![]()
Thank you for your compliment
Tis sowieso niet makkelijk om in deze realiteit te leven. Ik heb in 2000 besloten om een totaal andere weg op te slaan en dus een compleet nieuw leven in te gaan. Ik had ook kunnen doorgaan op de oude manier maar dat was makkelijker geweest. Hoewel ik niet doorkon gaan op die manier. En het veranderen van alles, dat was ook meteen de ziekte-uitbarsting. Hoewel er altijd iets mis was. Ik bedoel, de opgeslotenheid en vervuiling en chaos in het hoofd.
Tis makkelijk als je een bepaald ritme hebt vanaf je geboorte, neem je op een gegeven moment een andere weg in, die helemaal anders is, dan is het gewoon dat je een nieuw leven moet aanmeten ook
![]()
Toch wil ik nog studeren gaan. Ik wil iets anders doen.
Over mijn lappen tekst even
![]()
Daar zit vaak een manisch trekje aan, als ik helemaal down ben, dan komt er helemaal geen tekst uit. Manisch of wat dan ook. Het is een drang en een wil. Puzzelen heb ik het vaker over maar dat is eerder een plek veroveren in deze realiteit.
Dankzij reacties als die van jou, kom ik vanzelf weer verder
![]()
Ik bedoel, een stimulans. Ik zit dan ook zoveel online om een weg te vinden ook. Een weg in de jungle nogmaals.
Vandaag kreeg ik te horen dat ik weer Danny ben hier in huis, ben 3 maanden erg druk geweest en dat is vermoeiend. En na 3 maanden drukte voelt de rust als depressie nogmaals.
Maar die bipolaire stoornis zal vast en zeker een diepere betekenis hebben, dat moet ik misschien nog uitvinden voor mezelf ook. De reden achterhalen. De wortel zien van de alles.
Iedereen heeft wel eens een drukke bui en erg goed gehumeurde stemming, alleen is dat bij mij 100 keer erger vaker. En na zo'n periode van 3 maanden of 4 maanden, zak ik vaker in.
Zo lig ik de laatste tijd vaak om 20:00 in bed
![]()
Helemaal uitgebrand van alles van voorgaande jaren. Daarom moet ik nog minstens 1 jaar helemaal tot balans komen. Zodat het een rechte lijn is. Scherpe kantjes van de ziekte moeten eraf.
En ze zeggen dat het allemaal met de hersens te doen heeft. Toch heeft de maan invloed en de sterren en de zon. Bij volle maan gaan beleggers meer aankopen doen was pas geleden op het nieuws. De maan is ook van de partij in mijn ziekte-beeld. Niet alleen de hersens. Daarom maakt het de situatie zo complex.
Omdat zelfs de hoge doktoren niet weten hoe het zit. Die vragen mij altijd om uitleg. Ook over de wil, en of ik het gevoel heb dat ik aangestuurd wordt van bovenaf.
En nu ik zo van me af kan schrijven, voel ik weer dat het losser is
Als ik de ziekte in kaart breng en ook persoonlijk bezig ben en algemeen bezig ben ermee, dan lijk ik de ziekte te kraken en te verslaan
![]()
En hypnose, ik denk echt dat ik ooit zoiets moet gaan doen nog. Maar dat komt vanzelf. Ook ooit eens als advies gekregen dat ik mijn hersens moet laten magnetiseren en scannen. Dat zeggen ze bij de zorg nooit waar ik ben. Die houden het op de oude vertrouwde, medicatie manier.
[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-06-2006 11:14:30 ]