En waarom niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:45 schreef MUUS het volgende:
Ik vind van niet.
Het zit duidelijk diep bij de meesten van jullie, ik schijn weer enig in mijn soort te zijn, want ik vind die term wel leukquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het eigenlijk al een schande voor de mensheid dat die term fok veroverd heeft
Die floepte ik er pas ook een keer uit, het werd niet gewaardeerdquote:
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:55 schreef Aurelianus het volgende:
Ik betrap mezelf af en toe op het uitschreeuwen van de kreet "OH EM EF GEE ROFFELKOPTER LOLZ EINS EINS UITROEPTEKENS". Ik houd van de aandacht en de verdwaasde blikken.
En vele hilarische dingen meegemaaktquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef StrayDog het volgende:
Hendig sjiek is geen Fok term, is gewoon Limburgs.
Ken die uitspraak al mijn hele leven zo ongeveer.
Wat was je pick up line?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Sebasser het volgende:
Zo kwam ik er laatst achter dat het meisje van mijn dromen geen fokker was
'Hee Schatje; heb je zin in geile Nueckseks??' denk ik..quote:
Ik heb eens een vunzige meneer een foto van tubgirl gegevenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik post wel eens tubgirl in real life ....
En werd je toen gebanned?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb eens een vunzige meneer een foto van tubgirl gegeven
Wat zei ze?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iets met zullen we de park checken en gruwlijk hendig nat slippen.
de desbetreffende heer was niet bekend in de digitale wereld.quote:
En hoe reageert ze dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:10 schreef Ringo het volgende:
Ik roep altijd 'slotje' als mijn schoonmoeder een verhaal wil vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |