Onzinquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef Ferdo het volgende:
Ronaldo, zo'n speler die gemiddeld 85 minuten onzichtbaar is en de overige vijf minuten gebruikt om zijn land de overwinning te bezorgen.
Inderdaad onzin.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef Ferdo het volgende:
Ronaldo, zo'n speler die gemiddeld 85 minuten onzichtbaar is en de overige vijf minuten gebruikt om zijn land de overwinning te bezorgen.
iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:05 schreef menininha het volgende:
Inderdaad, alle ronaldo-fuckers mochten willen dat ze in het professionele voetbal mochten spelen! Harstikke jaloers!![]()
Ronaldo blijft mijn held![]()
Dieet? Gewoon sporten moet ie! Vetlel!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:09 schreef bergkampf het volgende:
Pff wat een prutser, een grote naam meer niet. Eerst maar een dieet volgen lijkt me wel zo handig.
Geen probleem toch? Daar is hij voor, scoren en afleidenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad onzin.
En dan nog, al was het waar, wat is dan het probleem?
Zeker je maag ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik blijf een zwakke plek voor Ronaldo hebben.
Da's nog altijd beter dan een 90 minuten hard werkende kuyt die niet scoort.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef Ferdo het volgende:
Ma Tokkie is volslank.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ben ik nou de enige die zijn 'dikheid' wel mee vind vallen
Ma tokkie, die is dik. Ronaldo niet
Zie ik Ruud van Nistelrooy nog niet doen zo snelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:03 schreef DikkeDiarree het volgende:
[afbeelding]
Dat 'ie nog fatsoenlijk kan lopen met zo'n dikke pens.![]()
Voor een voetballer is hij dik...vergelijk ronaldinho met ronaldo..bij ronaldinho kan je zo de ribben tellen...bij ronaldo nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef kikoooooo het volgende:
Ben ik nou de enige die zijn 'dikheid' wel mee vind vallen
Ma tokkie, die is dik. Ronaldo niet
Ja.. een understatement hè.. moddervet zou ik 't noemen.. zeker voor een voetballerquote:
Dat kan je vinden, maar hij gaat wel een effe een recordje pakken dit WK!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
ronaldo vind hem niks meer
is erg achterhaald
Braziliaanse dokters hebben geen weegschaal, ze calculeren gewicht op de gok, of met een wichelroede.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:03 schreef Ovidius het volgende:
De dokter van het Braziliaanse team heeft bekendgemaakt dat Ronaldo een halve kilo boven zijn ideal speelgewicht zit, wat 90 kilo is.
Nou, nou, 500 gram te veel..
Meer dan Ruud op dit moment brengt helaas..quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:49 schreef Ferdo het volgende:
Ow, dus? Zolang hij scoort maakt het mij niet uit wat hij allemaal gebruikt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:29 schreef Gripper het volgende:
Stiekum is het natuurlijk gewoon een vadsige coke snuiver. Al die Zuid amerikaanse ex-straatschoffies kunnen de verleiding op den duur niet weerstaan![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan een 90 minuten hard werkende kuyt die niet scoort.
RONALDOquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:41 schreef kikoooooo het volgende:
Zo!
Hij blijft één van de beste spelers van de wereld! Ronaldo is een held
Subjectieve kutmedia die een zondebok zoeken![]()
Heerlijk dat ie er 2 maakt vanavond, dat verdient ie!
ga um pijpen ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:41 schreef kikoooooo het volgende:
Zo!
Hij blijft één van de beste spelers van de wereld! Ronaldo is een held
Subjectieve kutmedia die een zondebok zoeken![]()
Heerlijk dat ie er 2 maakt vanavond, dat verdient ie!
elk topic krijgt de reactie die het verdientquote:
Ja, dat was een geniale opmerking.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:17 schreef Trancelocator het volgende:
Oh ja, dit topic was er ook nog.
Frank Snoeks over Ronaldo die na de wedstrijd direct de kleedkamer opzocht: "Opmerkelijk hoe snel Ronaldo is verdwenen richting kleedkamer. Zo snel is hij in de hele wedstriijd niet geweest."
Dat zekerquote:Op zondag 2 juli 2006 18:31 schreef 14.gif het volgende:
Ronaldo is een van de effectiefste spitsen ooit![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 18:17 schreef Trancelocator het volgende:
Oh ja, dit topic was er ook nog.
Frank Snoeks over Ronaldo die na de wedstrijd direct de kleedkamer opzocht: "Opmerkelijk hoe snel Ronaldo is verdwenen richting kleedkamer. Zo snel is hij in de hele wedstriijd niet geweest."
Mijn overgrootmoeder was ooit een van de lekkerste wijven van Noord Brabant, maar daar pist nou ook geen hond meer tegenaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:31 schreef 14.gif het volgende:
Ronaldo is een van de effectiefste spitsen ooit![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder was ooit een van de lekkerste wijven van Noord Brabant, maar daar pist nou ook geen hond meer tegenaan.![]()
not so funnyquote:Op maandag 3 juli 2006 13:49 schreef Capetown het volgende:
Engelse commentator (Robinho breekt door op links, Ronaldo loopt vrij in het midden, Robinho geeft voor op Ronaldo, Ronaldo is niet snel genoeg om de voorzet in te tikken):
"Robinhooooo, só very fast!"
"Ronaldooooo........... not so very fast."
tja, je kan het ook niet ontkennen. Ik ben /was ook fan van Ronaldo, maar als je een bal 1 meter van je vandaan al te ver vind om naar toe te lopen....en dat in het nationale elftal....daar moet je tch je stinkende best doen? Ik weet niet van wie ik het het slechtste vind, van Ronaldo zelf, of van de coach die hem toch steeds weer opstelt, terwijl bv Robinho in de tijd die hij kreeg veel gevaarlijker was dan Ronaldo de hele wedstrijd.quote:
Dit topic gaat toch echt over een andere Ronaldo.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:30 schreef dvdfreak het volgende:
Rooney en Ronaldo praten alles uit
De rode kaart van Wayne Rooney is een van de momenten tijdens dit WK die waarschijnlijk uitgroeien tot mythische dimensies. De jonge Engelse aanvaller kreeg in het duel met Portugal rood omdat hij in de edele delen van Ricardo Carvalho was gaan staan.
Rooney heeft zich nu voor het eerst uitgebreid uitgesproken over het incident. Hij zegt dat hij compleet verbijsterd was toen hij de rode kaart voorgehouden kreeg. “Ik wil met klem benadrukken dat ik niet met opzet op Carvalho ging staan”, sprak de Manchester United-spits. Verder benadrukte Rooney dat hij geen rancune koesterde tegen Cristiano Ronaldo, hetgeen opmerkelijk is omdat deze tot Engels staatsvijand nummer één is uitgeroepen sinds hij naar de scheidsrechter was gerend om een kaart voor Rooney te eisen.
“Ik koester geen wraakgevoelens tegenover Cristiano, maar ik ben wel teleurgesteld dat hij ervoor koos zich ermee te bemoeien”, aldus een opvallend nuchtere Rooney. Eerder had Ronaldo zelf al gezegd date r absoluut niets aan de had was tussen Rooney en hem: “Na de wedstrijd hebben we meteen ge-sms”t en hebben we alles uitgesproken. De dingen die er gezegd zijn over mij en mijn teamgenoot en vriend Rooney zijn gewoon ongelofelijk. Hij heeft me al gewaarschuwd me niets van de Engelse pers aan te trekken. Dat zijn we wel gewend, die willen alleen maar verwarring stichten.
Over de rode kaart zei hij: “Ik ben geen arbiter en heb ook niet de macht om een speler van het veld te sturen. Ik had er dus niets mee te maken dat de referee rood gaf.”
Zielig mannetje die zich eruit probeerd te lullen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |