quote:ROME, Italy (Reuters) -- An underwater volcano with a base larger than Washington, D.C., has been discovered just off the shores of Sicily, a scientist with Italy's National Institute of Geophysics and Volcanology said on Thursday.
ALLICEEEEEEEYyyyyyyyyquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:45 schreef Alicey het volgende:
Bij deze centraal.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wist ik niet. Woon n.l. in Harlingen.quote:Heeft Nederland een vulkaan?
Jazeker! De naam ervan is Zuidwalvulkaan, en ligt 17km ten westen van Harlingen
maar ... die is letterlijk allang dood en begraven. Deze ligt namelijk vele honderden meters onder de bodem van de huidige Waddenzee.
Hoe komt het dat ze zulke vulkanen zo laat nog ontdekken? Ik zou denken dat alle vulkanen allang ontdekt zijn...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Laatste nieuws uit het vorige deeltje
Volcano Larger Than Washington, D.C., Discovered
[..]
Nah, de as is al enige tijd geleden gevallen, het ligt dus allemaal al waar het liggen moet.. echter als je met de motor langsrijd, dan moet je wel rustig aan doen, anders heb je straks een genocide op je gewetenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:13 schreef Frutsel het volgende:
kewle foto's! Indah!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is vulkaan as niet gevaarlijk in te ademen? moeten die mensen niet als de sodemieter dat allemaal opruimen?
jah, het is vast een vrouwelijke vulkaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:10 schreef -skippybal- het volgende:
Die vulkaan in Indonesië "die zeker weten zou uitbarsten", is toch niet uitgebarsten?? Ineens was het uit het nieuws en bleef het ook wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, het is vast een vrouwelijke vulkaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop