quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:24 schreef minkuukel het volgende:
Dus ga ik nu een chineesje nemen.![]()
Khep geen zin om te rukken.![]()
Duzzzzzzzzzzzzzzzzz.![]()
Aan jouw reactie ligt een wereld aan je voeten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kan jij dit soort topics niet alleen in je gedachte plaatsen, we hebben er geen drol aan namelijk...
Hoezoquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:27 schreef Batman. het volgende:
Hoe je praat/typt in combinatie met je opleidingsniveau en leeftijd stemt me treurig.
Ik maak me zelfs zorgen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:27 schreef Batman. het volgende:
Hoe je praat/typt in combinatie met je opleidingsniveau en leeftijd stemt me treurig.
En nu in fatsoenlijk Nederlands?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:27 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Aan jouw reactie ligt een wereld aan je voeten.![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:27 schreef minkuukel het volgende:
[..]
??????????quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:27 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ga naar een Chinees restaurantquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En nu in fatsoenlijk Nederlands?
Tjonge jonge, stuk frustratie... Ik zie niet helemaal in wat wij er aan hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ga naar een Chinees restaurant![]()
Begrijp je het nu EIKEL.![]()
Gast, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. Log nou maar uit...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ga naar een Chinees restaurant![]()
Begrijp je het nu EIKEL.![]()
...langs de schaduw van mijn wanhoop ...quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:31 schreef Batman. het volgende:
Aan jouw reactie ligt een wereld aan je voeten.
[..]
??????????
Onsterfelijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef R.O.T.T. het volgende:
[..]
Gast, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. Log nou maar uit...
Smakelijk eten![]()
Kweet nog niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef AlohaXa het volgende:
Wat ga je halen bij de chinees? En wees heel specifiek graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |