Het slaat nergens op neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het station Hilversum wordt helemaal verbouwd. Extra perron erbij, meer winkels (AH To Go, Smullers) en een fietstunnel eronder door. Super
Maar snappen jullie dat de stoptrein naar Utrecht tegenwoordig "Intercity" heet? Dat ding stopt op Hilversum Sportpark!
Tja ligt eraan waar je veel waarde aan hecht ....quote:Op maandag 12 februari 2007 09:27 schreef Darna het volgende:
We wonen nu in Noord-Brabant en zijn op zoek naar een huis in de buurt van Hilversum. We zitten te denken aan Huizen, is dat een leuke plaats om te wonen?
Tja, we zijn een gezin met jonge kinderen. Is het een gezellig dorp waar van alles te doen is, ook voor de jeugd? zijn er leuke terrasjes 's zomers? Zijn de mensen stug tegen nieuwkomers of wonen er juist veel mensen van buitenaf? Zijn er wijken die je niet aan zou raden om te wonen vanwege bv meer criminaliteit dan andere wijken. Zulke dingen eigenlijk.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef Laakie het volgende:
Tja ligt eraan waar je veel waarde aan hecht ....
Als je een wat kleinere plaats in de buurt van Hilversum zoekt kan je beter kiezen voor Naarden of Bussum, maar dat is mijn mening ..quote:Op maandag 12 februari 2007 09:27 schreef Darna het volgende:
We wonen nu in Noord-Brabant en zijn op zoek naar een huis in de buurt van Hilversum. We zitten te denken aan Huizen, is dat een leuke plaats om te wonen?
Huizen is best ok , alleen heb je in Bussum kroegjes en een station.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:57 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Als je een wat kleinere plaats in de buurt van Hilversum zoekt kan je beter kiezen voor Naarden of Bussum, maar dat is mijn mening ..
Yoshe lezer?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Neequote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:55 schreef Darna het volgende:
[..]
Yoshe lezer?![]()
Bedankt allemaal voor de reakties. ik denk dat we nog eens ff goed rond gaan kijken in verschillende plaatsen.
Je hebt in Almere geen coffeeshops?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
en ook naar Almere![]()
Ik ben zo eens in de 2 / 3 maanden in Hilversum, coffeeshop de Leeuw![]()
Nee. Oude Huizers hebben een verschrikkelijke volksaard, en het modernere deel, daar wil je nog niet dood gevonden worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:27 schreef Darna het volgende:
Beters ga je naar de Papillion, goeie sjit daarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
en ook naar Almere![]()
Ik ben zo eens in de 2 / 3 maanden in Hilversum, coffeeshop de Leeuw![]()
Wat is er nou weer mis met huizen? Ik heb er meer dan 15 jaar gewoond en ik kan je wel vertellen dat het stukken beter is dan almere.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Oude Huizers hebben een verschrikkelijke volksaard, en het modernere deel, daar wil je nog niet dood gevonden worden.
V.
Dat zegt meer over Almere dan over Huizen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:48 schreef me2001 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met huizen? Ik heb er meer dan 15 jaar gewoond en ik kan je wel vertellen dat het stukken beter is dan almere.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zegt meer over Almere dan over Huizen.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |