quote:Tijdens het EK hadden we de ekmanager, dit WK is er de wkmanager!
![]()
In het kort: stel je team van 11 samen, en scoor punten, bv als jouw spits een goal maakt.
In het lang: zie de site. ( www.wkmanager.nl )
Wat moet je doen?
- meld je aan op de site ( www.wkmanager.nl )
- meld je aan in de subleague. Naam subleague: Fok!
Login: wijzijndus
Wachtwoord: defoksubleague
Het lijkt me leuk als we een beetje goed meedraaien in de subleague competitie, dus als je deadlines mist of andere nadelige dingen doet, verwijder ik je uit de subleague.
LET OP! Op 1 juni kan je je team gaan samenstellen, er zijn deadlines voor de verschillende rondes (een x aantal uur voordat de nieuwe ronde begint). Mis geen deadlines!
Discussieer hier over tactiek (welk systeem is het voordeligst?), de geschorsten, geblesseerden, bankzitters en zekere doelpuntenmakers. Succes allemaal!
In het kort de puntentelling voor hen die het niet uit de FAQ kunnen opmaken (of te lui zijn deze te lezen)quote:Stand op 22 juni, vóór de nachtelijke update
nu vorig Naam Grootte Score
1 - Fok! 131 106.200
2 - the Mas que Nada 28 105.200
3 - Breda subleaque 34 103.000
4 - Wiringherlant 12 102.800
5 - Volleybal 130 102.400
Mochten we winnen, wat dan?quote:1 - Fok! 106.200
2 - the Mas que Nada 105.200
3 - Breda subleaque 103.000
4 - Wiringherlant102.800
5 - Volleybal 102.400
Subleague-prijs: outfit voor je hele voetbalteam inclusief keeper
130 shirtjes.quote:
quote:
ben al een team aan het samenstellen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:06 schreef ErikT het volgende:
Villa speelt één helft
Rebrov zal er toch wel nog eentje maken vanf 40 meter
O ja, zaterdag 17:00 is sluit de database!!! (Vanavond na de laatste wedstrijden gaat de database zo snel mogelijk open.)
Je neemt je zelf verdiende geld mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:00 schreef Plastic_Power het volgende:
Krijgen we nu een ruimer budget voor de knock-out fase?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je neemt je zelf verdiende geld mee.
Dus als je het kut hebt gedaan, wordt het alleen maar kutter![]()
kan bijna niet joh...dan moet je in de min staanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je neemt je zelf verdiende geld mee.
Dus als je het kut hebt gedaan, wordt het alleen maar kutter![]()
spelers worden duurder...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:19 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
kan bijna niet joh...dan moet je in de min staan
als je nu bijvoorbeeld 100 punten hebt..zijn je spelers 100*50.000 gestegen.quote:
Ten eerste 115 miljoen, want je bent met 110 begonnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:27 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
als je nu bijvoorbeeld 100 punten hebt..zijn je spelers 100*50.000 gestegen.
dus krijg je 105 miljoen terug voor je team.
![]()
hehe ff rustig he mannetje.wie was er 2 jaar geleden 12e??? www.ekmanager.nlquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ten eerste 115 miljoen, want je bent met 110 begonnen.
Ten tweede: de spelers die over zijn, zijn duurder geworden. DAAR HEB JE NAMELIJK JE GELD AAN VERDIEND.
Dus als je het SLECHT hebt gedaan, heb je minder geld te besteden dan iemand die het goed heeft gedaan aan DUURDERE spelers.
Nou eehhh als je het nog niet snapt, kan je beter niet meer meedoen.
Een half uur.quote:De verwerking is nu gaande, we verwachten dat dit ongeveer een half uur in beslag neemt.
quote:Na elke ronde is er de mogelijkheid om spelers te kopen en te verkopen. Ook het kiezen van een aanvoerder is alleen mogelijk in de transferperiodes. De transfermarkt is sluit enkele uren vóór het begin van de eerste wedstrijd van een ronde en gaat open zodra de laatste uitslagen van een ronde zijn verwerkt. We streven ernaar dit zo spoedig mogelijk na de laatste wedstrijd van een ronde te doen.
Ik wil 4-0-6 spelenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:56 schreef Vicente het volgende:
Zal de verdediging nog steeds de doorslag geven? Denk dat de 'nul' moeilijker te houden is vanaf nu en vind het irri dat die database niet opengaat
hehequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:15 schreef ErikT het volgende:
Ja, dat kan wel wezen allemaal, maar je hebt niks van inflatie begrepen.
quote:
Mooi teamquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:41 schreef Vicente het volgende:
Wat vinden jullie van mijn team (ik P16 Fok)
ABBONDANZIERI Roberto (C) (9.75M)
FERDINAND Rio (16.70M)
AYALA Roberto (12.75M)
MAGNIN Ludovic (9.55M)
LUCIO (14.85M)
MENDEZ Edison (5.45M)
SCHWEINSTEIGER Bastian (15.75M)
CAHILL Tim (10.55M)
TENORIO Carlos (5.60M)
TORRES Fernando (15.90M)
KLOSE Miroslav (20.05M)
Ben nog niet helemaal tevreden
Ik denk dat Engeland, Argentinië, Brazilië en Zwitserland de 0 moeten kunnen houden
Waarom koop je dan 2 Ecuadorianen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:41 schreef Vicente het volgende:
Ik denk dat Engeland, Argentinië, Brazilië en Zwitserland de 0 moeten kunnen houden
"Dus als je het SLECHT hebt gedaan, heb je minder geld te besteden dan iemand die het goed heeft gedaan aan DUURDERE spelers."quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:17 schreef ErikT het volgende:
Zelfs als ik Ronaldo koop krijg ik m'n geld niet op
Jezus wat ben jij kut zeg... je clubvoorkeur is ook geen toeval. Ik heb toch gewoon gelijk als ik zeg dat iemand met weinig punten het moeilijker krijgt, aangezien hij minder geld heeft. Dat er 23,1 miljoen bijkomt verandert daar helemaal niks aan. Het is wel minder significant geworden, omdat die 23,1 miljoen zo'n belachelijk hoog bedrag is. Maar dat wist jij gisteren niet, dus je moet je bek houden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:18 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
"Dus als je het SLECHT hebt gedaan, heb je minder geld te besteden dan iemand die het goed heeft gedaan aan DUURDERE spelers."
denk het ook meester![]()
Nou eehhh als je het nog niet snapt, kan je beter niet meer meedoen.![]()
beetje gefrustreerdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij kut zeg... je clubvoorkeur is ook geen toeval. Ik heb toch gewoon gelijk als ik zeg dat iemand met weinig punten het moeilijker krijgt, aangezien hij minder geld heeft. Dat er 23,1 miljoen bijkomt verandert daar helemaal niks aan. Het is wel minder significant geworden, omdat die 23,1 miljoen zo'n belachelijk hoog bedrag is. Maar dat wist jij gisteren niet, dus je moet je bek houden.
Laatste wedstrijd speelde hij rechtsback.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:31 schreef Double_B het volgende:
Grosso speelt gewoon als linksback..
Nee links. Zambrotta rachtsbackquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:37 schreef Omega het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd speelde hij rechtsback.
Hoor net dat Hargreaves misschien als rechtsback start, en er plaats wordt gemaakt voor Carrick op het middenveld. Maar erna hadden ze het bij de BBC ook weer over dat Engeland misschien 4-3-3 gaat spelen... Ik zou iig voor geen van beiden gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:40 schreef Vicente het volgende:
Speelt Carrager of Neville ?
Ik sta zelf op plek 1337 btw
Ik neem de gokquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hoor net dat Hargreaves misschien als rechtsback start, en er plaats wordt gemaakt voor Carrick op het middenveld. Maar erna hadden ze het bij de BBC ook weer over dat Engeland misschien 4-3-3 gaat spelen... Ik zou iig voor geen van beiden gaan.
Help de concurrent maar weerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:57 schreef AirRaid het volgende:
Schorsingen achtste finales :
Oekraïne: Roesol en Sviderski (tegen Zwitserland)
Mexico: Peréz (tegen Argentinië)
Italië: Rossi (tot Finale, indien men dat haalt)
Ghana: Essien (tegen Brazilië)
Australië: Emerton (tegen Italië)
Wie dan?!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Crouch staat waarschijnlijk niet in de basis.
rooney alleen. 4-5-1quote:
Ik heb de wedstrijd alleen laatste 10 minuten gezien (moest werken) dus je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Nee links. Zambrotta rachtsback
Die spelen tegen elkaar. Dus kunnen niet beide winnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:07 schreef Vicente het volgende:
Wat denken jullie hiervan? Ik heb Klose gewisseld voor Podolski en Crouch. Omdat als Engeland en Ecuador winnen en Klose maar 1 doelpunt maakt dit zoveel uitmaakt voor mijn score. Ik twijfel alleen nog tussen MATERAZZI of een zwitser en tussen CAHILL en Ribery
Maar als dat feestje niet doorgaat heb je pech. Kansen verdelen zeg ik jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:06 schreef Zyggie het volgende:
Om goed te scoren in de verdediging moet je vooral meerdere verdedigers van dezelfde land erin zetten die waarschijnlijk de 0 houden.![]()
10 punten ofzo?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:37 schreef TLC het volgende:
Voor het eerst dat ik blij was dat een Duitser scoorde![]()
Podolski, en dan ook nog eens 2 keer![]()
Neem aan van wel dus. En gelijkspelen is dus ook niet mogelijkquote:Als een wedstrijd (na verlenging) beslist wordt door strafschoppen, dan tellen deze strafschoppen slechts mee voor het bepalen van de winnaar van de wedstrijd. Dus als een ploeg pas na strafschoppen wint, dan krijgen de spelers punten voor de zege en niet voor een gelijkspel. De strafschoppen tellen NIET als (tegen-)doelpunten en worden daarom niet doorberekend aan spelers.
Ik zie het nu jaquote:Op zondag 25 juni 2006 00:12 schreef kevin6188 het volgende:
Vlak boven of onder dat stukje tekst staat dat dingen die in de verlenging gebeuren gewoon (min)punten opleveren.
quote:In Continental WK League worden de scores van de spelers bepaald na maximaal 120 minuten speeltijd. Doelpunten en kaarten uit de verlenging tellen wel mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |