abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39350885
gewoon doen... alleen geen kinderen nemen.......
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Liefde is liever met mij dan zonder mij ongelukkig zijn....
pi_39352819
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 12:19 schreef qbvdw het volgende:
gewoon doen... alleen geen kinderen nemen.......
Zucht, hebt jij uberhaupt iets gelezen uit dit topic? Achterneef en -nicht maakt NIKS uit, neef en nicht meestal ook niet.

Ontopic: Achterneef en -nicht vind ik niet vreemd, maar ik kom dan ook uit twee grote families waar ik de meeste 'achterfamilie' niet eens ken. Neef en nicht? Tsja, ik weet niet. Zou het raar vinden maar niet afkeuren.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:50:03 #103
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39353562
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef seeya_40 het volgende:
Ontopic: Achterneef en -nicht vind ik niet vreemd, maar ik kom dan ook uit twee grote families waar ik de meeste 'achterfamilie' niet eens ken. Neef en nicht? Tsja, ik weet niet. Zou het raar vinden maar niet afkeuren.
Ik ken ook die verre familie allemaal niet. Ik heb volgens mij 1keer een stel achternichten van mijn vaders kant gezien op een gouden bruiloft ofzo. Ik vroeg me al af wie al die mensen waren, maar dat bleek verre familie te zijn. Als je iemand dan leert kennen en later blijkt diegene verre familie te zijn, is dat natuurlijk heel anders dan familie die je al jaren kent.

Nu heb ik bij veel familie sowieso niet echt het gevoel dat het familie is omdat ik ze zelden zie. Een echte 'familieband' heb ik met mijn ouders, zus en grootouders. Maar mijn nichtjes zijn allemaal niet interessant, dus ik zit sowieso niet met het dilemma.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_39355404
Er was eens een achternicht verliefd op me, maar toen wisten we niet eens dat we familie waren.
Toen was ik daar thuis een keer, zegt d'r moeder, hee ben jij de zoon van..

pi_39359314
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 14:42 schreef super-muffin het volgende:
Er was eens een achternicht verliefd op me, maar toen wisten we niet eens dat we familie waren.
Toen was ik daar thuis een keer, zegt d'r moeder, hee ben jij de zoon van..

wat had je geantwoord? "mijn vader"?
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:18:13 #106
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_39361043
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:36 schreef YesButNoBut het volgende:
Nou, ik ken dus iemand die stapelgek is op haar achterneef. En hij zeker ook op haar.
Maar hij zit er een beetje mee dat ze zijn achterneefje is. Ik vind het wel kunnen, het is geen naaste familie..
Vinden jullie dat hij gelijk heeft of dat hij wat luchtiger moet denken? en waarom?
(we moeten hem overhalen...)
gozer,

een nicht van mij is getrouwd met een neef van mij.
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:52:13 #107
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39362143
Ik heb twee achternichtjes (zusjes) die getrouwd zijn met hun directe neef. De twee heren in kwestie zijn overigens ook een (identieke) tweeling.
Nu jullie weer
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')