Haal die tak toch eens uit je muil.quote:
Ah. Dan mag het.quote:
Maar wel goed kunnen collecterenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
roze zaterdag was erg warm en daardoor vermoeiend
en dan terug met de trein daar wordt je ook niet fitter van
zzzzzzzzzzzz
Nee, dit is de BB-smiley. En, sorry Van, no hard feelings, Van is lang niet zo cool als ik benquote:Op zondag 25 juni 2006 01:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zou die smiley juist bij Vanitas thuis horen, want die steekt af en toe een sigaartje op
maar was het al de moeite waardquote:Op zondag 25 juni 2006 01:27 schreef Ang3l het volgende:
Alles overleefd... maar mijn god wat was het warm.
De bodypaint liep langs m'n nek en arm en buik... terwijl ie toch echt alleen op m'n gezicht hoorde te zitten.
Ja je eigen oordeel wil in zulke gevallen nog wel eens scherpen zijn dan dat van de mensen in de zaal omdat je zelf er maanden mee bezig bent geweest en alle details kent en je dus dingen ziet mis gaan, maar die het publiek vaak nog niet eens in die mate opvatten.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:33 schreef Ang3l het volgende:
Het optreden met de cursisten ging enorm lekker. Nou ja ok, 1 liep er het podium stiekem af omdat ze een blackout had maar de rest ging echt erg goed.
En met het demoteam... tja, chaotisch. Niemand wist precies wanneer nou hun stuk kwam aangezine we dat ook pas heel laat geoefend hebben dus het was af en toe rennen van fuuuuuck ik moet NU op. Maar het ging wel redelijk. 1 dans was niet helemaal synchroon. maar weet je, meestal zie je dat zelf heel goed maar het publiek merkt 't dan niet eens.
Afterparty was ok maar snel leeg, vanwege de extreme hitte. Zelf ook bijna van m'n stokje gegaagn. Ik bedoel: de opening doen in rock kleding, dan snel rennen naar de kleedkamers omdat ik maar 2 nr's de tijd had om me in een ander pakkie te hijsen. Optreden. Snel naar de kleedkamer om m'n gezicht te laten painten. Ff pauze (ik heb 1 stuk niet meegedaan omdat ik nog in de schmink zat) . Optreden. Ff 2 dansen wachten en toen de finale. Ik was kapot, vooral door de hitte. En er hingen 4 ventilatoren in het plafond maar die stonden niet aan!!!
Sweet Dreams Erikquote:Op zondag 25 juni 2006 01:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nu ga ik slapen. Het is al morgen.
Zijn jullie ook nog op de Pink Garden in IJsselhal wezen kjken? of hebben jullie de Garden van een fokker bewonderdquote:Op zondag 25 juni 2006 01:46 schreef Vlarp het volgende:
Roze Zaterdag in Zwolle was
Vooral heel oud publiek dat blijkbaar nog steeds denkt dat ze ten strijde moeten trekken...
Pap, mam, 2 collega's. Maar die waren daarna snel weg vanwege de hitte.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:39 schreef Stroekie het volgende:
Maar zat er wel volop los publiek in de zaal, of waren het toch supporters in de vorm van vrienden en familieleden?
Denk het niet. Maar morgen is het sowieso minder heftig. Zijn echt de kids vanaf 4 jaarquote:en gaan die ventilatoren morgen wel aan als de jeugd afdeling aan de bak mag ?
Ik ben al voor het uitgaan richting huis gegaan. Wil lekker in m'n eigen bedje slapen en morgen relaxen. Maar ik begreep dat de gang ook niet naar dat feest ging. Sowieso vraag ik me af of het druk wordtquote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zijn jullie ook nog op de Pink Garden in IJsselhal wezen kjken? of hebben jullie de Garden van een fokker bewonderd![]()
maar uit ervaring week ik dat DAT vaak nog vermoeiender is dan je eigen performance.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef Ang3l het volgende:
Denk het niet. Maar morgen is het sowieso minder heftig. Zijn echt de kids vanaf 4 jaarMet dansende olifantjes en girafjes en konijntjes en zo
Ik dans zelf niet mee (DAT zal warm zijn, zo'n pak) maar ik moet de kinderen in de gaten houden die nog niet het podium opmoeten en zo.
Zou toch het grootste dansfeest worden met 5.000 bezoekersquote:Op zondag 25 juni 2006 01:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben al voor het uitgaan richting huis gegaan. Wil lekker in m'n eigen bedje slapen en morgen relaxen. Maar ik begreep dat de gang ook niet naar dat feest ging. Sowieso vraag ik me af of het druk wordt
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 juni 2006 01:56 schreef Ang3l het volgende:
Daarom ga ik nu ook maar slapen.
Moet om 10:00 daa staan.
Sweet Dreams dan Ang3l en dan morgen die kids tegemoed treden met engelengeduldquote:Op zondag 25 juni 2006 01:56 schreef Ang3l het volgende:
Daarom ga ik nu ook maar slapen.
Moet om 10:00 daa staan.
Het is groots opgezet.. maar daar blijft het bij. Ik denk niet dat het erg druk gaat worden. Zwolle is en blijft een uithoek en veel mensen zijn met de treinquote:Op zondag 25 juni 2006 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou toch het grootste dansfeest worden met 5.000 bezoekers
maar blijkt daar dat media en werkelijkheid niet helemaal hetzelfde beeld hebben
Opzich wel zonde.. Erick E en Lacroix zijn erg goede DJ'squote:Op zondag 25 juni 2006 01:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is groots opgezet.. maar daar blijft het bij. Ik denk niet dat het erg druk gaat worden. Zwolle is en blijft een uithoek en veel mensen zijn met de trein
Ah, de error-generatie.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:46 schreef Vlarp het volgende:
Vooral heel oud publiek dat blijkbaar nog steeds denkt dat ze ten strijde moeten trekken...
quote:But according to many gay-liberated adults of the older generation, gay youths should loyally follow a hard-won script and be visible, political activists who fight for gay rights and denounce heterosexism and homophobia.
After all, youths of all generations have endured ridicule because of their gender expression, can't openly date those they love most because same-sex romance in high school is still disparaged, and believe they must conceal their secret longings from parents and friends.
Today's youth should appreciate all that my generation has done for them! Now it's their turn to assume the gay mantle, to take the lead in gay pride parades and to write the polemics denouncing integration into mainstream culture, conservative religious and political leaders, and materialism. To eschew these responsibilities is to betray generations of sexual and gender warriors.
Parijs was toch de stad van de liefdequote:Op zondag 25 juni 2006 11:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik mis trouwens nét de Gay Pride in Parijs, maar daar lopen vooral heel veel goed gebruinde licht gespierde franse jongens mee..
Vorig jaar zag ik een jongen met alleen maar een spijker-tuinbroek, die zo aan één kant naar beneden hing, zodat je ehm... nou ja... enzo... Je kon z'n streepje mooi naar beneden toe volgen, zeg maar.. En hij was niet oud en niet lelijk.
.
Nee da's Zwollequote:Op zondag 25 juni 2006 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Parijs was toch de stad van de liefde?
Het nationale fallussymboolquote:Op zondag 25 juni 2006 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, de stad van de Eiffeltoren.
Van mijn Grote Liefde ja.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Parijs was toch de stad van de liefde?
Ah, ja, dat stukje omschrijft het mooi ja. Toen ik op het station zat te wachten op de trein liepen er ook twee oude potten voorbij met van die kleine regenboogvlaggetjes op hun jas gespeld. Het zag er net uit als twee militairen die ten strijde trokken!quote:
daar kan ik nog een hele uiteenzetting over doen, maar behalve een feest is dat vooral ook het doel en de oorsprong van de roze zaterdag, wil je sec feest ga dan naar gay pride in Amsterdamquote:Op zondag 25 juni 2006 01:46 schreef Vlarp het volgende:
Doe maar niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar kan ik nog een hele uiteenzetting over doen,
Ah, interessant, ga je gang.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar kan ik nog een hele uiteenzetting over doen
Gevoelige snaarquote:Op zondag 25 juni 2006 12:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar kan ik nog een hele uiteenzetting over doen, maar behalve een feest is dat vooral ook het doel en de oorsprong van de roze zaterdag, wil je sec feest ga dan naar gay pride in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |