Bushokjes bedoel jequote:in de vele arbi's
Onzin, dat meisje op die poster kijkt helemaal niet uitdagend. Het gaat niet om een advertentie speciaal voor bh's maar gewoon om een simpel ondergoedsetje in de aanbieding bij Zeeman.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:46 schreef T3rr0r het volgende:
Sinds kort hangen er in de vele arbi's nieuwe reclameposters van de Zeeman. Op deze posters wordt geadverteerd met bh's voor jonge meisjes, op zich natuurlijk niet erg aangezien dit een normaal product is maar wel vervelend dat er dan zo'n meisje van 13/14 in BH op de poster moeten zetten en al helemaal jammer is dat ze er dan nog zo uitdagend bij moet kijken. Zeker met de hele pedofielenpartij nog in het achterhoofd is dit toch wel het slechts gekozen moment om met kinderbh's te adverteren.
Zou de Zeeman soms pedopartij sympathisant zijn?
Die zijn heul geen 13quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:12 schreef RijstNatie het volgende:
http://www.zeeman.com/Int(...)week23-ondergoed.jpg
Ik zie geen poster in de OP en ook niet op de site van saviour, ik vraag me af of TS het niet gewoon gedroomd heeft.........quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook niet de poster die bedoeld wordt in de OP (correct me if I'am wrong)
Hell no, ik verbaas me er ook al dagen over. Best een vunzige foto is hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie geen poster in de OP en ook niet op de site van saviour, ik vraag me af of TS het niet gewoon gedroomd heeft.........
Triest dan wel en illegaal ook nog, denk ik? Al ben ik daar niet zeker van.....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hell no, ik verbaas me er ook al dagen over. Best een vunzige foto is het. Een meisje met rood haar, sproetjes, en kleine oogjes. My first bra, staat er linksonder.
De posters hangen in de Abri's van JCDecauxquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Triest dan wel en illegaal ook nog, denk ik? Al ben ik daar niet zeker van.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |