quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:46 schreef senesta het volgende:[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, zou niet weten hoe het voelt.
Ik ben ook nog nooit dronken geweest.
Saai trutje he?
Ik weet alleen dat je van mdma heel erg veel kriebels krijgt, je voelt je dan in de 7e hemel. Dat gevoel heb ik vaker zonder mdma gebruikt te hebben. Mdma geeft je een gevoel van verliefdheid dat groot is. Een super gevoel. Ik heb dat vaker. Dan zegt mijn broer dat ook tegen mij, je lijkt wel vol op de drugs te zitten
![]()
Maar dat is dus tijdens een manie. Ik ben nu niet manisch, ik ben weer terug gezakt. En dan moet ik weer zorgen dat ik boven de lijn kom. Er is hier sprake van een lijn. Ik kan boven de lijn zitten en onder de lijn. En dan heb je nog een hoogste lijn en dat is de gevaren-zone
De onderste lijn staat voor grote depressie, maar daar wil ik dus niet komen. Ben daar al geweest en dat is een regelrechte hel.
En van paddo's ga je richting een andere wereld
![]()
Van paddo's ga je naar een andere realiteit. Heb 1 keer paddo's gehad maar doe dat dus echt nooit meer. Met verkeerde instelling in groepsverband gedaan.
LSD heb je nog, ook daar ga je richting een andere wereld mee schijnbaar, wat ik ervan begrepen heb.
Wiet heb je nog, waarmee je wereld meer intensie krijgt, je voelt je dieper in de wereld aanwezig, of dieper in een andere wereld. Toen ik wiet rookte kon ik dus echt in een andere dimensie genieten van de nintendo en van andere games. Vooral veel games gespeeld toen ik wiet rookte nog.
En thuis achter internet zwerven tijdens het stoned zijn.
Wiet heeft trouwens voor mijn uitbarsting gezorgd
![]()
Wiet, alcohol en stress. Dat was de explosie. En de opleiding waar ik moest controleren de hele tijd.
Maar wiet was op zich best okey, zonder mensen het aan te willen praten. Je zit dan compleet in een andere wereld. Dat heb ik met alcohol ook wel eens, maar alcohol vlakt hier dus ook erg af. Alcohol kan een mooie stemming helemaal kapot maken en afvlakken. Ik beleef dus ook weinig tot geen vreugde als ik alcohol gehad heb.
Ik gebruik dus ook geen drugs.
Mijn vreugde moet ik uit mezelf putten, en ook mijn inlevingsvermogen dus. Ik moet mijn eigen trip zelf opwekken als het ware. Ik moet zelf diepe beleving vinden in het leven en in games en internet en boeken.
Ik moet zelf spacen vanuit mijn eigen gevoel. En dan maakt de medicatie die doet afvlakken dat spacen nog moeilijker.
Ik vind spacen dus okey
![]()
Spacen heeft niet wazig te zijn, het is gewoon een manier om meer afstand te nemen van deze realiteit.
Ben net klaar met douchen, heeft goed gedaan. 3 keer de kraan richting ijskoud gedraaid.
Denk dat ik dus echt met mediteren aan de slag moet gaan. Via het mediteren dieper komen in het besef. En dan hopen dat het diepe besef aanwezig blijft.
Voetballen is erop, ik luister naar het commentaar dus. Ik wil vandaag afronden op een positieve manier. Over spacen praten dus
![]()
Spacen. Babylon Zoo - Spaceman
![]()
Zometeen maar eens dat nummer opzetten, ook al mis ik dan de wedstrijd. Voetbal is ook niet alles. 90 minuten wachten en dan 3 goals krijgen. Dat is 30 minuten per goal, in principe is dat zonde van de tijd.
Kan ik beter zorgen dat ik richting een andere realiteit ga
![]()
Maar dat komt wel goed nog. Ik moet de inspiratie behouden en ik moet gewoon ....ik moet niets, maar ik moet diep bewustzijn krijgen. Intens kunnen genieten ook.
En misschien de slechte kanten van het leven negeren
![]()
Alleen naar het goede kijken, wat vaker een game spelen. Gamen is okey
![]()
En fantasie lezen
![]()
En qua werken ook zoeken naar wat past.