quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik praat nooit over mijn klonen!![]()
Tenminste, niet onder DaMart dan, wel als Bupatih.![]()
da's niet bestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ons is zojuist de wasmachine kapot gegaan. We hoorden een rammelend geluid, toen is moeder maar even gaan kijken. Ze controleerde de was en toen zat er in een laken een brandgat.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's niet best
ik heb geen wasmachine.... da's één van de voorwaarden voor m'n toekomstige minnaar:
óf een wasmachine, óf een wasbordje... [of allebei]
![]()
Maar het is dus wel zo dat als er niemand thuis was geweest de kans er best was geweest dat mijn huisje was afgefiktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij ons is zojuist de wasmachine kapot gegaan. We hoorden een rammelend geluid, toen is moeder maar even gaan kijken. Ze controleerde de was en toen zat er in een laken een brandgat.
Maar vanavond gaat Ludo doodquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat vanavond? mwah wie weet...
heb 't al weken niet gezien, en dat bevalt me eigenlijk prima
Geen idee, het is een stukje uit de eerste hit bij google afbeeldingen op "fractal". Lichtelijk aangepast in photoshop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens Erik is jou usericoontje een fragment uit de mandelbrotverzameling?
Aha, nou is die mandelbrotverzameling ook een fractal dus het zou kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, het is een stukje uit de eerste hit bij google afbeeldingen op "fractal". Lichtelijk aangepast in photoshop.
Als die kapitale fout geen bewijs is dat je geen kloon van mijn kloon bent, dan weet ik het ook niet meer hoor!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens Erik is jou usericoontje een fragment uit de mandelbrotverzameling?
jouwww.ficsatie/op/taal/is/ziekelijk/quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die kapitale fout geen bewijs is dat je geen kloon van mijn kloon bent, dan weet ik het ook niet meer hoor!
Ik ben ook heel tof!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, kloon of niet, ik vind Odysseuzzz eigenlijk wel tof zo.
Fixatie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
jouwww.ficsatie/op/taal/is/ziekelijk/![]()
[..]
Ik ben ook heel tof!![]()
Die fixatie op taal he... als dat geen bewijs is dat Bupatih mijn kloon is...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
jouwww.ficsatie/op/taal/is/ziekelijk/![]()
[..]
Oo, ik denk dat Bupa er niet zoveel eer in zou zien om aan een nieuweling te gaan bewijzen dat ie een kloon is. Dus...??? Iets klopt er niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die fixatie op taal he... als dat geen bewijs is dat Bupatih mijn kloon is...![]()
Goede middagquote:
Hoi DaMart.quote:
Ik probeer alleen te bewijzen dat jij niet de kloon van mijn kloon en dus mijn kloon bent!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oo, ik denk dat Bupa er niet zoveel eer in zou zien om aan een nieuweling te gaan bewijzen dat ie een kloon is. Dus...??? Iets klopt er niet.![]()
Ik zal het ook maar eens als mezelf zeggen, maar ik wist dat je heus wel inzag hoe geweldig ik ben hoor, Erik! Ik ben blij dat je me die erkenning nu eindelijk geeft. Dan hoef ik het zelf niet steeds (als Bupatih) te doen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart, je bent geniaal.
Hiquote:
Maar dus ook geen slechte dingen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:38 schreef babette21 het volgende:
ik ben al bijna 2 uur "weg" en er is nog helemaal niet over me gepraat![]()
No shit!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:49 schreef DaMart het volgende:
Hey Erik, had jij al gehoord dat Babette haar kleren in de gracht moet wassen omdat ze te lui is om een wasmachine te kopen?
Ja, dat zei ze eerder vandaag. Niet expliciet natuurlijk, maar het kwam er in feite wel op neer, eigenlijk!quote:
ik lees graag slechte dingen over mezelfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dus ook geen slechte dingen.
[afbeelding]
![]()
Ik dacht, nou komt het. Copycat gaat me vragen. Om leuke dingen samen te doen. Onder het genot van een wijntje en een pakje appelsap voor mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi
Wat doe jij vanavond.
Zie backstage.
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Begrijpelijk.
Zal ik het dan maar liefdesmadame noemen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lees graag slechte dingen over mezelf
hoewel niet in de sfeer van "wat een hoer" enzo, want dat heeft te weinig niveau...
Pakje appelsapquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik dacht, nou komt het. Copycat gaat me vragen. Om leuke dingen samen te doen. Onder het genot van een wijntje en een pakje appelsap voor mij.
Lekker toch!quote:Maar nee, hoor.Mevrouw denkt me weer eens te kunnen gebruiken!
Wat lul je nou? Alles staat haar goed. Al heeft ze niks aan, zelfs dat staat haar goedquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Wat ik trouwens niet begrijp is waarom ze die kleren überhaupt nog wast. Het blousje dat ze gisteren aan had, oh man! Dat vod kleurde dus echt niet bij haar ogen he. Verschrikkelijk! Ze zou eens wat vaker naar programma's als Looking Good moeten kijken, misschien dat ze nog wat stijl en klasse krijgt dan. Want die lompen die ze nu steeds koopt, kunnen echt niet!![]()
Hey, wie ben je, en hoe kom je aan mijn wachtwoord?!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht, nou komt het. Copycat gaat me vragen. Om leuke dingen samen te doen. Onder het genot van een wijntje en een pakje appelsap voor mij.
Maar nee, hoor.Mevrouw denkt me weer eens te kunnen gebruiken!
Vast een "vriendendienstje" van een FA/Aquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, wie ben je, en hoe kom je aan mijn wachtwoord?!![]()
Nou, dat was dus inderdaad mijn volgende stap! Zeggen dat ze die gordijnen beter uit kan trekken, omdat de gemiddelde zwerver er nog modieuzer bij loopt!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Alles staat haar goed. Al heeft ze niks aan, zelfs dat staat haar goed.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:00 schreef rena het volgende:
Hoi!
OMG, ik hou van jequote:
kijk, dit bedoel ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef DaMart het volgende:
Ja, dat zei ze eerder vandaag. Niet expliciet natuurlijk, maar het kwam er in feite wel op neer, eigenlijk!
En een vrouw van haar status kan zich natuurlijk onmogelijk in een wasserette vertonen he!
Bonjourquote:
Vraag het toch lekker aan die knuffelturk van je!quote:
Dizer moet eerst het vak nog leren op V&A. Jij bent al een oude mod in het vakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
Vraag het toch lekker aan die knuffelturk van je!
Da's Dizer dus.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:05 schreef Bupatih het volgende:
Al zal ik ook wel een oogje in het zeil houden, hoor.
Hoe kun je dan een oogje in het zeil houden?quote:Op zondag 25 september 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Of kom je vaker in SHO?
Ik niet.Ik kom alleen in ShowChat.
Je krijgt heus wel je beloning as usual, hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar nee, hoor.Mevrouw denkt me weer eens te kunnen gebruiken!
Wat is dat voor een vraag?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, wanneer treed je af als ONZ-mod?
Jij kan eik best ook door voor een turk en eventueel ook als Marokkaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vraag het toch lekker aan die knuffelturk van je!
Da's Dizer dus.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Hoe kun je dan een oogje in het zeil houden?.
+quote:Op zondag 25 september 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
[RONDE 4] Vervelendste BN'er!!!
Oei, zo had ik het natuurlijk niet bedoeld.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is dat voor een vraag?
Dat is net zoiets als vragen: "Hé, wanneer ga je dood?"
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij kan eik best ook door voor een turk en eventueel ook als Marokkaan.
Nou ja, ik vind het ook niet erg dat je het vraagt ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oei, zo had ik het natuurlijk niet bedoeld.
Ja, als je het zo bekijkt, dan was het inderdaad wel een debile en domme vraag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het ook niet erg dat je het vraagt ofzo.Maar het is nogal een debiele en domme vraag, vind je zelf niet?
Hoe moet ik nou weten wanneer ik aftreed?Als ik er geen zin meer in zou hebben, zou ik er al lang mee gestopt zijn.
Zoals je ziet, ben ik momenteel nog mod, dus kun je daaruit concluderen dat ik er nog zin in heb.
Ja, soms laat ik mezelf al schrijvende iets teveel gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:07 schreef babette21 het volgende:
oke Damart hou nou maar weer op, je draaft 'n beetje door
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, soms laat ik mezelf al schrijvende iets teveel gaan.![]()
![]()
Nadenken siert de mens.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt, dan was het inderdaad wel een debile en domme vraag.
Sorry.
Sommigen zijn beter af zonder nadenkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Wat ik trouwens niet begrijp is waarom ze die kleren überhaupt nog wast. Het blousje dat ze gisteren aan had, oh man! Dat vod kleurde dus echt niet bij haar ogen he. Verschrikkelijk! Ze zou eens wat vaker naar programma's als Looking Good moeten kijken, misschien dat ze nog wat stijl en klasse krijgt dan. Want die lompen die ze nu steeds koopt, kunnen echt niet!![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dat was dus inderdaad mijn volgende stap! Zeggen dat ze die gordijnen beter uit kan trekken, omdat de gemiddelde zwerver er nog modieuzer bij loopt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |