Neequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef Cyaa het volgende:
je bent jaloers
Neequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:00 schreef keepwalking het volgende:
Wil ik dat wel zien?
Ik ben geschokt dat dat jochie met zijn 8 jaar nog hulp nodig heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:16 schreef Thorical het volgende:
De halve 3e wereld zit op z'n 8e al aan de lijm. En wij zijn ineens geschokt als er een jochie opium spuit?
Nee, omdat we het nu zien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:16 schreef Thorical het volgende:
De halve 3e wereld zit op z'n 8e al aan de lijm. En wij zijn ineens geschokt als er een jochie opium spuit?
grappig johquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef Litso het volgende:
8 junkies die op dezelfde dag geboren zijn?
Oh sorry, ik had het filmpje nog niet gezien.quote:
De commentaarstem heeft het ook over doodgaan. Maar wanneer nu met dit shot, of in de toekomst?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:31 schreef Disorder het volgende:
Als ik me niet vergis las ik op ogrish ooit een beschrijving bij dit filmpje waarin stond beschreven dat het jochie is overleden.
't zal niet veel verschil maken.. zo zal het er "in de toekomst" ook wel uitgezien hebbenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:46 schreef Thorical het volgende:
[..]
De commentaarstem heeft het ook over doodgaan. Maar wanneer nu met dit shot, of in de toekomst?
Precies, wat een debiele TT.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef Litso het volgende:
Zo las ik het ook hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef Litso het volgende:
I'm using teh internetsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef reviewz het volgende:
[..]
Precies, wat een debiele TT.
Dan valt die 8-jarige knulletje nog wel mee.
he er zijn ergere dingen in deze wereld, dat me glas met ijsthee bijna leeg is en ik zo naar beden moet lopen om een nieuw drinken te halen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef most_wanted het volgende:
Ik ben een beetje misselijk van dit filmpje.
Wil je wel weten dat bij het laden van dit topic ik meteen aan jou dachtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef most_wanted het volgende:
Ik ben een beetje misselijk van dit filmpje.
Hij is dood.. van wat ik begrepen heb zegt het commentaar 't ook.. en op ogrish stond 't ook iig (zie eerder dit topic)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:20 schreef Maikuuul het volgende:
Och gek ik weet niet oftie dood gaat. zijn lippen zijn een beetje blauw, maar misschien is die kamer erg koud ?
Volgens mij raaktie in coma.
bier?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:38 schreef rutger05 het volgende:
Heel erg triest. Het is hartverscheurend dat er veel kinderen zijn die in een dergelijke hel moeten leven. Wat een wereld.
Behoorlijk ziek inderdaad. Als justitie over dergelijk bewijs beschikt, is misschien de doodstraf voor de daders wel passend.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:29 schreef Maikuuul het volgende:
Best ziek.
http://www.collegedowntime.com/media/files/insaneviolence1.wmv
Dit vind ik ook ziek
Eensch, te smerig gewoon.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Behoorlijk ziek inderdaad. Als justitie over dergelijk bewijs beschikt, is misschien de doodstraf voor de daders wel passend.
Negeer 'm gewoon.. doe ik ook.. hij probeert grappig te zijn..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Doet het je niets of is het alleen maar zwartgallige humor?
Misschien een (flinke) overdosis drugs geven die door de politie in beslag is genomen, hebben we gelijk 2 vliegen in 1 klap.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Behoorlijk ziek inderdaad. Als justitie over dergelijk bewijs beschikt, is misschien de doodstraf voor de daders wel passend.
Zou jou wel 's moeten gebeuren inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, te smerig gewoon.
Dit soort beelden maakt je best bang eigenlijk want dit kan je ook zomaar gebeuren als je opstap bent.
Vraag mij af welke voorgeschiedenis de daders hebben. De straffen voor mensen die niet met hun poten van andere mensen af kunnen blijven, zijn naar mijn mening te licht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, te smerig gewoon.
Dit soort beelden maakt je best bang eigenlijk want dit kan je ook zomaar gebeuren als je opstap bent.
Het kan blijkbaar iedereen overkomen, dus jou ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou jou wel 's moeten gebeuren inderdaad.
Ik bied dan in ieder geval tegenstand hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het kan blijkbaar iedereen overkomen, dus jou ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |