Aaaaaah, wilde je ook ff orgineel zijnquote:
nee,ik wilde hetzelfde grapje als iedereen maken. snap dat danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aaaaaah, wilde je ook ff orgineel zijn![]()
Dusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nee,ik wilde hetzelfde grapje als iedereen maken. snap dat dan.
slappe one-liner.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:11 schreef Sebasser het volgende:
Sex is als een komkommer.
Ik denk niet dat je je in dit geval zorgen hoeft te maken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:20 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga niet gokken hoe oud je bent geworden,ik heb het al eens gepresteerd een vrouw tien jaar ouder in te schatten dan ze daadwerkelijk was.
Ze is tegen de 54 he ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:23 schreef Lyr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je je in dit geval zorgen hoeft te maken.
Feli Pussy!![]()
worst!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat hzal hem een worst wezen [afbeelding]
Ik lust geen worsten...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat hzal hem een worst wezen [afbeelding]
in ruil voor een orgasmequote:
hihihihihiquote:
vandaar mijn antwoordquote:Op vrijdag 23 juni 2006 03:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
* Sebasser zoekt topic van remlof op over die vrouwen en geen orgasmes
ik zie je zoquote:
is het alquote:
heb je een grotequote:
wat was het ook alweer? je was 18 jaar met 18 jaar ervaring he?quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:01 schreef SolidasRock het volgende:
En nou kappen met dat vieze praatjes, we proberen poesjedeluuks te feliciteren met haar verjaardag ja?!?!?!??
jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat was het ook alweer? je was 18 jaar met 18 jaar ervaring he?
Dan gaat ze express 3 tot 4 keer bellenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 04:02 schreef remlof het volgende:
[..]
bel maar twee keer, dan weet ik dat jij het bent
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Dank jullie wel!
Koffie, Bier, taart en bitterballen voor iedereen.
[afbeelding]
Tof van jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Dank jullie wel!
[afbeelding]
En hoe oud ben je nou eigenlijk geworden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Dank jullie wel!
[afbeelding]
40 toch? Net zo oud als je schoenmaatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:43 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
En hoe oud ben je nou eigenlijk geworden?![]()
Wat is het dan wel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:39 schreef tritri het volgende:
is ze nog steeds niet dood(geen doodsverwensing)![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:28 schreef Johan_Cruijff het volgende:
Sja, in principe wil ik je best feliciteren in je gloria, ware het niet dat ik je in feite niet ken. Dus weet ik ook niet of je het wel verdient om gefeliciteerd te worden. Sjlhh. Maar aan de andere kant, als ik al die reacties hier zo lees, kun je wel concluderen dat je het wel degelijk verdient.
Kijk, het is net als met voetbal. Als er een team is dat voor jou als tegenstander vrij onbekend is, ben je al snel geneigd om te denken dat je hunnie wel even zal verslaan. Maar als je dan goed kijkt en ziet dat ze daarvoor al heel wat teams hebben verslagen, dan moet je je eigen toch even goed onder de oren krabbelen en hun wellicht niet onderschatten. Maar da's logisch.
Sja, in principe wil ik je best feliciteren in je gloria, ware het niet dat ik je in feite niet ken. Dus weet ik ook niet of je het wel verdient om gefeliciteerd te worden. Sjlhh. Maar aan de andere kant, als ik al die reacties hier zo lees, kun je wel concluderen dat je het wel degelijk verdient.
Kijk, het is net als met voetbal. Als er een team is dat voor jou als tegenstander vrij onbekend is, ben je al snel geneigd om te denken dat je hunnie wel even zal verslaan. Maar als je dan goed kijkt en ziet dat ze daarvoor al heel wat teams hebben verslagen, dan moet je je eigen toch even goed onder de oren krabbelen en hun wellicht niet onderschatten. Maar da's logisch.
Johanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:28 schreef Johan_Cruijff het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Dank jullie wel!
[afbeelding]
Laat dat maar aan mij over.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Bedankt allemaal.
Ik ben niet meer jarig, dus hij kan op slot.
Maar hoe oud ben je nu eigenlijk geworden dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Bedankt allemaal.
Ik ben niet meer jarig, dus hij kan op slot.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:12 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben je nu eigenlijk geworden dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |