Je moest werken?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:54 schreef Sabzone het volgende:
Ik heb een leuke oud en nieuw gehad, we hadden wat vuurwerk gekocht en was precies genoeg.
Lag omstreeks 3 uur in mijn bed en mijn wekkertje ging weer om 06.10.![]()
Jij ook gelukkig nieuwjaar!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:41 schreef AMD64 het volgende:
Half 1 maar?
Ik lag om 5 in mijn bed
Glukkig nieuwjaar Marjan![]()
Had leuke benzine bommen gefilmdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:59 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar!
Ennuh jah...als het saai is wordt je snel moe enzo....Dus drm maar gewoon lekker me bed in.. ben ik zometeen fris om vrienden aan te moedigen die nieuwjaarsduik gaan doen
Wat zullen ze het koud hebbem
![]()
dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:18 schreef Rebelle het volgende:
Heb gewerkt en dat beviel me maar matig. Het heeft toch iets triests als je om 00:00 jezelf gelukkig nieuwjaar wenst met Jip en Janneke champagne.
Nalezen SMSjes, wat leuke muziek op, reacties in ons gastenboek lezenquote:
Ik heb alles gefilmdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:51 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nalezen SMSjes, wat leuke muziek op, reacties in ons gastenboek lezen
foto's zullen over een tijdje wel komen, maar de meeste zijn nog niet in een wakker toestand, die liggen nog in hun door alcohol gecreerde coma
mooi hoor...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb alles gefilmd
[Film/Foto Topic] Show hier jouw Vuurwerk!
Haha had er maar 1, dit jaar wil ik meer van die dingen hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:20 schreef Dr_Flash het volgende:
@TS: Had jij vanmiddag niet nog zo'n grote bakkes over vlinderbommen en nitraten?Ah okee
Het was iig een leuk feestje![]()
en ik wens iedereen het allerbeste voor het komende jaar
![]()
terschelling zo zo dat is een eind hier vandaan was het knal of sier vuurwerkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn eerste oud en nieuw op Terschelling.Was wel gezellig enzowMijn vriend had wel leuk vuurwerk
![]()
Toch zijn er ook mensen die daar voor kiezen. Van zo'n verplicht nummer op ouderjaarsavond worden sommigen ook niet vrolijk van namelijk.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:17 schreef nozem het volgende:
Het is toch erg zeg dat sommige mensen hier blijkbaar zo eenzaam zijn dat ze oud en nieuw in hun eentje moeten vieren.
Leuk hequote:Op zondag 2 januari 2005 00:38 schreef komrad het volgende:
te laat thuis en te veel gedronken ergo de hele dag al beroerd
Verplicht nummer, met oud en nieuw? Wat een onzin. Er is zoveel keuze en je maakt mij niet wijs dat er zoveel lieden zijn die werkelijk niet onder de mensen willen komen tijdens de nieuwjaarsnacht. Ik denk bij verplichte nummers meer aan Kerst ofzo, maar toch zeker niet aan Oud en Nieuw.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch zijn er ook mensen die daar voor kiezen. Van zo'n verplicht nummer op ouderjaarsavond worden sommigen ook niet vrolijk van namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |