Geile tietjes heeft die 2e van rechts.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:23 schreef zerocool12342 het volgende:
[afbeelding]
Tja in Den Helder begint het ook al op jonge leeftijd..
Pedopas bij je?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:26 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Geile tietjes heeft die 2e van rechts.
ehmmmquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
Niewe fotos @ feesfebrik mensen
http://www.feesfebrik.nl/index.php?&module=fotoalbum&fotoalbum::folderID=129&fotoalbum::action=listItem
Dat shirtquote:
Sorry, ik snap je grap nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:52 schreef zerocool12342 het volgende:
hahaah naja zo veel KANI wordt er niet gedragen in DEN helder
Gelukkig was ik der toen niet :/quote:
Volgens mij is die foto gemaakt op de parkeerplaats van een supermarkt, die flessen zijn allemaal leeg en worden volgens mij ingeleverd voor statiegeld? Of zit dat daar niet op?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:23 schreef zerocool12342 het volgende:
[afbeelding]
Tja in Den Helder begint het ook al op jonge leeftijd..
Statistiekenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:49 schreef neo2000 het volgende:
@ Asmooh
[..]
Newbie, je hebt helemaal geen recht van spreken..!
Beetje de humor op Fok! af zitten zeiken, beetje jammer.. Misschien te hoog gegrepen..?![]()
[..]
Toch leuk dat er mensen zijn die boos worden als je gaat zitten generaliseren en hier over hun beklag doen, en vervolgens zelf gaan zitten generaliseren.)
Anyways, enough with the slowchat (* neo2000 waar ben je nu weer aan begonnen), piccas willen we..!
aaah goshie heb je nou niet door hoe triest je bent om zo'n lange reactie neer te zetten waar je andere mensen mee afkraakt. Wij besteden er tenminste niet zoveel aandacht aan. Gelukkig heb jij wel aan een stuk door meisjes want he daar ga je natuurlijk voor met je leeftijd, echte meisjes lekker jong of niet(loser). De echte Don guan zal wel ff vertellen hoe het moet.quote:
die linker is anders welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:12 schreef mister_dog het volgende:
OMG check die hoofd!1!11111!!!11
1!!1!
[afbeelding]
Eens isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:09 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
aaah goshie heb je nou niet door hoe triest je bent om zo'n lange reactie neer te zetten waar je andere mensen mee afkraakt. Wij besteden er tenminste niet zoveel aandacht aan. Gelukkig heb jij wel aan een stuk door meisjes want he daar ga je natuurlijk voor met je leeftijd, echte meisjes lekker jong of niet(loser). De echte Don guan zal wel ff vertellen hoe het moet.
Kerel kom eens uit je grot en neem toch niet alles zo super serieus.
Welkom in het echte leven, waar mensen ook grappen en ouwehoeren.
samengevat: Pleur op loser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |