Hihi, deksels joch.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet, dat zijn billen in een onderbroekje.
Ik wel. Ik houd van details. Dat zorgt ervoor dat je het geheel meer gaat waarderen.quote:
Jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, rena. Want is een betere wereld niet waar we allemaal zo naar hunkeren?
Een betere wereld met schone deuren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, rena. Want is een betere wereld niet waar we allemaal zo naar hunkeren?
Foto?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Een betere wereld met schone deuren.![]()
!
Kijk toch niet zo droevig!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:58 schreef rena het volgende:
[..]
JaJa
Daar heb je heeeeeeelemaal gelijk in
![]()
Waarheid als een deur koe, mijn waarde.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
!
Heb je daar al die tijd over gedaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:58 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
!
OMG, that's like SOOOOOOO true.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk toch niet zo droevig!Nergens voor nodig. Want het leven is toch mooi?
Of zoals Remco Campert het zegt: het leven is vurrukkulluk.
'Daarnaar' is goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:58 schreef Svensational het volgende:
Of is het 'daar naar'?
Andersom zou ook leuk zijn, als de wereld jou ging verbeteren.quote:
Zo geheim is dat nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben ik er (in het geheim) al jaren mee bezig.
Da's nergens voor nodig en dat weet je maar al te goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Andersom zou ook leuk zijn, als de wereld jou ging verbeteren.
Nee, ik hunker er nog naar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je daar al die tijd over gedaan?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's nergens voor nodig en dat weet je maar al te goed.
Meen je dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik houd wel van een schalkse knipoog op z'n tijd.
Uhuh.quote:
Tot nu toe nog geen resultaat gezien. Of komt dat nog?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben ik er (in het geheim) al jaren mee bezig.
Je moet je er natuurlijk wel voor openstellen, hè. Misschien moet je dat eerst eens gaan leren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen resultaat gezien. Of komt dat nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |