Het thema is verboden terreinen. Ik ga bijvoorbeeld kijken bij een kazerne en psychiatrische instelling hier.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef LXIV het volgende:
Worden er dan ook stadions getoond?
Vind je het nou leuk om mensen bewust te treiteren?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en het staat dus inmiddels 2-1, he.
ZIjn er ook nog grote industriële gebouwen geopend??quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Het thema is verboden terreinen. Ik ga bijvoorbeeld kijken bij een kazerne en psychiatrische instelling hier.
Nou, van mij hoeft het niet zo nodig hoor....quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Welterusten, AR, ik houd in mijn eentje wel het onderwerp voetbal gaande.
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou eens kunnen kijken op www.dagvandearchitectuur.nl wat er bij jou in de buurt te doen is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ZIjn er ook nog grote industriële gebouwen geopend??
alleen met visuele ondersteuningquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef DaMart het volgende:
Mag het WK lingerie wel besproken worden hier?
Ik ga morgen kijken, dankje k_man!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou eens kunnen kijken op www.dagvandearchitectuur.nl wat er bij jou in de buurt te doen is.
Qua industriële gebouwen in Brabant zie ik zo op het eerste gezicht alleen de Lichttoren en de rioolwaterzuivering in Eindhoven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou eens kunnen kijken op www.dagvandearchitectuur.nl wat er bij jou in de buurt te doen is.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
alleen met visuele ondersteuning
bij voorkeur roodharige
Nee, maar wel bouwkundige.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:29 schreef Lienekien het volgende:
K-Man, ben jij architect?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |