Zo, ook weer terug.
![]()
Heb me vooral vermaakt met de Peppers en Depeche Mode, en ook regelmatig flink staan dansen bij de DJ's in de pub op het festivalterrein (waar trouwens #19 ook nog voorbij kwam, maar daar schiet je verder natuurlijk niet echt iets mee op
![]()
).
Wel lullig dat het uiteindelijk bij dit aantal deelnemers is gebleven, zeker nu er geen monsterscores werden behaald had het nog best spannend kunnen worden.
Die #3 deed me eerst ergens aan 'Vallée De Larmes' denken - achteraf zat ik er dus niet eens zover naast.
![]()
#4 en #10 ken ik heel vaag, maar die zijn een beetje buiten mijn aandacht gevallen destijds. #13 ken ik alweer wat beter en vind ik best een strakke track, dus dat is eigenlijk wel een beetje zonde achteraf. Achter #17 had ik nooit Vitalic gezocht, ik zat zelfs meer richting jumpstyle te denken
![]()
. En over #25: ik heb me een tijd geleden wat verdiept in Boards of Canada, maar het was toch niet helemaal mijn ding. Overigens is eigenlijk wel overduidelijk dat het hun stijl is, dus ook daar heb ik misschien nog wat laten liggen. Maar goed, dat is allemaal geklets achteraf natuurlijk...
In ieder geval ben ik wel weer wat leuk spul tegengekomen (#18 is een ideale soundtrack voor deze zomer!), dus wederom mijn complimenten voor het bijeenzoeken en de organisatie Captain_Redbeard! En Laevid, jij ook gefeliciteerd met de eerste plaats...
![]()
Ik heb in ieder geval al wat MP3'tjes geknipt en naar Laevid opgestuurd: hij zal er nog een stel aan toevoegen en hopelijk binnenkort de nieuwe contest online zetten...