Nou ja zeg, wat gewelddadig!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
http://geenstijl.nl/paginas/wuppiekill/WUP.swf
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
Leuk, dat soort dingen willen we weten, renaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:14 schreef rena het volgende:
Hier was het heel saaiHet was gelukkig wel snel voorbij en ik lag om 01.00 uur in mijn bed, maar toen vervolgens nog tot 3 uur aan de diarree geweest
Heerlijk, not. Maar het is nu wel over, hoop ik.
Ik maak me zorgen over mijn adoptie-wupquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
Aargh, too much information.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk, dat soort dingen willen we weten, rena.
Waarom zit jij te snuffelen in haar posthistory? Wil je soms iets van haar ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk, dat soort dingen willen we weten, rena.
Ik wilde Ovidius'quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom zit jij te snuffelen in haar posthistory? Wil je soms iets van haar ofzo?![]()
even ondersteunen.quote:
Da's mooi gedaan. Jammer dat Bupatih (quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde Ovidius'
[..]
even ondersteunen.
Met een berichtje van 1,5 jaar geledenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde Ovidius'
[..]
even ondersteunen.
Ze vroeg het toch aan jou en niet aan Sven? (quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:43 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Da's mooi gedaan. Jammer dat Bupatih () het niet snapte.
Ook heel erg sterk dat hij in een ander topic reageert op zoiets. Klasse.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:43 schreef rena het volgende:
[..]
Met een berichtje van 1,5 jaar geleden![]()
Sterk. Heel sterk. In de omgekeerde wereld.
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze vroeg het toch aan jou en niet aan Sven? ()
Er zijn echt mensen die zo reageren, ik vind hen zieligquote:
Kan een beetje samenwerking dan niet meer in deze verdorven wereld?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze vroeg het toch aan jou en niet aan Sven? ()
Vooral dat jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook heel erg sterk dat hij in een ander topic reageert op zoiets. Klasse.
Goh Bassie, anders krijg ik een ban voor topickicken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook heel erg sterk dat hij in een ander topic reageert op zoiets. Klasse.
Ik werk perfect samen met een aantal mensen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:45 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Kan een beetje samenwerking dan niet meer in deze verdorven wereld?![]()
Oh, dat had ik niet doorquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh Bassie, anders krijg ik een ban voor topickicken.
Ja, allemaal van de verkeerde kant zekerquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werk perfect samen met een aantal mensen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, allemaal van de verkeerde kant zeker?
Lafaard, als je echt zo stoer bent dan kick je dat topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh Bassie, anders krijg ik een ban voor topickicken.
quote:
En wat is in jouw ogen de verkeerde kantquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, allemaal van de verkeerde kant zeker?
Hetzelfde geldt voor jou.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef rena het volgende:
[..]
Lafaard, als je echt zo stoer bent dan kick je dat topic![]()
Jij mag dat ook wel eens doen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:47 schreef rena het volgende:
[..]
Lafaard, als je echt zo stoer bent dan kick je dat topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |