Ik zou gewoon alleen dat stukje in de OP zetten en de link naar de site weghalen, gewoon om de aandacht te weerleggen en hem zn zin niet geven.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu nog even telefonisch aangifte doen van bedreiging.
Ach joh, laat hem lekker z'n 2 minutes of 'fame' krijgen. Hij heeft nog nooit zoveel visits gehad en zit nu rukkend aan z'n bureau door alle stats.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:41 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alleen dat stukje in de OP zetten en de link naar de site weghalen, gewoon om de aandacht te weerleggen en hem zn zin niet geven.
Beetje triest figuur!
de sukkel
Ja, maar het hoort niet op FOK! thuisquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:45 schreef JeRa het volgende:
[..]
Achterlijke zeikerd. Het is publieke informatie.
StarSignLeo, de figuur die weblogde voor de FOK!weblog maar er later door rickmans en consorten is uitgekicked.quote:
SSL is ook een vage pjoetertermquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef yvonne het volgende:
Joh, ik dacht weer een of andere vage pjoeterterm
SSL is ook een computerterm inderdaadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:48 schreef yvonne het volgende:
Joh, ik dacht weer een of andere vage pjoeterterm
Ja, vond ik net op Googlequote:
Nu klink je als een gemiddelde GeenStijl-redacteur...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:45 schreef JeRa het volgende:
[..]
Achterlijke zeikerd. Het is publieke informatie.
Je meent het. Écht?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nu klink je als een gemiddelde GeenStijl-redacteur...
Mja okay, maar SSL is gewoon het holmaatje van Dale Doe, en die laatste heeft dat stuk geschreven. Dale Doe kiest ervoor om liever anoniem op zijn eigen terrein z'n doodsverwensingen te uiten.quote:Maar inderdaad. Als die gozert zo'n stuk op z'n weblog schrijft anoniem, mogen we vast wel weten wie die hoge taal uitspreekt
Omdat de andere bloggers dat wilde jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:47 schreef JeRa het volgende:
[..]
StarSignLeo, de figuur die weblogde voor de FOK!weblog maar er later door rickmans en consorten is uitgekicked.
Borderline persoontje dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:02 schreef GI het volgende:
En uiteindelijk is hij er uitgezet omdat hij op een andere website een directe collega ging lopen afzeiken. Dus niet omdat de bloggers hem kwijt wilde of omdat de users daar om smeekten
Mijn leven is compleet. Als ik morgen sterf dan is het met de kennis dat ik alles eruit heb gehaald wat er in mijn leventje zit.quote:
Hehe, inderdaad. Op internet loopt ie de hele dag te zeiken en mans te doen en in het echt houdt hij zijn bek wel als hij per ongeluk naar zijn fiets loopt terwijl er een junk mee bezig is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:11 schreef tonks het volgende:
Zo'n persoon die in het echt voor je wegloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |