abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:24:12 #126
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39189051
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef senesta het volgende:
Goedeavond allemaal,

Oei dat word een warm nachtje deedeetee.
Ik heb alle ramen tegen elkaar open gezet om de schade beperkt te houden
En hoe is jouw dag geweest ? Is Samara alweer wat opgeknapt ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator zaterdag 24 juni 2006 @ 21:28:54 #127
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39189186
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb alle ramen tegen elkaar open gezet om de schade beperkt te houden
En hoe is jouw dag geweest ? Is Samara alweer wat opgeknapt ?
Ja de koorts is weg en de pijn in haar keel is ook stukken minder, gelukkig.
Ze had een of ander virus, maar ze knapt lekker op gelukkig!
Had je het stukje nog gelezen op de frontpage over die norbert de jonge?
Volgens mij zitten er weer heel wat pedo topics aan te komen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:29:50 #128
78780 deedeetee
pi_39189213
Nee,Niks gezien gauw ff gaan kijken op FP
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:34:15 #129
78780 deedeetee
pi_39189325
Haha 't stond bovenaan op m'n nieuwstikker......
Tsja 't was te verwachten dat hij er mee verder zou gaan. Daar was het volgens mij ook om begonnen. Die heren blijven gewoon drammen om hun zin te krijgen.
  Moderator zaterdag 24 juni 2006 @ 21:36:14 #130
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39189373
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:34 schreef deedeetee het volgende:
Haha 't stond bovenaan op m'n nieuwstikker......
Tsja 't was te verwachten dat hij er mee verder zou gaan. Daar was het volgens mij ook om begonnen. Die heren blijven gewoon drammen om hun zin te krijgen.
Inderdaad, maar of hij zichzelf nou zo'n plezier blijft doen met al die publiciteit.
Ik heb het idee dat hij aardig wat kwaad bloed zet.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:38:59 #131
78780 deedeetee
pi_39189448
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Inderdaad, maar of hij zichzelf nou zo'n plezier blijft doen met al die publiciteit.
Ik heb het idee dat hij aardig wat kwaad bloed zet.
Dat soort figuren is blij met de aandacht en wrs ziet hij zichzelf als een martelaar/voorvechter voor een goede zaak.
  Moderator zaterdag 24 juni 2006 @ 21:40:33 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39189486
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat soort figuren is blij met de aandacht en wrs ziet hij zichzelf als een martelaar/voorvechter voor een goede zaak.
Dat moet inderdaad ook wel ja
ellendige lui.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:46:48 #133
78780 deedeetee
pi_39189671
Nou ik geloof nooit dat hij zijn zaak veel goed gaat doen, ouders trappen daar echt niet in. Afgezien van de idioten en die deden dat sowieso al.
Eerlijk gezegd vind ik dat je met verdraagzaamheid ook té ver kunt gaan. Dit soort griezels hoort lik op stuk te krijgen. Oké doodschieten gaat te ver zolang als ze nog nergens op betrapt zijn maar als dat wel het geval is ben ik een grote voorstander van levenslang opsluiten.....
Natuurlijk weet ik dat dat niet zomaar kan maar ik zou het niet erg vinden als het wel kon.

Mja ik ben mss een beetje bevooroordeeld.
  Moderator zaterdag 24 juni 2006 @ 21:51:49 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39189826
Ik ook hoor, vandaar ook het steeds toch weer reageren in de topics, al heb ik me goed ingehouden de laatste dagen.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 21:58:07 #135
78780 deedeetee
pi_39190065
In die topics zitten vaak users gewoon dom te doem om lekker de boel op te jutten. En dan heb je van die irritant rechtvaardige lieden die mij ook gruwelijk kunnen ergeren.
Wat nou * rechtvaardig *
Als het leven rechtvaardig was dan zouden kinderen nooit en te nimmer zo'n figuur tegen komen die zouden dan gewoon niet bestaan.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 22:08:58 #136
78780 deedeetee
pi_39190431
Ik ga me lekker volproppen met suiker pinda's en verder met mijn boek .
Truste allemaal
  Moderator zaterdag 24 juni 2006 @ 22:10:47 #137
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39190495
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga me lekker volproppen met suiker pinda's en verder met mijn boek .
Truste allemaal
Welterusten!!
pi_39196511
...Nog niet zo lang geleden...

Op een willekeurige ochend. Ik bel aan bij mijn ma. Er doet niemand open. De luxaflex zijn dicht, de auto staat voor de deur, en de deur zit op de knip. Ow, dat is vreemd; ze is dus wel thuis, de knip kun je alleen vanaf de binnenkant gebruiken. (Ik heb wel een sleutel, maar ja). Nog maar eens een keer bellen. Nog een keer bellen. Nog een keer veeeeeel langer bellen. Nu, een heeeele lange bel. Nog steeds niemand. Door de poort. Raar, heel raar? Ok, het is er dus toch van gekomen?

Ik stap in mijn auto. Een zwarte raaf vliegt langs mijn auto (echt gebeurd!). Ik snap de symboliek.
Naar mijn zus toe. En bij de tweede keer bellen...jawel hoor, mijn ma neemt de telefoon op. Ik: 'Goh, ik dacht dat er iets ergs gebeurd was.'
- 'Ik heb gewoon heel vast geslapen,' was haar antwoord.

Brusselmans schreef in "Logica voor idioten": "en wie vermoord je dan? Je moeder?"

De ironie (dat ik het juist nu lees, he!).

----

Al maanden word ik bij tijd en wijle rond de klok van 5 uur wakker met walgelijke, wat zeg ik soms super walgelijke dromen. Soms voorspellend, soms "tekenen". Ik gun ze echt niemand.

2 keer droomde ik van neuken met het 'zilver'. Zijn broer heet Menno en die had voor zijn examen een 5,6 gehaald - dat is net een voldoende. Men-no.

Het leven stuurt mij in een richting waar ik totaaaaaaaaaaaal geen zin in heb:

Ik voel me onderdrukt;

Ik weet zomaar iemand die zich geen bal van mij aantrekt, waar ook niet mee te praten valt;

Financiele problemen;

Ik moet vast vreselijke dingen gedaan hebben dat ik dit allemaal krijg.

Ik. Kots. Op. Het. Leven. Bah.

.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  zondag 25 juni 2006 @ 07:03:50 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39199300
Wel mooi geschreven R_on
The truth was in here.
  zondag 25 juni 2006 @ 07:04:36 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39199302
Ik heb net geaard in de tuin.. luisterd naar omgevingsgeluiden, de frisse lucht inademen, was lekker
The truth was in here.
  zondag 25 juni 2006 @ 09:55:00 #141
78780 deedeetee
pi_39199816
quote:
Op zondag 25 juni 2006 01:05 schreef R_ON het volgende:

Het leven stuurt mij in een richting waar ik totaaaaaaaaaaaal geen zin in heb:

Ik voel me onderdrukt;

Ik weet zomaar iemand die zich geen bal van mij aantrekt, waar ook niet mee te praten valt;

Financiele problemen;

Ik moet vast vreselijke dingen gedaan hebben dat ik dit allemaal krijg.
Hoeft niet hoor, voor het zelfde geld wil je die ervaring gewoon om het óók 'ns meegemaakt te hebben. Of om er straks iemand anders mee te helpen offe..... er zij legio mogelijkheden.
Moeilijke ervaringen hoeven écht niet altijd een straf te zijn, vaak is juist het tegendeel waar.

Denk maar eens zo : als je een zielige sukkel was zou je van moeilijkheden niet zo veel kunnen leren dus dát ben jij alvast niet.
quote:
Ik. Kots. Op. Het. Leven. Bah.

.
Ga eens naar een stil bos om je frustraties tegen de bomen uit te schreeuwen.
Als je daar zin in hebt zoek je een bijzonder mooi, of juist lelijk exemplaar uit en die vertel je eens goed de waarheid.
Dat lucht enorm op en dan zie de 't leven en je ervaringen weer in heldere proporties.
  zondag 25 juni 2006 @ 09:56:18 #142
78780 deedeetee
pi_39199826
Ow ja, voor ik het vegeet : morgge allemaal
  zondag 25 juni 2006 @ 10:27:24 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39200112
Ik weet het soms ook niet welke kant ik op moet in het leven R_on, en je bent echt niet de enige

Zoveel mensen zitten stucked in reality om het maar zo te zeggen.

Ik had vannacht een droom waarbij ik een karakte-trap moest uitdelen Ik trapte bijna de airco omver

Maar het is altijd doorgaan, ik probeer mezelf niet te haasten in het doorgaan. Over straffen, ik zie het niet als straf, ik zie het als leer-proces. Zelfs al zit ik compleet vast in de realiteit, dan nog is het een leer-proces om los te komen.

Goede-morgen allemaal trouwens

Ik neem me een kopje koffie

Sterkte ermee R_on. En dan wens ik mezelf ook even sterkte toe. Ik zal moeten zoeken naar open wegen.

Maar eerst even opfrissen zometeen na een sigaret.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 25 juni 2006 @ 10:34:36 #144
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39200202
Het leven is geen krenten-bol zei iemand ooit tegen mij.

Maar de kip zei tot de haan. " We zullen doorgaan, we zullen doorgaan".

Ik ga even scheren en daarna proberen door te breken. Gestuurd worden heb ik soms ook het idee wel jah, dat het allemaal gestuurd wordt. Dat boek over eigen wil zal ik echt moeten lezen. De wil, het mechanisme achter het menselijke handelen.

Misschien klopt de wil niet wanneer je het idee hebt dat je gestuurd wordt van bovenaf. Dat je eigen wil niet sterk genoeg is.

Van mezelf weet ik alleen dat ik veels teveel binnenshuis ben, maar zoeken naar andere activiteiten gaat niet makkelijk. Ik weet niet eens goed wat bij me past. Hardlopen, tennissen, gewicht-heffen, zulke dingen.

Contact met vrienden staat op een zeer laag pitje na het uitbreken van mijn manische episodes. Ben net herstellende van een hyper-manie. En dat voelt dan als depressie Bipolaire stoornis, niet makkelijk, ook sociaal gezien niet. Maar dat zeggen ze me iedere keer. Dat ik sterk ben dat ik altijd blijf lachen Vinden ze knap dat ik altijd moet lachen om het leven. En dat is ook de bedoeling. Heb geen zin om te huilen of met een lang gezicht te lopen
  zondag 25 juni 2006 @ 10:48:18 #145
78780 deedeetee
pi_39200366
Dv je hebt een behoorlijk moeilijk stukje karma op je genomen, maar petje af hoor, je werkt je er dapper doorheen
Ik kijk elke dag weer uit naar je * lappen tekst * die nooit saai zijn en vaak erg leerzaam

zondag 25 juni 2006 @ 10:56:53 #146
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39200511

Thank you for your compliment

Tis sowieso niet makkelijk om in deze realiteit te leven. Ik heb in 2000 besloten om een totaal andere weg op te slaan en dus een compleet nieuw leven in te gaan. Ik had ook kunnen doorgaan op de oude manier maar dat was makkelijker geweest. Hoewel ik niet doorkon gaan op die manier. En het veranderen van alles, dat was ook meteen de ziekte-uitbarsting. Hoewel er altijd iets mis was. Ik bedoel, de opgeslotenheid en vervuiling en chaos in het hoofd.

Tis makkelijk als je een bepaald ritme hebt vanaf je geboorte, neem je op een gegeven moment een andere weg in, die helemaal anders is, dan is het gewoon dat je een nieuw leven moet aanmeten ook

Toch wil ik nog studeren gaan. Ik wil iets anders doen.

Over mijn lappen tekst even Daar zit vaak een manisch trekje aan, als ik helemaal down ben, dan komt er helemaal geen tekst uit. Manisch of wat dan ook. Het is een drang en een wil. Puzzelen heb ik het vaker over maar dat is eerder een plek veroveren in deze realiteit.

Dankzij reacties als die van jou, kom ik vanzelf weer verder Ik bedoel, een stimulans. Ik zit dan ook zoveel online om een weg te vinden ook. Een weg in de jungle nogmaals.

Vandaag kreeg ik te horen dat ik weer Danny ben hier in huis, ben 3 maanden erg druk geweest en dat is vermoeiend. En na 3 maanden drukte voelt de rust als depressie nogmaals.

Maar die bipolaire stoornis zal vast en zeker een diepere betekenis hebben, dat moet ik misschien nog uitvinden voor mezelf ook. De reden achterhalen. De wortel zien van de alles.

Iedereen heeft wel eens een drukke bui en erg goed gehumeurde stemming, alleen is dat bij mij 100 keer erger vaker. En na zo'n periode van 3 maanden of 4 maanden, zak ik vaker in.

Zo lig ik de laatste tijd vaak om 20:00 in bed Helemaal uitgebrand van alles van voorgaande jaren. Daarom moet ik nog minstens 1 jaar helemaal tot balans komen. Zodat het een rechte lijn is. Scherpe kantjes van de ziekte moeten eraf.

En ze zeggen dat het allemaal met de hersens te doen heeft. Toch heeft de maan invloed en de sterren en de zon. Bij volle maan gaan beleggers meer aankopen doen was pas geleden op het nieuws. De maan is ook van de partij in mijn ziekte-beeld. Niet alleen de hersens. Daarom maakt het de situatie zo complex.

Omdat zelfs de hoge doktoren niet weten hoe het zit. Die vragen mij altijd om uitleg. Ook over de wil, en of ik het gevoel heb dat ik aangestuurd wordt van bovenaf.

En nu ik zo van me af kan schrijven, voel ik weer dat het losser is

Als ik de ziekte in kaart breng en ook persoonlijk bezig ben en algemeen bezig ben ermee, dan lijk ik de ziekte te kraken en te verslaan

En hypnose, ik denk echt dat ik ooit zoiets moet gaan doen nog. Maar dat komt vanzelf. Ook ooit eens als advies gekregen dat ik mijn hersens moet laten magnetiseren en scannen. Dat zeggen ze bij de zorg nooit waar ik ben. Die houden het op de oude vertrouwde, medicatie manier.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-06-2006 11:14:30 ]
  zondag 25 juni 2006 @ 11:00:22 #147
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39200582
Een weerwolf ook wel

Een weerwolf die gek wordt van de maan

Nee, ik weet het even niet. Er speelt zoveel mee ook. Maar het was vanaf het begin aanwezig in mijn leven. Misschien ook in vorige levens ook al. Misschien is die ziekte al vanaf 4000 voor Christus aanwezig. Mijn dokter zei dat het in de bijbel al aanwezig was. En dan gaat de ziekte van mens op mens op mens op mens.

De 2 tegenpolen heeft het ook mee te maken. Maar ik stop nu. Misschien zit het in de evolutie ook wel. Dat er toch ergens een fout is, en of het een fout is dat is de vraag. Misschien heeft het tijd nodig. Waarom zou ik het als fout zien wat ik met me meedraag???? Misschien is het wel een kans om straks helemaal tot rust te komen

Lekker koffie drinken en niet te druk maken. Proberen te genieten van de kleine dingen.
  zondag 25 juni 2006 @ 11:10:49 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39200743
Ik had het net even met mijn broer erover. Ik neem dus medicatie in en toch word ik manisch. Misschien is het beter om via hypnose-therapy terug te gaan naar het allereerste begin van mijn leven, of het vorige leven. Om daar erachter te komen wat er "mis" is gegaan.

Soms lijkt het net alsof ik bezeten ben of vervloekt ben tijdens een hyper-manie. Dan verlies ik mezelf helemaal. Alsof iemand in me zit of alsof er iets in me zit. Ik ben dan dus echt druk, ook in het echte leven, niet alleen online.

En dan lijkt dat dromenvanger weg is en dat er iets anders bezit heeft genomen van dromenvanger. En dan valt er ook niet met man en macht te verzetten ertegen, het gebeurt gewoon. Dat hebben ze me duidelijk vermeld, dat het gewoon gebeurt en dat het erin zit ook. Ik kan dan heel erg mezelf de schuld geven. Maar dat is hetzelfde alsof je pubers de schuld geeft van hormonen in de pubertijd, of vrouwen in de overgang of wat dan ook. Het zit erin en het overvalt je gewoon.

Ooit zei iemand dat tegen mij, een vrouw met paranormale gaves. Over een vloek. Misschien heerst er wel een vloek over mij die lang geleden is uitgesproken Of een algemene vloek over de hele mensheid.

Tis ook frapant dat precies 1 op 100 last heeft van die ziekte. Alsof het precies is uitgekiend ook. Ik heb weinig verstand van hoe je een vloek uitspreekt, maar misschien is in het oude Egypte iets gedaan. Misschien heel uitgekiend gewerkt. En dat een aantal mensen meer last heeft van die vloek.

Dat Christus en Satan en nog meer terug komt tijdens een psychose is ook frapant. Dat zie je bij alle mensen met bipolaire stoornis. Altijd komen die zaken terug. Ook het paranormale komt vaker terug.

Alsof er diep in het "systeem" geknoeid is aan zaken

Of ben ik nu te achterdochtig?

Nu heb ik redelijk controle en vat op mijn eigen wil, hoewel ik nog steeds van mening ben dat er nog steeds iets niet in orde is.

Zoals die ene dokter dat vroeg. " Heb je het gevoel dat je wordt aangestuurd".

Toevallig dat R_on het daarover had. Wie weet is er wel iets dat zaken doet aansturen massaal. Misschien was er een zwarte magiër in een ver verleden die mij te grazen heeft genomen.

Dido zong ooit van.." The pain belongs to you, but it is happening to us all".

En dan zeg ik niet dat ik het hoofd-slachtoffer ben, dat kan iemand anders zijn. Wie weet is deze pijn wel te danken aan een genesis-vloek of iets heel anders nog.

De bijbel erbij genomen, ook daar klopt het niet.

Ik ben weer puzzel-achtig bezig

Ik wil gewoon the root weten van the evil.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-06-2006 11:21:58 ]
  zondag 25 juni 2006 @ 11:20:16 #149
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39200909
Zelf-hypnose was ik aan het denken

Nu ik zo open schrijf over de manie en over de ziekte dan denk ik dat de kern zich open splitst of iets dergelijks, dat de ziekte kapot gaat als ik juist bezig ben ermee. En dan ben ik niet manisch, niet depressief maar stabiel en neutraal en heb ik volop zin in het leven. En dan is het wederom de persoonlijke puzzel die ik moet oplossen voor mezelf.

Zelf-hypnose, misschien dat ik daar een topic over ga openen hier, hoe dat in zijn werk gaat. Diepe diepe diepe hypnose, en zo helemaal terug naar je begin, en via de hypnose de foute zaken in hypnose aanpakken
  zondag 25 juni 2006 @ 11:23:01 #150
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39200964
En nu genoeg, ik zit weer erbij. Maar ik ga zometeen eens op zoek naar sites over bipolaire stoornissen, en dan geen sites van DSM-IV maar paranormale sites. Zoals die ene site waar die man vertelde over de continue strijd tussen Christus en Satan in zijn ziekte-beeld.

Alsof die 2 continu strijd voeren. Zo heb ik dat ook gehad, Hoewel ik dat buiten spel heb gezet een beetje

Ik las net dat je een manie kunt vergelijken met iemand die cocaine of andere spullen gebruikt, zo is dat ook.

Dat zegt mijn broer dus vaker. Dat ik soms net lijk alsof ik vol op de speed ben of mdma

Zo is dat dus ook. En dat voelt dus goed maar het is niet gezond. Een manie voelt gewoon geweldig maar het is ongezond en daarna ben je opgebrand en krijg je een burn-out. 3 maanden vol op de speed als het ware, daar gaat ieder mens kapot aan

It's wrong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')