SJD? Sociaal Juridische Dienstverlening?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:49 schreef Willy84 het volgende:
Heb me verklaring binnen van de hva. Ben geslaagd voor de 21plus toelatingsexamen. Ga komend jaar sjd doen aan de Hva![]()
Vakantiebaantjes zijn leuk joh! Zeker als je weet dat je na de vakantie toch niet terug hoeft te komen. Tenzij je een wel heel verschrikkelijk iets hebt uitgezocht...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:54 schreef Willy84 het volgende:
Heb vakantiewerkEn heb niet zoveel geld. Ik wil het studiegeld van 1517 alvast bij elkaar sprokkelen. En de boeken ook maar gelijk doen denk ik
![]()
Ben alleen afgelopen weekend me portemonee kwijt geraakt. Dit inclusief de inhoud van 50 euro (net gepind)id bewijs, giropas, ns kortingskaart, strippenkaart. En nog wat waardebonnetjes![]()
Logisch.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef Kauki het volgende:
Niemand wil in de vakantie aan studie denken!
Alleen jammer dat mijn vakantie al over is omdat ik voor herren moet leren...
De mijne eind van de maand, net wanneer de intro bij ons op de uni bezig is. Beetje jammer, maar ja...quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Logisch..
Ik moest wel...stageplek zoeken.
Wanneer zijn de herren dan?
Gelukkig wel.quote:
Och jong, dan heb je alles ruim op tijd rond gekregen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. Werd ook tijd, voor de 21e moet alles rond zijn.
Ik ben ook al een paar dagen motivatieloos.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Takkembah het volgende:
Hertentamens in augustus![]()
It sucks en ik heb totaal geen motivatie, dus ik ga maar lekker Fok!ken![]()
Same here, ik woon op mezelf, maar ben nu bij mijn ouders en heb de hele ochtend gepoetst. Die komen morgen nl. terug van vakantie. En toen bedacht ik me: ik ga lekker Fok!kenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef Kauki het volgende:
[..]
Heb het hele huis hier opgeruimd zodat het schoon is als mn ouders thuiskomen van vakantie en verder heb ik eigenlijk de afgelopen dagen niet veel gedaan...![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen heb ik geen flauw idee wanneer mijn ouders terugkomen van vakantie (vandaag/morgen/overmorgen) en heb ik pas over twee weken tentamen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Same here, ik woon op mezelf, maar ben nu bij mijn ouders en heb de hele ochtend gepoetst. Die komen morgen nl. terug van vakantie. En toen bedacht ik me: ik ga lekker Fok!ken![]()
Ach maar ik heb mijn ects binnen die ik nodig heb om aan mijn bthesis te mogen beginnen, dus waarom zou ik nu nog alles gaan halen. Motivatie nul dus![]()
Eigenlijk zou ik toch wat moeten gaan doen: morgen om 0845 tentamen!!
Deed ik het maar zelf!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:10 schreef Takkembah het volgende:
Doe het zelf![]()
Nog vijf minuutjes. Eerst nog lekker een bammetje eten, mail checken, teletekst lezen enzo![]()
Ik verwacht vandaag geen wonderen van mezelf...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:15 schreef Takkembah het volgende:
Haha. Wel, misschien doe je jezelf nog verbazen!
Ik was net aan de gang gegaan, maar ik reikte naar mijn rekenmachine en gooide zo mijn koffie over al mijn boeken, sheets en aantekeningen heen.![]()
Mijn onderbewuste is zó goed![]()
Nou ja, hier gaat het om het uberhaupt beginnen. Als ik eenmaal bezig ben, gaat het wel. Maar voordat ik bezig ben....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Stoppen is niet zo moeilijk, het gaat meer om het weer beginnen....
Ghehe, morgen mijn laatste hertentamen en dan heb ik (eindelijk) weer eens een paar dagen rustquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef Litso het volgende:
Zo, het nieuwe schooljaar is weer aan het beginnen voor de meesten, dit topic kan wel wat meer leven gebruiken
Dat is weer eens wat andersquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ghehe, morgen mijn laatste hertentamen en dan heb ik (eindelijk) weer eens een paar dagen rust![]()
Ik moet 4 of 5 september ook weer klaar staan om aanwezig te zijn tijdens de colleges. Niet dat ik daar veel uitspook, maar dat heeft een andere reden dan jijquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders
Ik heb nog een weekje rust en dan moet ik weer dagelijks met mijn laptoppie naar school om niks te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |