abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juni 2006 @ 20:43:19 #201
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39219617
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Oeh, word je grijs?
Ik heb er nog geen één maar goed ik nader de 30 dus ik ben bang dat ze niet heel erg lang meer op zich laten wachten
Maar goed, geen zorgen tot de dag van morgen, toch?
Maarre dromenvanger er zijn ook speciale haarkleurtjes voor mannen tegenwoordig hoor!
Weet ik Just for man haarkleuring, maar daar wacht ik mee. Anders scheer ik me kaal

Nee, ik weet het niet.

Voel me even plakkerig dus ik ga ff douchen.

Tis een klamme lucht buiten.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 20:43:59 #202
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39219644
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:42 schreef deedeetee het volgende:
Grijs haar ? Ik snap dat niet, ik ben bijna 2x zo oud als jullie en heb nog haast geen grijze haren om 't te bewijzen
Ik heb ze ook nog niet!
Maarre volgens mij speel jij vals dan, haarkleurtje?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 25 juni 2006 @ 20:44:33 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39219661
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:42 schreef deedeetee het volgende:
Grijs haar ? Ik snap dat niet, ik ben bijna 2x zo oud als jullie en heb nog haast geen grijze haren om 't te bewijzen
Mijn pa was ook al op jonge leeftijd redelijk grijs. Ik ben niet compleet grijs maar er zitten grijze haren tussen en voor zit er een compleet grijs gedeelte bijna

Maar toch, wat boeit het ook.

Het boeit niet hoe ik eruit zie. Als ik maar kan trippen zonder drugs
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 20:44:53 #204
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39219675
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:43 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Weet ik Just for man haarkleuring, maar daar wacht ik mee. Anders scheer ik me kaal

Nee, ik weet het niet.

Voel me even plakkerig dus ik ga ff douchen.

Tis een klamme lucht buiten.
Dan is een douche zoooo lekker, geniet ervan!
Hier regent het al bijna de hele dag maar verder geen extremen.
  zondag 25 juni 2006 @ 20:45:32 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39219700
Trippen Zonder drugs dus

Een grote trip zonder drugs. Drugs maakt het lichaam kapot en drugs is maar tijdelijk.

Ik wil een permanente trip Helemaal weg van deze wereld

Ben ff douchen nu. Hopelijk raak ik niet al te ontnuchterd door de douche. Anders zet ik het water gewoon niet te koud

Tot zo
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 20:46:16 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39219728
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Mijn pa was ook al op jonge leeftijd redelijk grijs. Ik ben niet compleet grijs maar er zitten grijze haren tussen en voor zit er een compleet grijs gedeelte bijna

Maar toch, wat boeit het ook.

Het boeit niet hoe ik eruit zie. Als ik maar kan trippen zonder drugs
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, zou niet weten hoe het voelt.
Ik ben ook nog nooit dronken geweest.
Saai trutje he?
  zondag 25 juni 2006 @ 20:51:22 #207
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39219945
Ik ben wel 'ns dronken geweest en 't beviel totaal niet. Niet voor herhaling vatbaar

Ik ben erg zuinig op m'n hersenen die ga ik niet beInvloeden met alcohol. Nergens goed voor en ik ben in nuchtere staat al tot genoeg malle zaken in staat
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39220043
Ik kan behoorlijk genieten van alcohol... het verdooft me zodat ik minder gevoelig ben voor de ellende van anderen. Het is geen excuus om veel te drinken, maar op z'n tijd heb ik het nodig.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 20:55:39 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39220105
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:51 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben wel 'ns dronken geweest en 't beviel totaal niet. Niet voor herhaling vatbaar

Ik ben erg zuinig op m'n hersenen die ga ik niet beInvloeden met alcohol. Nergens goed voor en ik ben in nuchtere staat al tot genoeg malle zaken instaat
Ha ha, ik ook inderdaad, al is het soms best gek als je dan andere mensen dronken ziet
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 20:56:54 #210
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39220148
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:54 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik kan behoorlijk genieten van alcohol... het verdooft me zodat ik minder gevoelig ben voor de ellende van anderen. Het is geen excuus om veel te drinken, maar op z'n tijd heb ik het nodig.
Maar is dat gewoon een beetje drinken of doorgaan tot je dronken word?
Mijn moeder word trouwens juist erg emotioneel van drank, het vervlakt dus niet altijd het gevoel dan?
  zondag 25 juni 2006 @ 21:12:03 #211
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39220671
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit drugs gebruikt, zou niet weten hoe het voelt.
Ik ben ook nog nooit dronken geweest.
Saai trutje he?
Ik weet alleen dat je van mdma heel erg veel kriebels krijgt, je voelt je dan in de 7e hemel. Dat gevoel heb ik vaker zonder mdma gebruikt te hebben. Mdma geeft je een gevoel van verliefdheid dat groot is. Een super gevoel. Ik heb dat vaker. Dan zegt mijn broer dat ook tegen mij, je lijkt wel vol op de drugs te zitten Maar dat is dus tijdens een manie. Ik ben nu niet manisch, ik ben weer terug gezakt. En dan moet ik weer zorgen dat ik boven de lijn kom. Er is hier sprake van een lijn. Ik kan boven de lijn zitten en onder de lijn. En dan heb je nog een hoogste lijn en dat is de gevaren-zone

De onderste lijn staat voor grote depressie, maar daar wil ik dus niet komen. Ben daar al geweest en dat is een regelrechte hel.

En van paddo's ga je richting een andere wereld Van paddo's ga je naar een andere realiteit. Heb 1 keer paddo's gehad maar doe dat dus echt nooit meer. Met verkeerde instelling in groepsverband gedaan.

LSD heb je nog, ook daar ga je richting een andere wereld mee schijnbaar, wat ik ervan begrepen heb.

Wiet heb je nog, waarmee je wereld meer intensie krijgt, je voelt je dieper in de wereld aanwezig, of dieper in een andere wereld. Toen ik wiet rookte kon ik dus echt in een andere dimensie genieten van de nintendo en van andere games. Vooral veel games gespeeld toen ik wiet rookte nog.

En thuis achter internet zwerven tijdens het stoned zijn.

Wiet heeft trouwens voor mijn uitbarsting gezorgd

Wiet, alcohol en stress. Dat was de explosie. En de opleiding waar ik moest controleren de hele tijd.

Maar wiet was op zich best okey, zonder mensen het aan te willen praten. Je zit dan compleet in een andere wereld. Dat heb ik met alcohol ook wel eens, maar alcohol vlakt hier dus ook erg af. Alcohol kan een mooie stemming helemaal kapot maken en afvlakken. Ik beleef dus ook weinig tot geen vreugde als ik alcohol gehad heb.

Ik gebruik dus ook geen drugs.

Mijn vreugde moet ik uit mezelf putten, en ook mijn inlevingsvermogen dus. Ik moet mijn eigen trip zelf opwekken als het ware. Ik moet zelf diepe beleving vinden in het leven en in games en internet en boeken.

Ik moet zelf spacen vanuit mijn eigen gevoel. En dan maakt de medicatie die doet afvlakken dat spacen nog moeilijker.

Ik vind spacen dus okey

Spacen heeft niet wazig te zijn, het is gewoon een manier om meer afstand te nemen van deze realiteit.

Ben net klaar met douchen, heeft goed gedaan. 3 keer de kraan richting ijskoud gedraaid.

Denk dat ik dus echt met mediteren aan de slag moet gaan. Via het mediteren dieper komen in het besef. En dan hopen dat het diepe besef aanwezig blijft.

Voetballen is erop, ik luister naar het commentaar dus. Ik wil vandaag afronden op een positieve manier. Over spacen praten dus

Spacen. Babylon Zoo - Spaceman

Zometeen maar eens dat nummer opzetten, ook al mis ik dan de wedstrijd. Voetbal is ook niet alles. 90 minuten wachten en dan 3 goals krijgen. Dat is 30 minuten per goal, in principe is dat zonde van de tijd.

Kan ik beter zorgen dat ik richting een andere realiteit ga

Maar dat komt wel goed nog. Ik moet de inspiratie behouden en ik moet gewoon ....ik moet niets, maar ik moet diep bewustzijn krijgen. Intens kunnen genieten ook.

En misschien de slechte kanten van het leven negeren

Alleen naar het goede kijken, wat vaker een game spelen. Gamen is okey

En fantasie lezen

En qua werken ook zoeken naar wat past.
  zondag 25 juni 2006 @ 21:22:18 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39221028
326 ingelogde gebruikers

Zo te zien is er voetbal op tv

Tegengoal Nederland

En dan zie je die supporters uit het dak gaan, alsof een 101010 realiteit naar voren komt

Laten we beginnen met een 2e realiteit
  zondag 25 juni 2006 @ 21:22:56 #213
78780 deedeetee
pi_39221080
voetbal 1 nul voor portugal
  zondag 25 juni 2006 @ 21:24:14 #214
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39221149
Yep

Ik zag het al

Supporters van Portugal helemaal bezeten uit het dak. Het dak gaat eraf. Maar waarom

Is de wereld anders ineens

Ze hebben 1 doelpunt, voor de rest is alles hetzelfde.

Maar goed, ik zet space-man op van babylon zoon

Space man

Babylon Zoo - Spaceman lyrics

Spaceman I always wanted you to go
Into space man (intergalactic Christ)

Pungent smells they consummate my home
Beyond the black horizon
Trying to take control
See my girl she shivers in her bones
The sun and zenith rising
Trying to take us all

There's a fire between us
So where is your God
I can't get off the carousel
I can't get off this world

The sickening taste
Homophobic jokes
Images of fascist votes
Beam me up 'cos I can't breathe

Into space man

It's time to terminate the great wide world
Mordid fascinations television takes control
Decimation diffrent races fall
Electronic information tampers with your soul

So where is your God
I can't get off the caruosel
I can't fall off this world

The sickening taste
Homophobic jokes
Images of fascist votes
Beam me up 'cos I can't breathe

Into space man
Into space man
  zondag 25 juni 2006 @ 21:26:29 #215
78780 deedeetee
pi_39221245
Ik denk wel 'ns DV lijdt aan te snelle gedachten processen.
Maar ik moet zeggen jij lijkt een heleboel erg vlug te doen, je kunt ook sneller typen als ik en nog zonder de voorraad typo's die ik helaas steeds weer moet weghalen......
  zondag 25 juni 2006 @ 21:27:09 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39221265
spaceman staat nu dus op

Kijken of het spacen beter gaat nu
  zondag 25 juni 2006 @ 21:29:03 #217
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39221337
quote:
Op zondag 25 juni 2006 21:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk wel 'ns DV lijd aan te snelle gedachten processen.
Maar ik moet zeggen jij lijkt een heleboel erg vlug te doen, je kunt ook sneller typen als ik en nog zonder de voorraad typo's die ik helaas steeds weer moet weghalen......

Ik ben ook snel van denken, en dat terwijl ik vandaag amper koffie heb gedronken. Ik probeer mezelf weg te denken dus. Ik zet het denken zelf in gang. Ik wil weg denken, mezelf weg denken van deze planeet.

Tijdens het douchen was ik aan het denken van. De realiteit wordt in ons hoofd gemaakt, misschien maken wij massaal deze realiteit in ons hoofd. Kun je in je hoofd alles veranderen, dan kun je de realiteit veranderen. Misschien hebben ze ons een bepaalde realiteit in ons hoofd ingeprogrammeerd, en zijn er mensen als mij nodig om het programma kapot te maken Misschien moet ik mezelf zien als redder van de mensheid straks ( Grapje dus ) Maar goed, je hoort het in muziek vaker en in boeken lees je het terug. Mensen willen ontsnappen. Net zoals het nummer space-man dat laat horen.

Door gewoon alles in beweging te zetten in je hoofd. Verzet voeren af en toe dus. Een trip in het leven roepen die staat voor 10101010 paddo trips bij elkaar.

Ik space graag, en dan moet ik het aardse weghalen
  zondag 25 juni 2006 @ 21:30:33 #218
78780 deedeetee
pi_39221394
Ik moet helaas bekennen dat ik niet zeker weet wat spacen betekent in dit geval
  zondag 25 juni 2006 @ 21:32:14 #219
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39221469
Spacen betekend dat je de realiteit verliest

De realiteit gaat weg, de omgeving gaat een eigen leven leiden Wat ik dus had tijdens mijn psychose, de hemel werd hoger, alsof het allemaal uitgebreider werd.

Alles wordt anders. Alsof je verdwaald in een goed boek

Alsof alles ontspoord, alsof de realiteit in de soep loopt. Alsof het programma kapot gaat.

Is niet erg als alles in de soep loopt, kun je mooi daarna alles opnieuw opbouwen

Eerst zorgen voor complete chaos, en daarna iets nieuws maken

Zoals het spacen was tijdens wiet en dan lekker gamen op de nintendo 64. Met 4 man multi-player doen en granaten op elkaar af vuren helemaal van de wereld en net voelen alsof je in het spel zit. Alsof je onderdeel bent van het spel. Alsof je zelf granaten afvuurt.

Maar dat is dan een heel ander verhaal erin. Het gaat erom dat je een andere situatie ingaat volgens mij. Dat je meer situaties kan ingaan en even het mens zijn uit het oog verliest.

Je verliest het menselijke zijn, en wordt iets anders even. Je gaat spacen en bent even het aardse menselijke wezen kwijt.
  zondag 25 juni 2006 @ 21:34:31 #220
78780 deedeetee
pi_39221567
Daar zou ik doodsbang van worden 't is zo te horen niks voor mij
  zondag 25 juni 2006 @ 21:37:00 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39221681
Waarom ben je bang daarvoor

Tis als een virtuele trip Een diepe medititatie ook wel. Waar je zelf ook controle op kunt hebben, maar je zult alles los moeten gooien volgens mij. Alle remmen los, en indien nodig even de boel oppakken om weer terug te komen tot je eigen wezen. Of weer overgaan tot een ander wezen. Van adelaar tot vis, en van vis tot tijger. En van tijger tot mens. En van mens tot opper-wezen in een andere wereld vol magie. En volgens mij zit dat allemaal tussen de oren en boven het hoofd Zoals ze dat vaker zeggen, het zit allemaal tussen de oren. Maar of ze het in die context bedoelen weet ik niet zeker.

Los wederom

Los komt altijd naar voren hier.

Jezelf los maken van het aardse bestaan, en op die manier komen tot een ander bestaan en ander besef. Omvormen tot iets compleets nieuws.

Van mijn part ga je over tot een adelaar of vis. Alles is mogelijk Als je maar weet hoe het moet

En dat is de kunst dus. Weten hoe het moet. Maar het begint met vallen en loslaten

Vallen, loslaten, uit elkaar vallen en omvormen of omtoveren.

Volgens mij begin ik inzicht te krijgen in mezelf nu Straks weet ik hoe het moet. Dus voor het slapen gaan ga ik space muziek luisteren en mediteren nog

Heb nog wat trance cd's liggen en bonzai cd's. En op die muziek ga ik proberen te komen tot een andere wereld En new-age cd's ook.
  zondag 25 juni 2006 @ 21:43:29 #222
78780 deedeetee
pi_39221960
Meditatie is ook al niks voor mij, ik ga dan voor mijn gevoel * delucht in * ik ben bang de contrôle te verliezen ofzo.
Ik ben een beetje mediamiek en ook nog 'ns geneigd om makkelijk uit te treden. Ik vrees dat het gevaar bestaat dat ik per ongeluk uit treed en aan de wandel ga en dat er dan iets mis gaat met m'n lichaam, terwijl ik er dus ff niet ben om op te letten.

Als je daar geen last van hebt is 't uiteraard iets anders. Het zou best leuk kunnen zijn, maaja niet voor mij dus.
  Moderator zondag 25 juni 2006 @ 21:47:54 #223
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39222220
quote:
Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef deedeetee het volgende:
Meditatie is ook al niks voor mij, ik ga dan voor mijn gevoel * delucht in * ik ben bang de contrôle te verliezen ofzo.
Ik ben een beetje mediamiek en ook nog 'ns geneigd om makkelijk uit te treden. Ik vrees dat het gevaar bestaat dat ik per ongeluk uit treed en aan de wandel ga en dat er dan iets mis gaat met m'n lichaam, terwijl ik er dus ff niet ben om op te letten.

Als je daar geen last van hebt is 't uiteraard iets anders. Het zou best leuk kunnen zijn, maaja niet voor mij dus.
Brr, lijkt me inderdaad best eng dan.
  zondag 25 juni 2006 @ 21:51:35 #224
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39222425
Als je dan een film kijkt?

Dat is toch ook een soort uittreding of niet? Als je een spannende film kijkt of een boek leest. Dan treedt je ook uit de realiteit als het ware

Of zie ik dat verkeerd

Vanavond begin ik aan een nieuw boek

Heb zin om helemaal in het boek te verdwijnen, en dan voor het slapen gaan spannende boeken lezen zodat het dromen misschien gestimuleerd wordt. Mogen ook horror-verhalen van King zijn.

Wel kijken of ik het geduld heb tot lezen, maar mediteren ga ik weer doen ook. Kaars branden en proberen tot een diepe staat van bewustzijn te komen. Zitten wegvallen

Heb er zin in

Kan me voorstellen dat jij bang bent. Maar ik ben wat gewend op dat gebied. Ben mezelf al vaker verloren in het echt. Tot het extreme aan toe. Dus ik kan wel wat hebben en kan ook best experimenteren en dat is ook de bedoeling.

Dat het experiment hier in leven gehouden blijft worden

Toch maar eens boeken lenen in de bibliotheek over medititatie weer.

Heb ooit autogene meditatie gedaan, waarmee je lichaamsfuncties doet stimuleren en waar je een wind over je hoofd voelt waaien. Alsof er echt een wind waait. En op het einde van de meditatie moet je inbeelden dat je elders bent. Op een berg of in een oerwoed of wat dan ook.

Maar dan moet je ook inbeeldingskracht hebben, en dat krijg je dan weer door lezen en kunst. Zelf schilderen misschien ook wel
  zondag 25 juni 2006 @ 21:51:57 #225
78780 deedeetee
pi_39222435
Kun je je mijn enthousiasme voorstellen toen ik onder ogen moest zien, dat uitgerekend ik het * erfenisje * van oma had gekregen....
Ik wist me geen raad om zo vlug mogelijk genoeg info te verzamelen om te weten wat ik * an me fiets * had hangen en hoe ik me het beste kon afsluiten.
Ik snap die mensen niet die er naar zitten te snakken

Oké het is ook wel 'ns leuk maar het kan ook knap lastig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')