De hoogtepuntenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef soylent het volgende:
Vrouwen die initiatief nemen inderdaad.
Vrouwen met mooie grote lippen (qua gezicht) en grote ogen!
Vrouwen met goeie tietjes (liefst A-B maar alles mag als het maar mooi is) in een strak shirtje, waarbij je liefst ook gewoon de navel ziet.
Vrouwen in half lange rokjes met een maillot (majoo?) eronder.
Vrouwen met een klein beetje onregelmatigheid in het gebit.
Vrouwen die soms belletjes blazen tijdens het praten (ik heb kort gewerkt bij een bedrijf waar zo'n meisje werkte.. het was echt te geil...)
Vrouwen die niet van mijn leeftijd zijn (paar jaar jonger of ouder).
Vrouwen die op een GOEIE manier een peukie roken.
Vrouwen die high zijn van ILLEGALE DRUGS (niet te ver gaan, gewoon alto's bijv.).
Vrouwen die stoere verhalen vertellen.
Vrouwen die een vinger in hun vagina stoppen en hem dan aflikken. (heel geil gezicht vind ik dat)
etc...
Slank, sowieso lang haar, sprekende ogen, een gaaf huidje, bol kontje, open uitstraling, minimaal C-cup en niet langer dan 1.75.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:00 schreef jewelsophie het volgende:
Ik hou bijvoorbeeld voor mannen van een brede nek... korte krulletjes... rechte benen... niet te veel spieren... hebben jullie dan geen zo'n categoriën voor vrouwen?
Of vrouwen die joúw vinger erin duwen en dan aflikken!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef soylent het volgende:
Vrouwen die een vinger in hun vagina stoppen en hem dan aflikken. (heel geil gezicht vind ik dat)
Dat gebeurt mij regelmatig in de kroeg, inderdaad heeel sexyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:15 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Of vrouwen die joúw vinger erin duwen en dan aflikken!
Ik denk dat ik ze alledrie maar lekker laat voor wat ze zijn ... weinig soeps.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Ciscus het volgende:
En vrouwen, wat denken jullie van onderstaande mannen; welke mag er mee naar huis?
gelijk heb jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:53 schreef soylent het volgende:
Ja zeg.... Gaat een beetje trieste foto's posten. Okee ze zijn allemaal niet geil. En dan nou weer ontopic!!!
En voor een one night stand het tegenovergestelde zo'n beetje! Lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:58 schreef Aequalitas het volgende:
Ze moeten klasse uitstralen,dus niet van die goedkope typetjes.Tevens zijn mooie ogen en 'n mooi figuur(slank!) voor mij errug belangrijk![]()
Heb je Riddertje Ewoud nu NOG niet in je bed gekregen!?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoelde eerder... je komt een bar binnen... je kent er niemand... waarom vind je de ene persoon sexy en de andere minder (ik bedoel hier niet wie is er knapper he)
Die twee rechter zijn toch van de Macarena?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze alledrie maar lekker laat voor wat ze zijn ... weinig soeps.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, iniatief.... je zo maar ineens beginnen te pijpen tijdens het kijken van een film bijvoorbeeld
Niet dat ik zelf rook, maar 't is niet wat je noemt een houdbaar statement dit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:43 schreef Omnifacer het volgende:
Roken is de overtreffende trap van domheid en past dus niet bij stijl.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:49 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind van wel.
Ik wil die discussie best met je voeren maar ik vrees dat ik hem dan verlies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |