Je kan toch wel lezen he Nolius?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:33 schreef Nolius het volgende:
Gaat het nog over die Jogy-bash?
Ik zie alleen maar wat mensen tegenover elkaar die een wedstrijdje verpissen doen in de laatste postsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan toch wel lezen he Nolius?
ik ben ook tof gack jeziettochquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Afgaande op al jouw postjes waar bijna altijd wartaal inzit en jouw algemene gedrag (vaak dronken) denk ik eerder dat juist jij zit te wapperen met je armen en te kakelen dat je "Tof" ben.![]()
Je hebt het over Jogy en Doe Dale he...?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:00 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar wat mensen tegenover elkaar die een wedstrijdje verpissen doen in de laatste posts
Ik heb een grotere piemel dan dale doe.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt het over Jogy en Doe Dale he...?![]()
Oh? En daarom is ie nou boos op je?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een grotere piemel dan dale doe.
Ja duh. En het feit dat ie impotent is natuurlijk. Hij is overigens ook lid van de PNVD.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh? En daarom is ie nou boos op je?
Kijk kijk... nu wordt het topic interessantquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja duh. En het feit dat ie impotent is natuurlijk. Hij is overigens ook lid van de PNVD.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb een grotere piemel dan dale doe.
Ik heb me voor gedaan als 12 jarig jongetje op de msn en toen liet hij zijn piemel zien. zodoende.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja duh. En het feit dat ie impotent is natuurlijk. Hij is overigens ook lid van de PNVD.
Ja, geen grap! En z'n opa was fout in de oorlog. Serieus!quote:
En toen liet jij de jouwe zien wat veel groter bleek te zijn en toen werdt ie boos en de rest kennen we al?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb me voor gedaan als 12 jarig jongetje op de msn en toen liet hij zijn piemel zien. zodoende.
Schandalig! En dan over jou zeiken.... walgelijk zulke mensen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, geen grap! En z'n opa was fout in de oorlog. Serieus!
Ja zoiets. Een paar minuten later stond dat ding op de log, absurd hè?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En toen liet jij de jouwe zien wat veel groter bleek te zijn en toen werdt ie boos en de rest kennen we al?
Precies. Ik begrijp er ook niets van.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Schandalig! En dan over jou zeiken.... walgelijk zulke mensen.
Sorrie. En gefixedquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef MUUS het volgende:
joooooooogy, wachtwoord pop-up dinges van flabberrrrr.
Fix het..
Ik vind je nog wel lief, hoor.quote:
Waarom nou diequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel lief, hoor..
Maar ik word zo godgloeiendeteringtyfusebolacholera-agressief van pop-ups..
, wat heb ik je misdaan?
Diequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom nou die [afbeelding], wat heb ik je misdaan?.
Oh, en inconsequent dat ik ben is een deel twee toch wel leuk, zeker in het oog nemende dat er een heuse site is opgezet door een paar mensen.
Nu weer naar belangrijkere dingen, bier. Fijne avond.
sloeg meer op dat agressieve gedeelte.| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |