SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:16 schreef bolletje_25 het volgende:
Wat zegt een kikker die van zuivel houdt?Gosh, ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kon er bijna om glimlachenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:17 schreef Johan_Cruijff het volgende:
Sja, in principe zou ik nu wel een grap kunnen maken, maar dat ligt niet in de aard van het beestje dat je bij zijn naam moet noemen. Zoals ik al een keer gezegd heb, ben ik geen grappenmaker van beroep, dus waarom zou ik iets doen, op commando nog wel, terwijl ik daar toch niet betaald voor krijg? Een putjesschepper gaat zich toch ook niet zomaar bemoeien met het dweilen en zeilen van het Nederlands elftal.
Dus ik laat de grappen en grollen gewoon over aan diegene die dat het beste kunnen. Hun zullen dus de grappen moeten maken. Maar da's logisch...
Ik moet moeite doen om niet te gaan huilen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:37 schreef Jimbo het volgende:
zegt een koe "Boe"
zecht de boer.. "Houd je bek , ik schrok heus niet hoor kutkoe"
issie leuk , Nee ? verzin zelf dan was
goeie garpquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
2 tieten in een envelop.
gesnapt, betrapt! in den kraag gevat, zonder zwart beklad!quote:
dit is vrij irritant.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:
KAPOT LACHEN ZULLE!!!
zo gaat ie niet lul.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Een koe en een paard zitten in een boom te kaarten.
Komt er een ei voorbij.
"Hey", zegt het paard, "doe je ook mee?"
"Nee", zegt het ei, "ik moet naarde kapper".
ja maar ik vind jou gewoon niet leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:16 schreef BaajGuardian het volgende:
KAPOT LACHEN ZULLE!!!
stiekem eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar ik vind jou gewoon niet leuk
kut user :/ je maakt me nooit aant lachen
shhhtquote:
ik moest bijna grinnikenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:40 schreef zwelgje81 het volgende:
Een man is heel goed in tapijten leggen. En word dus vaak gebeld om ergens een tapijt te leggen. Op een dag word hij gebeld door een vrouw. Die vraagt: `Wil je bij mij een tapijt neerleggen?´ De man zegt natuurlijk: `Ja´ Als de man aangekomen is, gaat hij meteen aan de slag. En na een kwartiertje is hij klaar. Na al dat werken heeft hij wel trek in een sigaret gekregen. Hij wilt zijn sigaretten uit zijn jaszak pakken, maar hij voelt niets. Gek denkt hij, ik had ze er echt in gedaan. Hij kijkt om zich heen, en dan ziet hij een bobbel onder het tapijt zitten. Hij denkt dat het zijn sigaretten zijn. En maakt het met zijn hamer plat (want hij heeft geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen). Even later komt de vrouw binnen om te kijken of het gelukt is. `Mooi gedaan zegt de vrouw. Trouwens ik vond uw sigaretten op een tafeltje, hier heb je ze. Maar weet u waar mijn hamster is gebleven?´
Waar slaat dit nou weer opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Mastertje gaat voor de maandban!
ZAL HIJ SCOREN?!
de lollercaust vinden ze niet zo leuk hierquote:
Pfff, nee dan ga ik in hoger beroep!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de lollercaust vinden ze niet zo leuk hier
(en ja k spreek uit ervaringlollercausted)
wahahah leuke site , glimlag me doodquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
wil je lachen?
ken je de kleine zeemeermin en heb je het spelleke "Kingdom heart" 1, 2 of beiden gespeeld?
lees dan dit stripje en drink vooraf geen milkshake.
http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=194
mag je eerst vermelden waar het *end* knopje zitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is echt grappig , moet je eens proberen.
voordat je je reaktie plaatst en op reageren drukt, doe eerst dit.
1.klik 3 keer op het end knopje
2.ctrl+a
3.ctrl+w
en je ziet een leuke bug.
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA!!~~!~!~!!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:25 schreef Devrim_ het volgende:
Ernie...JE HEBT EEN BANAAN IN JE REET!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit is echt grappig , moet je eens proberen.
voordat je je reaktie plaatst en op reageren drukt, doe eerst dit.
1.klik 3 keer op het end knopje
2.ctrl+a
3.ctrl+w
en je ziet een leuke bug.
![]()
quote:
Dit is niet grappig.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:22 schreef Zygje het volgende:
Ik vind die pbf stripjes altijd wel de moeite waard
[afbeelding]
Wat is ook al weer de website van deze stripjes?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:22 schreef Zygje het volgende:
Ik vind die pbf stripjes altijd wel de moeite waard
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:16 schreef bolletje_25 het volgende:
Wat zegt een kikker die van zuivel houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehe toch moest ik lachen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |