Gek ben ik ook niet nee
![]()
Ik heb een intelligentie test gedaan en dat ging wel goed. Alle puzzels kon ik oplossen, en dat was in een tijd dat ik echt niet zo alert was als nu. Ben nu ook niet helemaal alert, maar toen was ik verder weg van deze wereld. Weg zijn van deze wereld is niet erg, maar toen was het chaos en ziekte en een misselijke chaos dus. Het voelde als misselijkheid aan in mijn hoofd. Het was wanorde. Spreek ik over de chaos die ik nu ervaar, dan heb ik het erover dat de realiteit op de achtergrond ligt. Zeker op een dag als vandaag waar er lekkere duistere wolken hangen boven in de lucht
![]()
Hoi deedeetee
![]()
Beetje late hoi, maar toch even hallo zeggen
![]()
Ook 3D puzzels allemaal kunnen maken, een soort ruimtelijk inzicht puzzels met hokjes. Heb trouwens 2 keer die test moeten doen. Eerste keer lukte geen enkele van die puzzels. De 2e keer had ik ze alle 8 goed. 8 is dan willekeurig genomen. Hoofdrekenen ging goed en nog meer ging goed. Eigenlijk ging alles goed in die test. De uitslag was ook goed. Dus daar ligt het niet aan. Ik was goed in ......weet de naam niet, er was een benaming voor dus.
Ik zal de volgende keer eens vragen waar het wel aan ligt. Vlucht-gedrag misschien. Het gevoel hebben van opgesloten zijn en willen vluchten. Dat was het eerder. In die tijd was ik dus ook opgesloten en werd ik gek. Dus ik moest wel ontploffen om te komen tot een groter besef.
Vloek is het misschien ook inderdaad niet
![]()
Maar het was die opgeslotenheid die ik altijd ervaren heb, en die ik nog steeds ervaar. Daarom schrijf ik ook zo door, om te ontspannen nogmaals.
Maar het gaat om chaos en functioneren in de chaos. Daar zijn ze bang voor. Daarom zeggen ze ook dat ik "simpel" moet gaan werken. Maar ik hou juist ook van de chaos
![]()
Alleen weten ze dat niet. Maar wat weten ze uberhaupt van mij???? Ze weten in principe niets van mij, ik ben daar al 6 jaar bezig met gesprekken en nog weten ze niets van mij
Zo heeft ieder mens wel een diepe ....ziel
![]()
Een diepe ziel
![]()
Ze kunnen nog 10 jaar met mij praten, dan nog hebben ze me niet volledig geanalyseerd.
In ieder geval wil ik zelf steeds verder
![]()
De vloek, ik weet het niet. Wat is het dan
![]()
Waarom is het zo eenzijdig en waarom is het steeds hetzelfde?
Dan kun je zeggen, ga op vakantie. Maar dan nog
![]()
Straks begin ik met lezen, een reis in de boeken. Kijken of ik nog wat tekenen zie in het boek "mobiel".
Of ik voetbal ga kijken weet ik niet. Misschien blijf ik online, dat ik alleen de doelpunten ga bekijken.
Maar als je me nu vraagt wat er mis is en wat ik voel dat mis is. Dan weet ik het dus niet.
Ik voel dat ik opgesloten ben als een gevangene. Ik kan niet kiezen tussen 1001 fantasie-werelden. Alleen als ik een boek induik kan ik ontsnappen. Maar dan is zelfs de verbintenis met de realiteit aanwezig.
Ik wil in principe een lift of kamer, en vanuit die kamer 10000000001 richtingen opgaan.
Heb het wel gezien hier