn met IQ-testen en dat gaarne compenseren met hun EQ.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:34:00 #62
111433 Sud
Neverending
pi_39175718
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:00 schreef AntonDingeman het volgende:
Dit staat er als je maar 1 goed hebt.
[..]

Die schaamte om mensen niet als MBO'er te classificeren.

"eeeeh eeeh ... misschien heb je net gelunchd?"
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:35:37 #63
38229 kanaiken
pi_39175758
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Een eliteclubje van mensen die goed zijn met IQ-testen en dat gaarne compenseren met hun EQ.
En daar dok je bijna 40 euro voor?
pi_39175867
10 vd 10
pi_39175907
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.

Wat een kuttest.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_39175928
Uitslag

Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:55:48 #67
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_39176249
Je had 8 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 24 juni 2006 @ 14:14:25 #68
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_39176716
Je had 8 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
pi_39176835
Bij de eerste test 9/10 vragen goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en door de MENSA-test ........ mag ik lid worden

Bij de bovenste 2 procent dus. Joepie de poepie.
pi_39177406
Uitslag

Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ

Geachte kandidaat,

U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.

De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.

Met vriendelijke groet

namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland

Wat een vage testen, ik ben een 15 jarige scholiertje... Niet echt een logische uitslag bij beide testen dus.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 14:44:17 #71
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_39177512
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 14:40 schreef keepwalking het volgende:
Uitslag

[knip]verhaal[/knip]

Wat een vage testen, ik ben een 15 jarige scholiertje... Niet echt een logische uitslag bij beide testen dus.
je had een deel gedelete!
Dit stond er ook nog:

De toelatingseisen:
- Je bent lelijk
- Je hebt nog nooit een vriendin gehad
- Je scheert je niet
- Je draagt een bril

Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
  zaterdag 24 juni 2006 @ 14:45:27 #72
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_39177545
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 11:39 schreef Petertjuhh het volgende:
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Ik ook, maar het verbaasde me niet echt, ik scoor nooit laag op een IQ test.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_39177557
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 14:44 schreef Tique3 het volgende:

[..]

je had een deel gedelete!
Dit stond er ook nog:

De toelatingseisen:
- Je bent lelijk
- Je hebt nog nooit een vriendin gehad
- Je scheert je niet
- Je draagt een bril

Hint, ik ben een meisje.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 14:48:52 #74
38229 kanaiken
pi_39177616
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 14:45 schreef keepwalking het volgende:

[..]

Hint, ik ben een meisje.
Neuken?
pi_39177672
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 14:48 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Neuken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')