Hey overjarig sterfgeval. Heb je je naamtopic al gevonden?quote:
Het is gewoon een smiley. Maar als je nu op eroverheen.nl kijktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan die foto niet zien, 99% van alle sites zijn geblocked hier maar als het een lemonparty foto is met oude neukende mannen kan je het maar beter weghalen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:25 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Het is gewoon een smiley. Maar als je nu op eroverheen.nl kijkt![]()
http://www.eroverheen.nl/comments.php?id=146_0_1_0_Cquote:Update SSL Bedankt FOK!kers, voor al die leuke foto's. Dat wordt vanavond weer heerlijk klaarkomen voor ons. Blijf die dingen dus posten. Het siert jullie.
Ze komen allemaal voor je op, wat een liefde!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:29 schreef jogy het volgende:
Ik word helemaal week van binnen, één of andere pretletter denkt stoer te zijn en nu wordt z'n weblog uit elkaar gereten.
quote:Ik voel een ddoss komen...
Too bad webmaster.
Gepost door je schoonmoeder on 23/06 13:41
R.I.P. eroverheen, kruisjevoorjemsnnaamuitrespectquote:
Nu wel..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:38 schreef PsyCha het volgende:
Haha, goatse en lemonparty zijn verwijderd, maar Tubgirl niet.
Zijn stukjes worden er wel beter op.quote:
Ik ga ermee aan de slagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:30 schreef Nolius het volgende:
Nou, zet dit erop met de complete lay-out van die site:
-knip-
Oh ja, jij wilde een ban uit ONZquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Kan die link uit de OP worden gehaald, ik denk dat die kutsite nu wel genoeg aandacht heeft gehad
Dit wordt een reeks, ik voel het aan mijn water.quote:
Als ik iets ooit in de dns ofzo moet wijzigen, laat t me dan ff wetenquote:
Hoeft niet, op zich zouden die CNAMEs eruit kunnen en een wildcard (*.eronderdoor.nl) naar het IP-adres, dat is al voldoendequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:44 schreef B4CO het volgende:
[..]
Als ik iets ooit in de dns ofzo moet wijzigen, laat t me dan ff weten
ilankroon[apestaart]hotmail.com
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:57 schreef ehqo het volgende:
Jogy is tof.
Zie hoe er een punt achter die zin staat.
Alleen je hart?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:06 schreef jogy het volgende:
[..]. Dit doet mijn eenzame, sociaal ontoereikende hart sneller kloppen, ehqo.
Ik zou de gelukkigste man op de wereld zijn als mijn lid hard werd van je aangezicht, e.quote:
.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:56 schreef JeRa het volgende:
[..]
Hoeft niet, op zich zouden die CNAMEs eruit kunnen en een wildcard (*.eronderdoor.nl) naar het IP-adres, dat is al voldoendeben druk bezig de hele boel om te schrijven
In Windows zit het geloof ik in c:\windows\system32\drivers\etc\hosts...je moet dan deze regel toevoegen:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef B4CO het volgende:
hoe verander je je hostfile ?
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou de gelukkigste man op de wereld zijn als mijn lid hard werd van je aangezicht, e.
Ik zie het nu pas, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef JeRa het volgende:
[..]
In Windows zit het geloof ik in c:\windows\system32\drivers\etc\hosts...je moet dan deze regel toevoegen:
85.92.137.182 eronderdoor.nl
En dan werkt bovenstaande link
werkt nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef JeRa het volgende:
[..]
In Windows zit het geloof ik in c:\windows\system32\drivers\etc\hosts...je moet dan deze regel toevoegen:
85.92.137.182 eronderdoor.nl
En dan werkt bovenstaande link
Raam open?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:15 schreef MUUS het volgende:
Pffffrrrrt.
Als je nog wat belachelijke linkjes voor in die blog hebt, geef ze gerustquote:
Wil je www.onzin.com erbij doen als link?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef JeRa het volgende:
[..]
Als je nog wat belachelijke linkjes voor in die blog hebt, geef ze gerustdan zet ik zometeen die pagina op eronderdoor.nl.
Heb je nog iemand nodig om straks die tubgirl posts van eroverheen members te verwijderen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef JeRa het volgende:
[..]
Als je nog wat belachelijke linkjes voor in die blog hebt, geef ze gerustdan zet ik zometeen die pagina op eronderdoor.nl.
Waar willen ze posten dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb je nog iemand nodig om straks die tubgirl posts van eroverheen members te verwijderen?![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:35 schreef B4CO het volgende:
[afbeelding]
JeRa : hier zn logomaar dan voor ons
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:40 schreef JeRa het volgende:
[..]
Geweldigzou je misschien rechtsboven "EROH" kunnen veranderen naar "EROD"?
Je neemt het echt serieus, hé?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef JeRa het volgende:
[..]
EROH = EROverHeen
EROD = EROnderDoor
En tnx!zal het zo snel mogelijk erin verwerken.
Tof. Moderators die info hier zo neerpleuren.quote:
Welkom op Fok!, kutnewbie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Tof. Moderators die info hier zo neerpleuren.
Je gaat jezelf verijken onder het mom van kijk mij eens mijn best doen om het zogenaamd een ander moelijk te maken?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:47 schreef JeRa het volgende:
Remember mensen, morgenochtend als de meeste providers hun DNS-servers updaten kunnen we gaan spammen met eronderdoor.nlnu nog niet dus.
Ik neem aan dat je verrijken bedoelt, maar wtf heb je het over?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je gaat jezelf verijken onder het mom van kijk mij eens mijn best doen om het zogenaamd een ander moelijk te maken?![]()
Weet ik het. Ik lul maar even wat. Ben net thuis.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:58 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je verrijken bedoelt, maar wtf heb je het over?
Wat denk je zelf, heb de hele dag in een stuip gelegenquote:
Je bedankt mij niet?!?!11111quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:13 schreef jogy het volgende:
Nog bedankt, arma.
psies! bier roelt! *plop*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, heb de hele dag in een stuip gelegen.
Maar nu over naar belangrijkere dingen, namelijk bier.
Noobs?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:35 schreef Armageddon het volgende:
Zeg noobs BaajGuardian en B4CO. Loop eens niet zo te slijmen.![]()
Als je geluk hebt dan tief ik je zometeen niet door een bushokje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Noobs?
jij noemt mij een noob?
ik denk dat je zometeen billenkoek van jogy gaat krijgen maatje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |