Ik HEB em live gezien, ik HEB z'n clip gezien en ik HEB em dus oook gehoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef kattemie het volgende:
Ik word zo moe van die ongenuanceerde reacties als het over Boris gaat.Je neemt niet eens de moeite om eens naar zijn materiaal te luisteren of zijn clip te bekijken of de man een keer live te zien, maar hij moet direct optiefen en wat niet al.
Jeetje.... What did he ever do to you?
![]()
Op dit moment staat er een poll op de website van Boris waarbij je samples kunt beluisteren van een aantal nummers van het nieuwe album, Holy Pleasure.
Moeilijk hoor quoten. En kom de volgende keer ff met een originele reply, want hier draai ik m'n hand niet voor om.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:35 schreef loentje het volgende:
Tijd om je eens dan te laten nakijken door een oog/oor arts!![quote]Op woensdag 9 augustus 2006 17:55 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik HEB em live gezien, ik HEB z'n clip gezien en ik HEB em dus oook gehoord.![]()
Ik weet genoeg.
[/quote
Hij is inderdaad erg muzikaal en heeft een goeie stem (itt bijv. Jim, ik noem maar wat). Maar kom niet met dat overdreven gezeik dat je een jaar in de studio hebt gehangen en met 2 A4'tjes vol met super interessante songwriters waar je allemaal wel niet mee hebt samengewerkt als je een plaat vervolgens 100% kopieert, en dan vervolgens net doet alsof het eigen werk is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef kattemie het volgende:
Ik word zo moe van die ongenuanceerde reacties als het over Boris gaat.Je neemt niet eens de moeite om eens naar zijn materiaal te luisteren of zijn clip te bekijken of de man een keer live te zien, maar hij moet direct optiefen en wat niet al.
Jeetje.... What did he ever do to you?
![]()
Op dit moment staat er een poll op de website van Boris waarbij je samples kunt beluisteren van een aantal nummers van het nieuwe album, Holy Pleasure.
Kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:01 schreef oZy het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg muzikaal en heeft een goeie stem (itt bijv. Jim, ik noem maar wat).
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Dacht gvd dat het over de band Boris ging, blijkt het over een of andere Big Brother Idols faggot te gaan.
Damn dit wist ik niet.. ik dacht dat ie alleen diezelfde sample als Camp Lo had gebruikt en dat de tekst en melodie/zanglijnen van 'm zelf warenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef oZy het volgende:
Godsamme zeg.. wat blijft deze gast toch zielig.. hele imposante lijst met mensen met wie hij samenwerkt maar na When you think of me en MSG (?)...
is ook zijn nieuwe single Within my hands 100% gejat!! Zoek de verschillen:
Terri Walker - This is my Time
Boris - Within My Hands
Zielepoot, bedenk eens wat nieuws als je zo'n muzikaal talent bent.
Allemaal het zelfde.quote:
hehe grappig hoe hier in Nederland daar tegen aan wordt gekeken.. in andere landen is dat eerder een enorme push dan een belemmering.. het gaat tog om de muziek en als die goed is dan maakt het tog niet uit hoe je in de industrie bent gekomenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef aardebei het volgende:maarja hij blijft toch "iemand van Idols"..
Gelukkig zelfs nog dat hier in NL men nog niet te commercieėl zijn gebrainwashed door bedrijven duur puurweg uit zijn op winst en dus maar het meest nalatige slechte tiefusbagger produceren wat hapklaar in brokjes wordt geserveerd voor een prijs die ik niet eens zou betalen om die gene op zn bek te mogen rammen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe grappig hoe hier in Nederland daar tegen aan wordt gekeken.. in andere landen is dat eerder een enorme push dan een belemmering.. het gaat tog om de muziek en als die goed is dan maakt het tog niet uit hoe je in de industrie bent gekomen![]()
die snippets die ik gehoord heb klonken in ieder geval wel dope!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |