quote:
He, nog iemand. Heb dat ding na een (ijzersterk) concert gekocht, maar eigenlijk vooral voor de gimmick (twee meisjes van 12 en 14). Leuke liedjes, maar je hoort nog wel dat ze echt jong zijn.... verwacht de schijf niet al te veel te gaan draaien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef Mr-Malarini het volgende:
[b]Smoosh - Free To Stay
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Marble het volgende:
Goed topique!
Mijn beste singles van de eerste helft van 2006:
10. Paris Hilton - Stars are blind
Ik draai um hartstikke vaak en kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:32 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
He, nog iemand. Heb dat ding na een (ijzersterk) concert gekocht, maar eigenlijk vooral voor de gimmick (twee meisjes van 12 en 14). Leuke liedjes, maar je hoort nog wel dat ze echt jong zijn.... verwacht de schijf niet al te veel te gaan draaien.
Sol Seppy heb ik ook idd, maar Merz heb ik ook ontdekt omdat wij de distributie doen van Gronland. Ik heb Merz in Paradiso gezien een tijdje terug, hij treedt alleen op en ik vond het heel mooi.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:21 schreef JelleS het volgende:
[..]
Maar weinig mensen die dat pareltje ontdekt hebben. Maar als je Merz geweldig vindt, dan zal je dit ook erg kunnen waarderen (zelfde label ook): CD: Sol Seppy - The Bells of 12
Juweel van een plaat, Juweel!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:39 schreef Juweel het volgende:
[..]
Groeibriljantje is overigens voor mij echt Joan as Policewoman!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |