abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40645362
Godsamme zeg.. wat blijft deze gast toch zielig.. hele imposante lijst met mensen met wie hij samenwerkt maar na When you think of me en MSG (?)...

is ook zijn nieuwe single Within my hands 100% gejat!! Zoek de verschillen:

Terri Walker - This is my Time
Boris - Within My Hands

Zielepoot, bedenk eens wat nieuws als je zo'n muzikaal talent bent.
pi_40645477
idd gejat, ik was bij north sea jazz, ik zag terri walker..
en ze song HAAR song..
pi_40645757
Mooi, dan kan die plagiaatnicht dus mooi optieften met z'n hoofd!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:39:52 #79
92812 kattemie
One cat just leads to another
pi_40650387
Ik word zo moe van die ongenuanceerde reacties als het over Boris gaat. Je neemt niet eens de moeite om eens naar zijn materiaal te luisteren of zijn clip te bekijken of de man een keer live te zien, maar hij moet direct optiefen en wat niet al. Jeetje.... What did he ever do to you?

Op dit moment staat er een poll op de website van Boris waarbij je samples kunt beluisteren van een aantal nummers van het nieuwe album, Holy Pleasure.
No heaven will not ever Heaven be;
unless my cats are there to welcome me.
pi_40650833
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef kattemie het volgende:
Ik word zo moe van die ongenuanceerde reacties als het over Boris gaat. Je neemt niet eens de moeite om eens naar zijn materiaal te luisteren of zijn clip te bekijken of de man een keer live te zien, maar hij moet direct optiefen en wat niet al. Jeetje.... What did he ever do to you?

Op dit moment staat er een poll op de website van Boris waarbij je samples kunt beluisteren van een aantal nummers van het nieuwe album, Holy Pleasure.
Ik HEB em live gezien, ik HEB z'n clip gezien en ik HEB em dus oook gehoord.
Ik weet genoeg.
pi_40651482
op zich is boris een goeie zanger en entertainer..respect voor dat.
Idols had ie alleen nodig om bekend te raken bij een breder publiek.

Maar dat hij zegt dat hij met een nieuwe single komt, en blijkt het achteraf gewoon een cover te zijn van Terri Walkers - This is my time, die al jaren terug is uitgebracht.
Vind het wel jammer dat ie in de media roept dat het een totaal nieuwe single is...

Maar zo heeft zangeres Do ook een van haar slowsongs van haar vorige album puur gekopieerd van een filipijnse zangeres uit de filipijnen
pi_40653851
Tijd om je eens dan te laten nakijken door een oog/oor arts!! [quote]Op woensdag 9 augustus 2006 17:55 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ik weet genoeg.
[/quote
pi_40678301
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:35 schreef loentje het volgende:
Tijd om je eens dan te laten nakijken door een oog/oor arts!! [quote]Op woensdag 9 augustus 2006 17:55 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Ik weet genoeg.
[/quote
Moeilijk hoor quoten. En kom de volgende keer ff met een originele reply, want hier draai ik m'n hand niet voor om.
pi_40698811
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef kattemie het volgende:

Hij is inderdaad erg muzikaal en heeft een goeie stem (itt bijv. Jim, ik noem maar wat). Maar kom niet met dat overdreven gezeik dat je een jaar in de studio hebt gehangen en met 2 A4'tjes vol met super interessante songwriters waar je allemaal wel niet mee hebt samengewerkt als je een plaat vervolgens 100% kopieert, en dan vervolgens net doet alsof het eigen werk is.

De plaat is niet zo maar een cover maar gewoon een kopie, en het enige wat anders is, is de titel.. en dat is puur zodat mensen niet snel de link leggen met het orgineel. Daarom is Boris een zielepiet.

Zo genuanceerd genoeg? En for the record.. ik heb niets tegen covers, beter een goeie cover dan een zelfgeschreven slappe kutplaat (en die geldt voor alle Idols spruiten). Maar ere wie ere toekomt!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 07:27:38 #85
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_40702382
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 01:01 schreef oZy het volgende:

[..]

Hij is inderdaad erg muzikaal en heeft een goeie stem (itt bijv. Jim, ik noem maar wat).
Kwestie van smaak.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 07:59:11 #86
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40702463
Dacht gvd dat het over de band Boris ging, blijkt het over een of andere Big Brother faggot te gaan.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40702654
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Dacht gvd dat het over de band Boris ging, blijkt het over een of andere Big Brother Idols faggot te gaan.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:41:43 #88
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_40710330
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef oZy het volgende:
Godsamme zeg.. wat blijft deze gast toch zielig.. hele imposante lijst met mensen met wie hij samenwerkt maar na When you think of me en MSG (?)...

is ook zijn nieuwe single Within my hands 100% gejat!! Zoek de verschillen:

Terri Walker - This is my Time
Boris - Within My Hands

Zielepoot, bedenk eens wat nieuws als je zo'n muzikaal talent bent.
Damn dit wist ik niet.. ik dacht dat ie alleen diezelfde sample als Camp Lo had gebruikt en dat de tekst en melodie/zanglijnen van 'm zelf waren wel een beetje jammer dit ja..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:28:45 #89
117776 OFfSprngr
pi_40720942
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 08:39 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]
Allemaal het zelfde.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_40814992
Voor alle duidelijkheid: er komen op Boris zijn album Holy Pleasure 14 nummers te staan. En van die 14 nummers zijn er 12 zelf geschreven. Dus er zijn maar 2 covers.
Waarom zijn eerste single juist 1 van die 2 covers moest zijn snap ik ook niet. Waarschijnlijk om de tekst. Hij heeft er wel zijn eigen draai aan gegeven en dit nummer van zichzelf gemaakt. Zijn versie klinkt toch anders.
Luister naar de fragmenten op borismusic.nl en op bol.com voor 6 andere nummers.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:36:56 #91
117776 OFfSprngr
pi_40818035
Dus mensen luisteren dit soort troep ook nog?..
.
.
pi_40820088
Is deze kerel fulltime artiest of heeft hij ondertussen een baan? Hij kan toch niet al binnen zijn..
pi_40820253
Ik vind het maar een eikel met een arrogante uitstraling.
Onderschriftloos
pi_40828728
ik kan zijn nrs niet beluisteren op bol.com
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_40834168
Hoezo niet? Gewoon aanklikken en de mediaspeler speelt.
En op borismusic.nl lukt het wel? Daar zijn dezelfde nummers te beluisteren (alleen ipv Waiting is daar Holy Pleasure te horen).
pi_40840360
Zijn uiterlijk is er iig niet beter op geworden, hij lijkt wel 10 jaar ouder. Ik weet niet hoe het met zijn muziek zit maarja hij blijft toch "iemand van Idols"..
pi_40848886

Idols is allang verleden tijd. De Boris van nu is niet de Boris van toen.
Door vele ervaringen wijzer en gegroeid.
Een nieuw album met totaal nieuwe muziek, een nieuwe look, voor een nieuw begin.

woensdag 16 augustus 2006 @ 00:20:47 #98
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_40851320
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef aardebei het volgende:maarja hij blijft toch "iemand van Idols"..
hehe grappig hoe hier in Nederland daar tegen aan wordt gekeken.. in andere landen is dat eerder een enorme push dan een belemmering.. het gaat tog om de muziek en als die goed is dan maakt het tog niet uit hoe je in de industrie bent gekomen

die snippets die ik gehoord heb klonken in ieder geval wel dope!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:49:02 #99
117776 OFfSprngr
pi_40852564
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

hehe grappig hoe hier in Nederland daar tegen aan wordt gekeken.. in andere landen is dat eerder een enorme push dan een belemmering.. het gaat tog om de muziek en als die goed is dan maakt het tog niet uit hoe je in de industrie bent gekomen

die snippets die ik gehoord heb klonken in ieder geval wel dope!
Gelukkig zelfs nog dat hier in NL men nog niet te commercieėl zijn gebrainwashed door bedrijven duur puurweg uit zijn op winst en dus maar het meest nalatige slechte tiefusbagger produceren wat hapklaar in brokjes wordt geserveerd voor een prijs die ik niet eens zou betalen om die gene op zn bek te mogen rammen.
.
.
pi_40852956
Ongeacht hoe Boris qua persoon is, z'n stem vind ik meesterlijk!
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')