Doe maar een andere, anders mag je niet meer gokkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:30 schreef flyguy het volgende:
oops die was al dan maar S
Hoewel SOK aardig op weg was, gaat flyguy er toch met het punt vandoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:33 schreef flyguy het volgende:
ordinary decent criminal..
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
φ
Wat betekent dat? Symbolen zijn toch woorden in het Chinees? "Bankpas met Groen Plakband"? "Trage Giraffe"? "Sambal Bij"?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
丳临丵
Sambal Bij dus...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zijn ondertitels uit een Chinese bukkake-film.
Volgens mij niet...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat is toch Eine kleine Nachtmusik? van Mozart?
Het gaat als volgt: pah...pah-pah...pah-pah-pah-pah-pah-paaaah. En het is met violen.quote:
Ah, "Empire of the Sun"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het gaat als volgt: pah...pah-pah...pah-pah-pah-pah-pah-paaaah. En het is met violen.
jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben der net! zullen we een nieuwe vraag doen?
Hmm, die ik download via die link is toch echt hetzelde als Eine kleine nachtmusik.quote:
Nee ik zie ook Mozart's 4e. Maar het is ook Mozart's 4e.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Hmm, die ik download via die link is toch echt hetzelde als Eine kleine nachtmusik.
Wat zien jullie als jullie het bestand afspelen? Wel iets van Beethoven
Mais oui, Tati.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mon Oncle. Tati. Tati.
Enkel 3 is juist. Verder staat er nog wel een juiste film bij de verkeerde dame.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef EricusMaximus het volgende:
1 Sympathy for mr vengeance?
2 Die heb ik in veel films gezien, maar welkesympathy for lady vengeance?
3 My sassy girl
6 Shiri?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |