Als ze meer betalen niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:53 schreef keijz het volgende:
Ajoh, die Portugezen hebben er ook last van
Mooi was datquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Hopelijk zijn die torren eruit ondertussen
Ecuador Duitsland dusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:13 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maar wie weet wel welke wedstrijd hij nog meer heeft gefloten? Kan het me niet herinneren.
staat in de openingspost:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:13 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maar wie weet wel welke wedstrijd hij nog meer heeft gefloten? Kan het me niet herinneren.
quote:Frankrijk - Zwitserland (0-0) en Ecuador - Duitsland (0-3)
Oh god, was dat die van die torren?quote:
Gewoon de bal in de andere 16 houden he. Krijgen wij die penaltyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou mijn hart vast
Hij zal op zijn minst 4 spelers van Oranje een gele kaart geven dus die last nemen ze sowieso mee als ze verder komen, dan heb ik het nog niet over de gevaren van een achterlijke rode kaart of penalty die bij deze wedstrijd al op de loer liggen met die staatsmongool
is dat erg danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:34 schreef PsychoDude_666 het volgende:
uhoh, ben hier dus echt niet blij mee. Gaat Robben, en V. Persie ws. ook wel.
whehe,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:20 schreef koningdavid het volgende:
nou, Graham Poll kan in ieder geval naar de wedstrijd fluiten (haha)
En jij denkt dat die er dan ingaat?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:26 schreef TLC het volgende:
Hij geeft in blessuretijd, bij een 0-0 stand, een penalty aan Nederland.
Let maar op![]()
En die mist dan Kuytquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:26 schreef TLC het volgende:
Hij geeft in blessuretijd, bij een 0-0 stand, een penalty aan Nederland.
Let maar op![]()
Kuijt zie ik liever geen penalties nemen, heeft vaak een missertje.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Kuijt zie ik liever geen penalties nemen, heeft vaak een missertje.
Heb ik liever dat Van Persie ze neemt eerlijk gezegd.
die is al gewisseld voor van nistelrooy die em erin poeiertquote:
Ook goedquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:39 schreef Sosa het volgende:
[..]
die is al gewisseld voor van nistelrooy die em erin poeiert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |