Dat kan nu toch ook al? Bij een verkrachting zoeken ze naar achterblijvende spermaresten, dat is standaardpraktijk. (Je moet er alleen snel genoeg bijzijn en als verkrachtingsslachtoffer dus wel degelijk naar de politie snappen en je niet eerst tien keer gaan douchen en er vervolgens twee jaar tegen iedereen over zwijgen, dan lukt het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:22 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Damn...'t was een tegen voorbeeld![]()
en men vergete niet het grootste voordeel : Bovendien maakt het 't makkelijk om de dader te indentificeren door achterblijvende DNA.
mja, ware het niet dat via CSI de verkrachters nu weten dat ze met condoom moeten verkrachten om niet geindentificeerd te wordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:29 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Dat kan nu toch ook al? Bij een verkrachting zoeken ze naar achterblijvende spermaresten, dat is standaardpraktijk. (Je moet er alleen snel genoeg bijzijn en als verkrachtingsslachtoffer dus wel degelijk naar de politie snappen en je niet eerst tien keer gaan douchen en er vervolgens twee jaar tegen iedereen over zwijgen, dan lukt het niet natuurlijk.
dat is inbreken ook niet. das dus geen argument.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:24 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
en verkrachting is legaal?
vraag me af hoe een mannelijke/vrouwelijke rechter bij een dergelijk Incident zou beslissen![]()
Mja, OK, daar heb je misschien een punt, maar lees ook de post boven die van mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:30 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
mja, ware het niet dat via CSI de verkrachters nu weten dat ze met condoom moeten verkrachten om niet geindentificeerd te worden![]()
ach kom, je moet dit gewoon zien als een nieuw produkt waarbij een vrouw de mogelijkheid heeft haarzelf op dergelijke wijze te beschermen. Ik hoor mannen nauwelijks klagen over al die massa- vernietigingswapens die door onze rulingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:39 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Mja, OK, daar heb je misschien een punt, maar lees ook de post boven die van mij.
In ieder geval: zolang je te maken hebt met een onbekende verkrachter, heb je er natuurlijk nog altijd niet veel aan, aan dat DNA. Tenzij de politie je verkrachter al kent natuurlijk, of andere aanwijzingen heeft. Het DNA is alleen het "sluitstuk" om de daadwerkelijke verkrachting te bewijzen.
Is its removal easy once penetration has taken place?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:52 schreef PsygoN het volgende:
Al nagedacht over dat als die lul van die verkrachter dus in dat ding vast zit of die andere met die naald dat je dan meer kans heb op aids !
Volgens mij vloeit er dan dus echt wel bloed ....
De dentata!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef ivetje het volgende:
Leuk, altijd met zo'n ding in je kut lopen...zal je vriend blij mee zijn als je hem een keer vergeet uit te doen
Maar moet zich bij het ziekenhuis melden voor verwijderingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:59 schreef 199724 het volgende:
Als er weerhaakjes aan zitten trekt ie dat ding er dus uit als die terugtrekt. Gaat ie er alsnog met het DNA vandoor...
Je moet er dan ook eentje van achter in doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:51 schreef Thelonious het volgende:
Dan gaan ze toch gewoon anaal verder?
Nee... want dan trek je dat ding er gewoon weer vanaf en neem je het mee naar het politie bureau.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:59 schreef 199724 het volgende:
Als er weerhaakjes aan zitten trekt ie dat ding er dus uit als die terugtrekt. Gaat ie er alsnog met het DNA vandoor...
Goed ideequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Journalisten zou'en meer over dit soort dingen moeten berichten.
het feit dat je zo'n verkrachter ook hebt laten lijden, werkt vlgns mij best wel verzachtend op je emotiesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:29 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Dames,
Hoeveel van jullie denken dat dit je trauma en verkrachting kan en zal verkomen?
tja, dat mag de praktijk allemaal uitwijzenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:05 schreef Silmarwen het volgende:
Okay, je gebruikt zo'n ding. Een man komt naar je toe, rukt je kleding van je lijf, mept je wat in het rond, wurgt je half en dan probeert hij je te verkrachten maar je hebt zo'n ding. Is het trauma dan minder omdat hij je net helemaal verkracht? Wat nou als die vent zo boos wordt dat hij besluit je nog meer pijn te doen of je te vermoorden? En hoe zit dit in een rechtzaak, wordt de straf vermindert omdat je de dader moedwillig pijn hebt gedaan?
Daar heb je een goed punt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:05 schreef Silmarwen het volgende:
En hoe zit dit in een rechtzaak, wordt de straf vermindert omdat je de dader moedwillig pijn hebt gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |