Dus je kreeg er vaker mee te maken
![]()
Wat betekend mediamiek helemaal??? Een bepaalde tak van het medium-zijn ?
Ik was net even buiten, en ik dacht op een gegeven moment : " Als ik nu met de vingers knip, ben ik in een andere wereld". Is ook een nummer van gemaakt. " When I snap my fingers...." Een oud top 40 nummer, een soort eurodance nummer met een man met een tovenaars stem.
Maar waarschijnlijk kan dat nog niet, ik zal verder moeten ontwikkelen. Ook het inbeeldingsvermogen moet verder ontwikkeld worden. Misschien is dat wel mijn taak nu
![]()
Dat ik me daar in moet verdiepen. Dat ik verder moet gaan met ontwikkelen. Hopelijk kan ik nu weer 6 maanden vooruit. Dat ik niet meer vast kom te zitten zoals gisteren en eergisteren en vanmorgen.
Ik kan het zover trekken dat ik op afstand het Nederlands elftal ga besturen alsof ik met een spelcomputer bezig ben
![]()
Mind-control noemen ze dat. Dan ga ik zitten kijken naar Nederland. En laat ik Robben een 3 dubbele salto maken
![]()
En scoren.
Dat is toveren
![]()
Misschien iets om te doen in 2014
![]()
2006-2010-2014.
Over 8 jaar ben ik een echte Wizard
![]()
Dan tover ik alles bij elkaar
![]()
En dan neem ik niet alleen voor mezelf het toveren tot me.
Dan bepalen 11 miljoen Nederlanders het aanvallende spel van 11 spelers op het veld.
Maar goed, dan wil ik Robben een 6 dubbele salto laten doen. Daarna mag iemand anders toveren