Jou onderschriftquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jij opent meer topiques dan dat ik ooit haren op mijn zak zal krijgen...Open topiques met mate!![]()
oh okquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wijven die de lippen tuiten, vragen om in hun bekje te spuiten
wat een verheldering!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wijven die de lippen tuiten, vragen om in hun bekje te spuiten
die hebben dan ook al meerdere malen de volle laag van mij gehadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef Toeps het volgende:
Mary-Kate en Ashley Olsen hebben er ook een handje van.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:56 schreef Gluckskafer het volgende:
Jij opent wel veel topics die over meisjes cq. vrouwen gaan.
1: Jezelf quoten is not donequote:
Pijpt die niet Herman van Veenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:59 schreef Biancavia het volgende:
Marijke zegt:
[afbeelding]
Lipjes getuit en borstjes vooruit!
Ja dat snap ik, maar waar is het causaal verband met de lippentuitende meisjes? Begrijp ik goed dat Ole de mening is toegedaan dat lippentuiten alleen door transseksuelen wordt gedaan?quote:
Dat is niet lippen tuiten, dat is collageen inspuiten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Victoria Beckham doet niet anders
http://images.google.nl/images?q=victoria+beckham&hl=nl&lr=&sa=X&oi=images&ct=title
Ja, welke modehomo heeft die ongein bedachtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:24 schreef stribe het volgende:
off-topic: oooh wat vind ik die overdreven grote brillen irritant zeg!!!
Wat je vindt, moet je naar het politiebureau brengen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:24 schreef stribe het volgende:
Lijkt meer op Victoria Bek Ham !quote:
Op die homo wachte ik alquote:
Wordt op die zonnebril relevante data geprojecteerd?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
http://images.google.nl/images?q=victoria+beckham&hl=nl&lr=&sa=X&oi=images&ct=title
dank jequote:
Mag ik die ook in de bek spuitenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef Toeps het volgende:
Nee, maar wel vaak!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waar is het causaal verband met de lippentuitende meisjes? Begrijp ik goed dat Ole de mening is toegedaan dat lippentuiten alleen door transseksuelen wordt gedaan?
Hoi Olequote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee, maar wel vaak!
hoi Diederik!![]()
[afbeelding]
Misschien is TS jaloers dat hij niet met zijn lippen om jouw fallus mag glijden ???quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ze willen gewoon hun mooie lippen om mijn fallus heen glijden ( wel ff hun mond open doen want mijn fallus is geen spaghetti sliertje ) , zodat ik hun hoofd op en neer duw
AHHAHAHAHAHAHAHAhAquote:
Miss Nederlandquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:08 schreef RainofDeath het volgende:
Gadverdamme, Wtf is dat voor een gedrocht in de FP op de 2e foto?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je naar het politiebureau brengen.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!quote:
Yep, maar zijn misselijke tronie doet me iedere keer toch een beetje schrikken.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Yep, maar zijn misselijke tronie doet me iedere keer toch een beetje schrikken.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef Toeps het volgende:
gulp gulp gulpquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
huuuuuuuuuu, wat zijn het toch een enge wortelkleurige fatjesquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:46 schreef Beach het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
speciaal voor jou dan![]()
Lee en Jen, en daaronder broer John![]()
Ik ook !!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:24 schreef stribe het volgende:
quote:
JEZUS wat is die lelijk geworden zeg! Dat die Beckham daar nog bij blijft...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Deze topicquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:30 schreef DamzkoO het volgende:
HAHAHAHA DEZE TOPIC HAHAHA![]()
Ik zit heilig hier op het werk, iedereen serieus aan het werk en schoot ik ff in de lach.
Die ouwe man an 't eind van pagina 1![]()
![]()
![]()
Goed topic !
PAARDEBEK HAHAH en die kk QUEDA TALIBAN OPA HAHAHAHHAA TE GEK MANquote:Op maandag 31 juli 2006 04:08 schreef Pindax0r het volgende:
focking paardenbek rechts en die linkse is een nepnegerin
ergen kan niet omg![]()
;r;r;;d;;;
::Dd ;D::
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |