Bij die ene vraag moet je niet op de 6'en letten, maar de getallen daartussen, steeds +5.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef WjeroneW het volgende:
9/10
Iemand leg me ff die getallen reeks uit, normaal ben ik hier wel goed in maar nu zie ik hem niet
Nou, dat kan alleen maar het cijfer 6 zijn, want de andere keuzes zijn getallen.:')quote:Cijferreeks
Welk cijfer volgt logischerwijs op de reeks: 4 - 6 - 9 - 6 - 14 - 6 - ...6 17 19 21
Die vond ik juist makkelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:47 schreef starla het volgende:
[ afbeelding ]
Vast die vraag met die kubus fout
Wiseguyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, dat kan alleen maar het cijfer 6 zijn, want de andere keuzes zijn getallen.:')
gewoon elke keer de 6 wegdenkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef WjeroneW het volgende:
9/10
Iemand leg me ff die getallen reeks uit, normaal ben ik hier wel goed in maar nu zie ik hem niet
Wat wil je, ik ben een vrouw en heb nul komma nul ruimtelijk inzichtquote:
Dat had ik ook bij die mensa test. Die wel érg veel de nadruk legt op die maak-het-rijtje-af dingetjes en inzicht in figuren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:07 schreef Robbiej het volgende:
http://www.mensa.nl/thuistest
Wie o wie?
Hoewel uw intelligentie, volgens de resultaten van de Mensa-thuistest, wel tot de hoogste 10% zal behoren, denken wij dat u het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent, de eis om lid te mogen worden van onze vereniging) niet zult halen. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet een eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Omdat verlegen het tegengestelde is van dingen als "zelfbewust" en "spontaan" denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:35 schreef P8 het volgende:
Ik zat wel te twijfelen tussen laf en verlegen bij het tegenovergestelde van stoer. Blijkbaar heb ik goed gegokt. Waarom is verlegen niet het tegenovergestelde van stoer?
En jij had 10 van de 10 goed?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat verlegen het tegengestelde is van dingen als "zelfbewust" en "spontaan" denk ik
Oplopend aantal en aflopend aantal.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Ik snapte dat sterretje plus hartje ding niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |