quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef The_Shining het volgende:[..]
Ik heb me laten vertellen dat gidsen je altijd de keuze laten. Dus dan krijg je misschien niet alle antwoorden zoals je dat graag zou willen. Een gids wil dan misschien liever dat je je eigen mening vormt over iets, hij/zij laat je enkel de keuzemogelijkheden zien
![]()
.
Zou best kunnen
![]()
Zoals die donkere kamer in die piramide, ik kon die donkere deur gewoon inlopen, terwijl het niet mocht. Ik kon dus richting die deur lopen, maar het mocht niet omdat het staat voor achteruitgang.
Kreeg nog iets door dat ze vroeger teveel graf-schennis gepleegd hebben, waardoor het nu allemaal zo moeizaam gaat.
Graf-schennis is dan zoals adam en eva die aan de verboden vruchten snoepen.
In Egypte hebben ze zowat alle graf-kamers open en bloot gelegd. Terwijl die mummies daar liggen te wachten op een volgend leven. Maar het belang hiervan weet ik niet zeker.
Kan me alleen herinneren van een vloek met een mug, en nog meer vloeken. Maar dat heeft dan niets te maken met waarom alles in vertraging gaat en waarom alles niet in versnelling gaat.
En nu wordt het weer licht voor mijn ogen
![]()
Maar die gids die ga ik de vriend houden
![]()
Volgens mij kan hij of zij me veel meer vertellen over de gang van zoeken in het nu, in het toen en in de toekomst.
Tijd voor nieuwe koffie