dat je daar aan denktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:38 schreef Blackletter het volgende:
[..]
is wel leuk jurkjeze staat er alleen bij alsof ze wat moet laten vallen ofzo
![]()
Zit je nou elke keer weer te kijken of ze nieuwe foto's heeft?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:03 schreef Rnnz het volgende:
Onze aandachtsgeile Roxy heeft weer nieuwe pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog meer. V4tE v00r h@4®: http://www.sugababes.nl/!!!*RoXy
blijkbaar nog niet eens 8+quote:
Hij heeft een gouden ringquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:24 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Oppassen voor de middelste, die heeft vast en zeker al een Glock op zak.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:30 schreef tonks het volgende:
The matrixx. mijn nichtje die zit in groep acht die ging daar ook laatst heen. Helemaal blij natuurlijk want daar gaan de "Grote kinderen" heen. Maar dat zijn speciale kinder dagen van 9 tot 11 ofzo? en de kinderen zijn dan van 8 tot 12 denk ik.
Wanneer is er weer zo een dag?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:30 schreef tonks het volgende:
The matrixx. mijn nichtje die zit in groep acht die ging daar ook laatst heen. Helemaal blij natuurlijk want daar gaan de "Grote kinderen" heen. Maar dat zijn speciale kinder dagen van 9 tot 11 ofzo? en de kinderen zijn dan van 8 tot 12 denk ik.
Zal het net gebeuren dat ze niet goed opgeruimd hebben van een groot feest die avond ervoor. Kinderen vinden een spuit op de grond en prikken zich, hoppa aids. Of meisjes vinden een gescheurd condoom op de plee, pakken het vast en hebben zaad aan de handjes. Ze vegen dat af aan hun jurkjes. Uiteraard zit er nog iets aan hun handjes. Plots hebben ze jeuk aan hun pruimpje en wroeten wat erin. Hoppa, weer een zwangere tienerquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:30 schreef tonks het volgende:
het is nog geen zondag hoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:14 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Zal het net gebeuren dat ze niet goed opgeruimd hebben van een groot feest die avond ervoor. Kinderen vinden een spuit op de grond en prikken zich, hoppa aids. Of meisjes vinden een gescheurd condoom op de plee, pakken het vast en hebben zaad aan de handjes. Ze vegen dat af aan hun jurkjes. Uiteraard zit er nog iets aan hun handjes. Plots hebben ze jeuk aan hun pruimpje en wroeten wat erin. Hoppa, weer een zwangere tiener![]()
![]()
Ik kom nooit in PUB, tot ik nu ergens een link zag naar deze reeksquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:14 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Zal het net gebeuren dat ze niet goed opgeruimd hebben van een groot feest die avond ervoor. Kinderen vinden een spuit op de grond en prikken zich, hoppa aids. Of meisjes vinden een gescheurd condoom op de plee, pakken het vast en hebben zaad aan de handjes. Ze vegen dat af aan hun jurkjes. Uiteraard zit er nog iets aan hun handjes. Plots hebben ze jeuk aan hun pruimpje en wroeten wat erin. Hoppa, weer een zwangere tiener![]()
![]()
Oudquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:11 schreef Ulreazj het volgende:
http://www.xseno.nl/!!!!!!Greetje
Deze lelijke plank.
Arme w0eFfiequote:Woeffie
HallOw ik bnn wOeffie en ik bn nOgh maar een pup.
Vanaf dat ikk gebOre bn wOrd ik miShandeld dOowr mYn baasJee...
Eerst slOeg hy my met riemen & Takken.
Maar laatst.. heeft hy me naar een fabriiek gstuurd waar ik wOrdt gebruikt alls PrOefdiier..
Myn Ogen branden...
er ziit een grOte wOnd op myn staart..
myn pOottje ziit onder het blOed...
VanOchtend werd er ShampOo in myn Ogen gspOte het Brandde & het brandde maar iik kon et niiets tegen dOen...
Nu iis het avOnd en liig ik in myn kOoii jankend vna de pyn...
helaas was dat de laatste daG van wOeffie's leven
&
iis WOeffie vandaaG Overlede
Hij is helemaal niet doodquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:29 schreef tonks het volgende:
Hoe kan die hond nou typen als hij dood is! Iets klopt er niet aan dat verhaal!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:11 schreef Ulreazj het volgende:
http://www.xseno.nl/!!!!!!Greetje
Deze lelijke plank.
quote:Mijn vakantieland: Noordscheschut
Arrr mateyyquote:Mijn muziek: PIRATN MUZIEK![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |