SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij het tegengestelde van stoer, dat is toch echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:40 schreef trancethrust het volgende:
Wat een BS. Ik liep plat op die woordbetekenissen; bij gerustellend zat ik te twijfelen tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij het tegengestelde van stoer, dat is toch echtAh, dan is dat mijn fout. Ja lijkt mij ook,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
alsof ik dat niet allang wistquote:Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:41 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
edit:Pcies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More oneness, less categories
People who live right now and right here![]()
10 van de 10
Damn, dit is niet serieus te nemen.Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<![]()
9/10.
Ik kwam niet uit de tweede som. Ga er dus maar vanuit dat ik die fout had..
[ Bericht 4% gewijzigd door VD op 24-06-2006 12:53:23 ]![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:41 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ah, dan is dat mijn fout. Ja lijkt mij ook,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de test klopt wel
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7![]()
Je had 11 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 145 of meer. Dat komt overeen met de intelligentie van slechts een paar mensen op de wereld. Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken dat je laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.!
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Uitslag
Je had 0 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 10 tot 20. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met OIH (Onderwijs Is Hopeloos). Je hoeft nu nooit meer een IQ-test te doen. Wij bieden je een baan aan als pallets sorteerder.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:47 schreef Tique3 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de test klopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.More oneness, less categories
People who live right now and right here![]()
Uitslag
Je had 0 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ score van rond de 100. Dit komt overeen met MBO niveau. Wellicht kan je nog hoger scoren. Misschien was je niet zo goed geconcentreerd of heb je net geluncht. Of heb je nog nooit een IQ test gedaan en kan je met deze korte voorbereiding elke volgende IQ test met gemak aan?als mbo'ers echt zo dom zijn........
![]()
Dit staat er als je maar 1 goed hebt.quote:Je had 1 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ score van rond de 100. Dit komt overeen met MBO niveau. Wellicht kan je nog hoger scoren. Misschien was je niet zo goed geconcentreerd of heb je net geluncht. Of heb je nog nooit een IQ test gedaan en kan je met deze korte voorbereiding elke volgende IQ test met gemak aan?![]()
Die schaamte om mensen niet als MBO'er te classificeren.
"eeeeh eeeh ... misschien heb je net gelunchd?"![]()
Ah, dat zag jij ook al.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:57 schreef 7th_wave het volgende:
Uitslag
Je had 0 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ score van rond de 100. Dit komt overeen met MBO niveau. Wellicht kan je nog hoger scoren. Misschien was je niet zo goed geconcentreerd of heb je net geluncht. Of heb je nog nooit een IQ test gedaan en kan je met deze korte voorbereiding elke volgende IQ test met gemak aan?als mbo'ers echt zo dom zijn........
MBO'ers lunchen hun hele leven lang?![]()
![]()
Ik had dezelfde score, vraag mij trouwens wel af welke ik fout had...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:42 schreef buzzer het volgende:
Uitslag
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test![]()
quote:Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv![]()
http://www.mensa.nl/thuistest
Wie o wie?
Hoewel uw intelligentie, volgens de resultaten van de Mensa-thuistest, wel tot de hoogste 10% zal behoren, denken wij dat u het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent, de eis om lid te mogen worden van onze vereniging) niet zult halen. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet een eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.![]()
Vanavond ga ik em even doen, moet zo aan het werkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:07 schreef Robbiej het volgende:
http://www.mensa.nl/thuistest
Wie o wie?
Hoewel uw intelligentie, volgens de resultaten van de Mensa-thuistest, wel tot de hoogste 10% zal behoren, denken wij dat u het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent, de eis om lid te mogen worden van onze vereniging) niet zult halen. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet een eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.![]()
![]()
Kortom, 90% heeft een IQ van > 105. Rara, hoe kan dat?Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.![]()
Door Wouter (het kan altijd stouter van de LOI)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:13 schreef rekenwonder het volgende:
Kortom, 90% heeft een IQ van > 105. Rara, hoe kan dat?Tegenovergestelde van preventief
die uitslag had ik ookquote:
beetje jammer dat ze ook niet ff je iq uitrekenen
Ze zijn nogal mysterieus over de gebruikte methoden.... en ze willen dat je naar hun testcentrum gaat, alwaar je onder het genot van een drankje en een hapje in een geweldige ambiance verkeerd....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:14 schreef Tique3 het volgende:
[..]
die uitslag had ik ook
beetje jammer dat ze ook niet ff je iq uitrekenen
Tegenovergestelde van preventief
Wat is die hele Mensa eigenlijk?quote:Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
>>> Geen referrertje in sigs <<<![]()
Ik zie niks over het 98e percentielquote:
Mensa Thuistest - resultaat
Geachte kandidaat,
Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.
De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.
Met vriendelijke groet
namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zie niks over het 98e percentielBij mij staat dat wel.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
>>> Geen referrertje in sigs <<<
Forum Opties Forumhop: Hop naar: