?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
KUT!
Moet ik weer zo moeilijk gaan doen bij de OP.
Omdat ik altijd gewoon weer doe editten en dan copy -> paste maar na bepaalde tijd kun je niet meer edittenquote:
Maar ik zou ik niet zijn als ik een slim idee hadquote:Op maandag 26 juni 2006 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ik altijd gewoon weer doe editten en dan copy -> paste maar na bepaalde tijd kun je niet meer editten.
geniaalquote:Op maandag 26 juni 2006 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar ik zou ik niet zijn als ik een slim idee had.
Gewoon de quote plakken in Notepad 2 en even replace functie aanspreken.
vertel...quote:Op maandag 26 juni 2006 10:35 schreef Gebs het volgende:
Ik heb zaterdag hoog intelligente sms gestuurd toen ik bezopen was
Niet naar mijquote:Op maandag 26 juni 2006 10:35 schreef Gebs het volgende:
Ik heb zaterdag hoog intelligente sms gestuurd toen ik bezopen was
join the clubquote:
je zelfkennis is niet op peil merk ikquote:
dus die gaat je slaan als je haar weer tegen komt?quote:
Jij zegt geniaalquote:Op maandag 26 juni 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je zelfkennis is niet op peil merk ik
jij was het daar mee eens...quote:
Ze heeft me gister niet in elkaar geslagenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus die gaat je slaan als je haar weer tegen komt?
dat merk ikquote:
"Game over"quote:Op maandag 26 juni 2006 10:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ze heeft me gister niet in elkaar geslagen, ze vroeg wel of dronken was toen ik die sms stuurde
.
De verheffende inhoud was: Lief klein gebsje heeft een vliegje op zijn neus
wat een geweldige tekstquote:Op maandag 26 juni 2006 10:39 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ze heeft me gister niet in elkaar geslagen, ze vroeg wel of dronken was toen ik die sms stuurde
.
De verheffende inhoud was: Lief klein gebsje heeft een vliegje op zijn neus
tenminste toen je de volgende ochtend wakker werd en las wat je had geschrevenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik stond ook helemaal versteld van mezelf
Nee ik wist nog dat ik het verstuurd hadquote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tenminste toen je de volgende ochtend wakker werd en las wat je had geschreven
als je het niet opslaat gaat dat niet neequote:Op maandag 26 juni 2006 10:45 schreef Ladylike het volgende:
ik kan gelukkig niet teruglezen wat ik gezonden heb
ook goedquote:Op maandag 26 juni 2006 10:45 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee ik wist nog dat ik het verstuurd had
Waarvan niet naar mijquote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Gebs het volgende:
Die andere 4 sms'jes naar andere personen moest ik wel terug lezen
maar die waren zinniger van inhoud?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Gebs het volgende:
Die andere 4 sms'jes naar andere personen moest ik wel terug lezen
Ik heb je nummer nietquote:
dat zal niet lang duren zekerquote:Op maandag 26 juni 2006 10:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet, als je je nummer mailt dan beloof ik dat ik jou ook sms stuur als ik weer bezopen ben
troost je.. mij smst ie ook nietquote:
www.geraldversluis.nlquote:Op maandag 26 juni 2006 10:47 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet, als je je nummer mailt dan beloof ik dat ik jou ook sms stuur als ik weer bezopen ben
Neequote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar die waren zinniger van inhoud?
mij ook niet, maar daar ben ik best blij mee, want als ik dan ook bezopen zou zijn ga ik ook allemaal rare dingen terug sturenquote:
goed bezigquote:Op maandag 26 juni 2006 10:49 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee
Naar duncan
Heey duncie, hou je nog een beetje van me
Naar gijs:
Heey gast ik ben van de kaart hehe
Naar Ronald:
Heey ronald ben je ook zo bezopen
Ik zat foto's te maken met me telefoon, en toen bedacht ik dat ik ook wel kon sms'enquote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
goed bezig
je had nog wat ruimte over in belminuten dus je besloot er maar wat aan te gaan doen ofzo?
mooie gedachtegang altijd als je zat bentquote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik zat foto's te maken met me telefoon, en toen bedacht ik dat ik ook wel kon sms'en
dan wordt mn vriend jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |