abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39126040
Ik heb een heel lange relatie gehad. Hierna 2 maanden geleden ingeschreven op Relatieplanet.

Tot nu toe enkele dates gehad maar telkens viel het me zwaar zwaar tegen (vooral van mijn kant), de meiden zien er niet slecht uit maar het is net of het altijd wat is: ex vrienden die ze niet kunnen vergeten, volop aan de anti depresiva, financiële problemen enz.. Ik heb daar helemaal geen zin in.

Mijn vraag is nu zijn de meiden die je opdoet in real life cafe/bar/discotheek nu echt zo anders dan op een Relatie site??

Je zult je misschien afvragen wat een rare vraag maar dat komt omdat ik geen held ben in Real Life dating dus openingzinnen en het de 1ste keer aanspreken gaat me super slecht af, daarom is Relatie Planet voor mij perfect (dacht ik)
pi_39128254
Deels zal het wel komen omdat het dergelijke meiden ook niet lukt in real life een leuke man te vinden. Deels denk ik dat het komt omdat wanneer je via internet een relatie begint met elkaar je een nogal vreemde start hebt. Je deelt al snel in alle anonimiteit veel met elkaar. Terwijl wanneer je iemand met uitgaan ontmoet je pas heel langzaam iemand beter leert kennen en dus alle details over haar verleden gedoseerd krijgt aangeboden.
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:37:22 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_39130290
Er zit wel wat in wat Xennia zegt. De samenstelling van het vrouwvolk is natuurlijk wel afhankelijk van de plek waar je ze ontmoet. Als je kunstgalerijen en -feestjes afloopt vind je veel van die hippe arty vrouwen bijvoorbeeld. Zoek je ze bij een metalconcert dan zie je veel gothics. In de Baja beach club de zonnebanktypes. En op internet, tja, dan krijg je voornamelijk het internet-volk.

In internet-populatie vind je de vrouwen die technologie-minded zijn en natuurlijk met computers omgaan, de nerds dus, en de vrouwen die bang zijn voor real life daten, de verlegen of beschadigde types. Maar er zijn ook gewoon velen, zeker van de jongere MSN-generatie, die het min of meer voor de grap proberen of die het prefereren boven de standaard vleeskeuring in het uitgaansleven. Op zich zit daar wel potentie in. Het is zeker niet zo dat alle vrouwen op zo'n site probleemgevallen zijn. En waar je ook kijkt, iedereen heeft wel wat. Naarmate de levensjaren vorderen wordt iedereen wel een paar keer goed op z'n hart getrapt. Dus dat kan je altijd gebeuren. Maar er zijn op internet zeker gevallen waar je je verre van wil houden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:43:24 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39130636
TT wat algemener gemaakt.

Verder wel eens met soylent.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:19:22 #5
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_39138561
Dat er gevallen zijn waar je je ver vanaf wil houden, geldt zowel voor mannen als voor vrouwen.

Wat mij ook opvalt is dat je er veel leraaressen, kinderverzorgsters en verpleegkundigen ziet. Allemaal mensen die weinig met mannen te maken hebben. Of ze kennen iedereen wel zo'n beetje waar ze vandaan komen en hebben geen zin meer om uit te gaan en weer wanhopig opzoek te gaan naar die ene speciale jongen.

Zelf heb ik ervaring met iemand van internet en mensen die ik tijdens het stappen of op een andere manier irl tegenkwam. Het laatste vind ik toch wel het leukste!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:24:38 #6
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39139492
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:12 schreef colossus01 het volgende:
Mijn vraag is nu zijn de meiden die je opdoet in real life cafe/bar/discotheek nu echt zo anders dan op een Relatie site??

Je zult je misschien afvragen wat een rare vraag maar dat komt omdat ik geen held ben in Real Life dating dus openingzinnen en het de 1ste keer aanspreken gaat me super slecht af, daarom is Relatie Planet voor mij perfect (dacht ik)
Heb ik ook, had ik ook, mijn vriendin heb ik er opgeduikeld. Ze is stabiel op de vlakken die voor mij belangrijk zijn, en bovendien ben ik zelf ook niet echt stabiel op alle vlakken , en wie is dat eigenlijk wel Ik kom in het echte leven ook heel veel meiden tegen waarvan ik denk:

En trouwens, mannen ook. Afijn, point made.

Daarnaast heb ik een ex in het echte leven gehad en dat was een stuk instabieler dan nu.

Ik denk dat het percentage 'instabiele' vrouwen (om het zo maar even te noemen) hoger is op sites als RP ja, dus moet je de goeie eruit kiezen. Ik heb met een paar uitgebreid gechat en gemaild en heb niet gemerkt wat jij nu schetst, dat hun hele hebben en houwen op straat wordt gegooid, integendeel... Het was wel allemaal wat bewuster (in je achterhoofd weet je beiden wat je aan het doen bent) maar daarom niet minder leuk, misschien zelfs wel spannender.

Het gaat denk ik het beste als je RP niet te serieus neemt, dan kom je ook in contact met meiden die RP niet te serieus nemen, en dat is wel een goede eigenschap denk ik Ik probeerde dat door de berichtjes die ik stuurde wel een beetje te doorspekken met ironie.. Van meiden die dat niet oppikten of er te serieus op ingingen wist ik genoeg
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:28:04 #7
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39139572
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:37 schreef soylent het volgende:
In internet-populatie vind je de vrouwen die technologie-minded zijn en natuurlijk met computers omgaan, de nerds dus, en de vrouwen die bang zijn voor real life daten, de verlegen of beschadigde types. Maar er zijn ook gewoon velen, zeker van de jongere MSN-generatie, die het min of meer voor de grap proberen of die het prefereren boven de standaard vleeskeuring in het uitgaansleven. Op zich zit daar wel potentie in. Het is zeker niet zo dat alle vrouwen op zo'n site probleemgevallen zijn. En waar je ook kijkt, iedereen heeft wel wat. Naarmate de levensjaren vorderen wordt iedereen wel een paar keer goed op z'n hart getrapt. Dus dat kan je altijd gebeuren. Maar er zijn op internet zeker gevallen waar je je verre van wil houden.
^dat dus inderdaad
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_39139574
Ach meiden die ik ken via het uitgaan zitten vaak ook op een datingsite.
Er zitten ook 10x zoveel mannen op als vrouwen volgens mij omdat die meer achter de pc zitten.

Net zoals in het echte leven kom je vanzelf een meid/jongen tegen waarvan je zegt: Ja daar wil ik het wel mee proberen.
pi_39139608
Dat is wel een goede tip van liewec, wanneer je echt van die "wanhopige" meiden hebt die maar alles doen om een vriend te krijgen dat lijkt me ook niet alles. Gewoon rustig kijken en dan een beetje bepalen van nou die kijkt er ook losjes tegenaan daar kan ikw el mee daten.
pi_39139790
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:37 schreef soylent het volgende:
Er zit wel wat in wat Xennia zegt. De samenstelling van het vrouwvolk is natuurlijk wel afhankelijk van de plek waar je ze ontmoet. Als je kunstgalerijen en -feestjes afloopt vind je veel van die hippe arty vrouwen bijvoorbeeld. Zoek je ze bij een metalconcert dan zie je veel gothics. In de Baja beach club de zonnebanktypes. En op internet, tja, dan krijg je voornamelijk het internet-volk.

Op 1 of andere manier lijkt de anonimiteit van internet mensen ook de mogelijkheid te geven opener tre zijn over zulke dingen. In real life zullen mensen pas zulke dingen delen na het opbouwen van een persoonlijke band, op internet komen dat soort dingen sneller aan de orde. Ik vind het maar een raar datemedium, de beeldvorming is gewoon ongezond en klopt niet IMHO. Er is overigens weinig mis met de 'vleeskeuring' in het uitgaansleven, er is meer wat mis met een hele onzekere generatie die de 'vleeskeuring' niet meer kan handlen. Deze mensen durven alleen nog via internet te gaan daten, veilig in hun onzekerheid, de anonimiteit en het gemak van communicatie.

Ikzelf ben toch wel tot de conclusie gekomen dat het hele internetdatinggebeuren niet per se iets voor mij is. Ik wil eerst de chemistry in real life voelen, anders hoef ik iemand niet eens te leren kennen. En dat is precies wat er met internetdating gebeurd, op basis van een gezellige msn-babbel komt er een veronderstelling van chemistry. Die chemistry is voor echt puur in real life en dat komt maar zelden overeen met die veronderstelling.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:43:20 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_39139879
Och, je moet gewoon een beetje op je hoede zijn, dan valt het wel mee. Er zitten idd veel vrouwen uit vrouwenberoepen maar dat zie ik niet als nadeel. Waar je wel heel erg mee moet uitkijken is de site waar je gaat kijken. De gemiddelde fokker heeft op knuz bijvoorbeeld weinig te zoeken en als je alleen daar kijkt zul je een nogal verwrongen beeld van internetdating krijgen.

* MouseOver heeft z'n huidige vriendinnetje ook gedownload
Vampire Romance O+
pi_39142681
Idd, als je de verpleegster of schooljuf treft die in haar dagelijks leven gewoon geen partner-materiaal tegenkomt is er niets aan de hand.
Maar er zitten ook (mannen net zo goed als vrouwen!!) mensen tussen die teleurgesteld zijn of om bepaalde redenen (dik, medicijnen, ziekte, geld, relatie, KINDEREN) ietsje minder aantrekkelijk zijn dan een alleenstaande gezonde aantrekkelijke achttienjarige nymphomane.

En net zo zitten er (helaas voor de vrouwen) erg veel ICTers tussen die in hun dagelijks leven geen vrouwen tegenkomen.

Er zit dus inderdaad veel tweede keus tussen. Die zit gewoon alleen thuis met de computer.
De eerste keus is ergens leuke dingen aan het doen en komt al leuke mensen tegen.

Maar... er zitten ook normale mensen tussen, en ook die klik naar wie je al tien jaar op zoek was.

Internet: De Wibra van het leven?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:19:19 #13
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39146573
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 09:38 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik vind het maar een raar datemedium, de beeldvorming is gewoon ongezond en klopt niet IMHO. Er is overigens weinig mis met de 'vleeskeuring' in het uitgaansleven, er is meer wat mis met een hele onzekere generatie die de 'vleeskeuring' niet meer kan handlen. Deze mensen durven alleen nog via internet te gaan daten, veilig in hun onzekerheid, de anonimiteit en het gemak van communicatie.
Sorry, maar dit vind ik echt een buitengewoon vreemde redenering. Volgens jou is een beoordeling op uiterlijk WEL een goede start, maar communicatie (weliswaar digitaal) NIET? Volgens mij zijn er bij beide varianten voor- en nadelen, en verdienen ze een andere aanpak, in den beginne.
quote:
Ikzelf ben toch wel tot de conclusie gekomen dat het hele internetdatinggebeuren niet per se iets voor mij is. Ik wil eerst de chemistry in real life voelen, anders hoef ik iemand niet eens te leren kennen.
Dus je hebt nog nooit met iemand gechat, of via een forum o.i.d. leren kennen? Kan (heb ik zelf eigenlijk ook niet echt) maar het kan toch heel leuk zijn? Ja, anders, maar daarom niet per sé kut.
quote:
En dat is precies wat er met internetdating gebeurd, op basis van een gezellige msn-babbel komt er een veronderstelling van chemistry. Die chemistry is voor echt puur in real life en dat komt maar zelden overeen met die veronderstelling.
De enige die hier iets veronderstelt ben jij; Ik ga er niet van uit dat wanneer het klikt op MSN het dus ook klikt in het echt... Maar ja, hetzelfde geldt voor iemand die je in het echt tegenkomt: De eerste avond kan het hartstikke goed klikken maar na een paar weken kan je volledig op iemand uitgekeken zijn.

Kortom, ik vind je nogal kortzichtig
pi_39146976
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:19 schreef Liewec het volgende:

[..]

Sorry, maar dit vind ik echt een buitengewoon vreemde redenering. Volgens jou is een beoordeling op uiterlijk WEL een goede start, maar communicatie (weliswaar digitaal) NIET? Volgens mij zijn er bij beide varianten voor- en nadelen, en verdienen ze een andere aanpak, in den beginne.
[..]

Dus je hebt nog nooit met iemand gechat, of via een forum o.i.d. leren kennen? Kan (heb ik zelf eigenlijk ook niet echt) maar het kan toch heel leuk zijn? Ja, anders, maar daarom niet per sé kut.
[..]

De enige die hier iets veronderstelt ben jij; Ik ga er niet van uit dat wanneer het klikt op MSN het dus ook klikt in het echt... Maar ja, hetzelfde geldt voor iemand die je in het echt tegenkomt: De eerste avond kan het hartstikke goed klikken maar na een paar weken kan je volledig op iemand uitgekeken zijn.

Kortom, ik vind je nogal kortzichtig
Uiterlijk is altijd het uitgangspunt en daarmee bedoel ik het geheel aan non-verbale communicatie: dus houding, gezicht, uitstraling, etc. Het is een illusie te denken dat je digitaal iemand kan leren kennen of weet hoe iemand communiceert. Dat weet je pas in het 'echt'.

Ik heb wel degelijk mensen leren kennen van een forum of een datingsite. Ik stel enkel dat het niets voor mij is. Die veronderstelling is die van iedereen, je spreekt niet met iemand af waarmee je geen veronderstelde klik hebt in digitale communicatie. Je lult jezelf dus vrij aardig klem hier.

Het risico dat iemand niets blijkt zit er altijd in, maar in 'real life' spreek je af om een geheel aan indrukken en 'digitaal' door een deel van die indrukken waarbij een bepaalde verwachting is. Ikzelf ben er niet voor, een ander moet zelf weten wat diegene doet.

Dat is mijn zaak/probleem niet, net zomin als dat je mensen kortzichtig noemt. Het is net zo kortzichtig om na een vermeende 'leuke' MSN-conversatie af te spreken als je die redenering op wil zetten. Ik blijf echter verre van een redenering naar 1 of de andere kant. Ik vind het niets om de genoemde redenen, een ander moet er maar het zijne/hare van denken.
pi_39147210
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:20 schreef mgerben het volgende:

En net zo zitten er (helaas voor de vrouwen) erg veel ICTers tussen die in hun dagelijks leven geen vrouwen tegenkomen.
Dat stukje kon ik even niet thuis brengen?
A dirty mind is a joy forever
pi_39147740
Lijkt me 3 keer niks die datingsites. Het is toch altijd een 2e keus qua vinden van een relatie, en zal dan ook veel gebruikt worden door mensen die met de 1e keus (real life) niet uitkomen. Dat betekent niet dat ze lelijk en asociaal zijn, maar wel dat er aardig wat mensen zitten die lelijk en asociaal of gewoon oninteressant zijn. Wil je voor een potentieel leuke meid opvallen, moet je enorm je best gaan lopen doen om je te onderscheiden van de grijze massa aan lelijke, asociale en oninteressante mannen die daar rondschuimen op zoek naar pussy. Mij niet gezien, ik weiger me te gaan aanstellen en de leuke jongen te spelen in de hoop dat ik dat online beter kan dan een klootviool die weliswaar irl een sukkel is maar al 10 jaar oefening heeft op online leuk doen.

Komt ook nog eens bij dat ik op basis van zo'n profiel nooit zou kunnen zeggen of ik een vrouw leuk zou vinden of niet. Je kunt er alle onzin neerzetten die je wilt, en erika terpstra verkopen als angelina jolie.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_39148192
Ze beginnen altijd hun profiel met "ik ben niet opzoek hoor"

Die relatie(dating)sites lopen nou eenmaal goed dus er is vraag naar en voor dat type mens is het een uitkomst.

Ik mis daar ook iets, ben meer van het oogcontact veel leuker
Ik ga incognito door het leven..........
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:18:10 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_39148596
quote:
Ze beginnen altijd hun profiel met "ik ben niet opzoek hoor"
Ja, die zijn erg jammer ja

Dan kun je beter het cliche hebben van "Ik heb uitdagende baan, twee lieve hondjes, leuke vrienden, maar er mist toch dat ene..."
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:24:31 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_39148792
als berichtje achterlaten:

Een wortel in je oor?

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_39151090
Weetje waarom het fout gaat:
De non-verbale communicatie en de stem intonatie mis je tijdens het chatten.

Je mist 80% van het communicatie proces. Dit heeft weer tot gevolg dat het sneller tegen kan vallen als je met de persoon in kwestie voor de eerste keer afspreekt. Je hebt een bepaalde persoonlijkheid gevormd van die persoon en die komt veelal niet overeen met de realiteit.
pi_39152919
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:40 schreef korenwolfje het volgende:

[En net zo zitten er (helaas voor de vrouwen) erg veel ICTers tussen die in hun dagelijks leven geen vrouwen tegenkomen.]

Dat stukje kon ik even niet thuis brengen?
De vrouwen hebben vaak al wat ervaring met mannen die nog nooit een vrouw van dichtbij gezien hebben, urenlang of alleen maar over computers kunnen praten, met computers spelen, met computers werken... ICTers dus.
Een oververtegenwoordigde groep op de datingsites, vanwege de elkaar versterkende effecten (geen vrouwen tegenkomen, lichtelijk nerdy zijn, minder sociaal actief, maar wel goed met computers - dus hop! de datingsite op)

Soms zetten ze het er in hun advertentie bij: Geen ICTer!
't is net zoiets als witte sportsokken: Je kunt blijven vragen wat er nou mis mee is, maar het is gewoon geen poesjesmagneet.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:02:53 #22
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39154146
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:33 schreef von_manstein het volgende:
Weetje waarom het fout gaat:
De non-verbale communicatie en de stem intonatie mis je tijdens het chatten.

Je mist 80% van het communicatie proces. Dit heeft weer tot gevolg dat het sneller tegen kan vallen als je met de persoon in kwestie voor de eerste keer afspreekt. Je hebt een bepaalde persoonlijkheid gevormd van die persoon en die komt veelal niet overeen met de realiteit.
Nogmaals, het gaat niet altijd fout. Typisch weer iemand die het nog nooit heeft geprobeerd. Ja, je hebt gelijk, 80% van de communicatie is non-verbaal, maar ik ben zelf bijvoorbeeld al eens verliefd geweest op een meisje dat ik al veel langer kende, maar nooit echt zag staan. Jou nog nooit overkomen? altijd aantrekking op het eerste gezicht?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:04:00 #23
146230 Liewec
70's movies rule
pi_39154197
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:33 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Uiterlijk is altijd het uitgangspunt en daarmee bedoel ik het geheel aan non-verbale communicatie: dus houding, gezicht, uitstraling, etc. Het is een illusie te denken dat je digitaal iemand kan leren kennen of weet hoe iemand communiceert. Dat weet je pas in het 'echt'.

Ik heb wel degelijk mensen leren kennen van een forum of een datingsite. Ik stel enkel dat het niets voor mij is. Die veronderstelling is die van iedereen, je spreekt niet met iemand af waarmee je geen veronderstelde klik hebt in digitale communicatie. Je lult jezelf dus vrij aardig klem hier.

Het risico dat iemand niets blijkt zit er altijd in, maar in 'real life' spreek je af om een geheel aan indrukken en 'digitaal' door een deel van die indrukken waarbij een bepaalde verwachting is. Ikzelf ben er niet voor, een ander moet zelf weten wat diegene doet.

Dat is mijn zaak/probleem niet, net zomin als dat je mensen kortzichtig noemt. Het is net zo kortzichtig om na een vermeende 'leuke' MSN-conversatie af te spreken als je die redenering op wil zetten. Ik blijf echter verre van een redenering naar 1 of de andere kant. Ik vind het niets om de genoemde redenen, een ander moet er maar het zijne/hare van denken.
Je klinkt nu een stuk minder kortzichtig
pi_39157329
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:04 schreef Liewec het volgende:

[..]

Je klinkt nu een stuk minder kortzichtig
Ik had de eerste keer geen kracht voor een paginalange nuancering, gek he?
pi_39168374
Een lang stukje, maar de moeite waard om te lezen

Je komt zeker niet altijd altijd kansloze meiden tegen op internet. Maar zoals gezegd, er zitten veel mensen op dating- en chatsites die bang zijn om een jongen/meisje aan te spreken die ze niet kennen.

De reden dat ze dit niet durven is omdat ze weinig zelfvertrouwen hebben, en/of een laag zelfbeeld. Ze hebben dat omdat ze psychisch beschadigd kunnen zijn (gepest, bedrogen etc) of ontevreden zijn over hun uiterlijk. Ze verlagen zichzelf dus tot het ontmoeten van andere mensen via internet omdat ze zichzelf over het algemeen niet "goed genoeg" achten om bij een ontmoeting met vreemde in de echte wereld te worden gezien als een potentieële vriend(in). Deze mensen willen dat iemand ze al kent, en bij een eerste date verder kijkt dan de buitenkant. Met andere woorden: angst en niet kunnen omgaan met afwijzing.

Dat daten via internet vaak niet gaat zoals verwacht komt omdat mensen op internet zich beter voor doen dan ze echt zijn, zowel fysiek als mentaal. Jongens scheppen op over bijvoorbeeld het plezier in hun leven, hun status (vrienden, geld, hun kunnen) en meiden doen opvallend vaak of ze gewild zijn, dus daarmee aantrekkelijker.

Maar:

Als de ontmoeting na avonden vol chatten daar is dan heb je een grote kans iemand te ontmoeten die zenuwachtig, verlegen en minder knap is dan op die foto's waar je al een beetje verliefd op bent geworden. Een foto is een momentopname, en daarbij: iedereen stuurt toch de foto waar hij/zij het beste op staat. Want foto's manipuleren doen beide geslachten. In de echte wereld zijn er minder, leugens want lichaamstaal en stem spreken altijd de waarheid. De kans is groot dat je na een internetdate met een teleurgesteld gevoel naar huis gaat. Het contact met die persoon sterft vaak snel af, omdat die date toch niet de moeite waard was. De gevoelens waren al gericht op "mogelijke liefde" en een stap terug naar vriendschap kan niet meer...

Het enige advies dat ik mensen kan geven die bang zijn om mensen in real life tegen te komen is: werk aan de dingen waar je ontevreden over bent. Zoek de oorzaak waarom je bang bent om een gesprek te beginnen. Mannen: vertrouw niet op openingszinnen, maar schep vertrouwen in jezelf. Een echte man heeft geen vloeibaar zelfvertrouwen nodig. Jij hebt die vrouwen minder nodig als zij jou nodig hebben, geloof erin en dingen werken al makkelijk voor je. Ga als man zijnde gewoon eens praten met wat meiden die je niet ziet als mogelijke lovers. Wordt gewoon vrienden, en je praat eens serieus over je problemen, ze zullen je vast willen helpen met vanalles. Lees eens een boek over daten, liefde of aantrekkingskracht (ze zijn er zat, en ze zijn helpen)

Uiteindelijk:

kan je beter naar een plek gaan waar meer jongens/meiden komen die jij aantrekklijk vindt om daar iemand aan te spreken. Als jij houdt van snelle vlotte dames dan ga je naar een hockeyfeest, wil je meer de meisjes met principes, wordt lid van een politieke jongerenpartij. Houdt je van muziek, ga dan vooral naar een jamavond of een optreden.

Als je dan al de moed hebt genomen om iemand aan te spreken en diegene is ongeïnteresserd weet je genoeg, op naar de volgende! Afwijzing is minder erg dan teleurgesteld zijn in een date omdat die persoon zich beter voordeed dan werkelijk het geval. Dus kom achter die pc vandaan en ga écht op jacht. Laat die onzekere grietjes, en kansloze cammertjes maar achter hun pc zitten.
^_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')