Die kunnen je flink uitrekken inderdaad.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Geen kleine jongens die equadorianen (ofzo iets)
Bayern Münchenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar speelt Hargreaves ? niet in Engeland toch ?
ericsson danquote:Op zondag 25 juni 2006 17:30 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een aap, die coach van Equador
Bayern München.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar speelt Hargreaves ? niet in Engeland toch ?
Nee, eerder werd gevraagd of dat zo was.. lees je ff inquote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, het is scherp om op te merken dat RTL eruit ligt in dit topic.
Die zenden toch geen WK uit, dus lekker belangrijkquote:
Ik ga niet elke onzinopmerking hier lezen, zeker niet over RTL die geen fuck met deze wedstrijd van doen hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, eerder werd gevraagd of dat zo was.. lees je ff in![]()
waaorm in hemelsnaamquote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat ik nou net een Engeland shirt hebben gehaald
Dat meen je niet...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laat ik nou net een Engeland shirt hebben gehaald
nou liever niet hoorquote:
Boulahrouz speelt al die gasten van Engeland tot moes.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jezus dit is nog slechter dan nederland, maar engeland heeft wel een paar kerels achterin staan
Houdt dan ook zelf je mondquote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga niet elke onzinopmerking hier lezen, zeker niet over RTL die geen fuck met deze wedstrijd van doen hebben.
Theo Walcott... oh maar die is alleen voor spek en bonen meegenomen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nou liever niet hoorze hebben nog zo'n 18 jarig ventje toch
hij zal vast beter zijn dan crouchquote:Op zondag 25 juni 2006 17:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Theo Walcott... oh maar die is alleen voor spek en bonen meegenomen.
Hij valt vast wel in...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
boulahrouz speelt neit eens mee bij nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |