voor salarisverhoging.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:10 schreef veldmuis het volgende:
Misschien kwam ze alleen om de smerige stinklul van je pa schoon te likken?
Ja... maar t gaat erom of mem t kan begrijpenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:49 schreef jack007 het volgende:
Voor zo'n geil wijf zou ik ook direct vallen! laat je pa toch lekker klussen joh! Pake en Beppe begrijpen dat ook vast wel.
Pssst TS is een vrouw.. een Friese weliswaar, maar ook dat schijnen vrouwen te zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:55 schreef 19patje72 het volgende:
volgens mij ben je gewoon jaloers, je pa met een lekker ding en jij savonds weer aan de handenarbeid.
Nog niet bewezen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Pssst TS is een vrouw.. een Friese weliswaar, maar ook dat schijnen vrouwen te zijn
Hij zit niet hoor. Hij staat te poepen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom zit je pa in een Amerikaans cafe ?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Pssst TS is een vrouw.. een Friese weliswaar, maar ook dat schijnen vrouwen te zijn
Schat, laat me je het verhaal uitleggen van 'wanneer mensen zichzelf niet lekker voelen in hun eigen lichaam'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Hans is ook lekker vrouwelijk, en in het profiel staat toch ook man?
Precies! Daarnaast noemt ie zichzelf ook al " kranige teef "quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Schat, laat me je het verhaal uitleggen van 'wanneer mensen zichzelf niet lekker voelen in hun eigen lichaam'.
die smileyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef patty het volgende:
[..]
Hij zit niet hoor. Hij staat te poepen.
[afbeelding]
Hij kan na gister middag niet meer zitten..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom zit je pa in een Amerikaans cafe ?
Ik ben ook niet vrouwelijk..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Hans is ook lekker vrouwelijk, en in het profiel staat toch ook man?
wtf praat je man. Wat wil je tegen haar memmen zeggen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:45 schreef Hans_Gielus het volgende:Ik weet niet of ik het tegen mem moet zeggen, wat denken jullie? Ik heb het in elk geval al wel tegen pake en beppe van zijn kant gezeit.
Dat wijf zag er ongeveer zo uitquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar je pa gaat dus met een verklede kerel?
opa, oma, gezegdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:
mem? pake? beppe? gezeit?
Tik eens in een normale taal, desnoods Swahili.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |